Naivný i revolučný boj proti kríze

Riešenie finančnej krízy je v každom z nás, tvrdia tvorcovia jednej z najväčších reklamných kampaní tohto roku.

BRATISLAVA. Reklamné agentúry a médiá spustili tento týždeň nekomerčný marketingový projekt Bojovníci proti kríze. Jeho zámerom je presvedčiť ľudí, že aj oni môžu tlmiť dosahy hospodárskej krízy.

„Sme spotrebitelia, teda nie sme len obeťami, ale sme aj spolutvorcami ekonomického prostredia,“ povedal Juraj Vaculík, prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska, pričom priznal, že projekt je spolovice revolučný a spolovice naivný.

Vaculík zdôraznil, že sa do neho bez nároku na honorár pustili odvekí rivali na trhu. Chcú zmeniť náladu v spoločnosti, aby neprevládol umelo vytvorený pesimizmus.

Cieľom kampane nie je nabádať ľudí na zvýšenú spotrebu, ale nasmerovať ich k normálnemu spotrebiteľskému správaniu. „Tým, že udržíme spotrebu v rozumnom chode, pomôžeme si všetci navzájom,“ tvrdí Vaculík. „Hodnota kampane je ťažko vyčísliteľná, v každom prípade bude veľmi veľká. Podľa prvých odhadov bude stáť okolo dvoch miliónov eur,“ dodal.

V kampani vystupujú skutoční ľudia z celého Slovenska. Ukazujú, ako môže obyčajný človek svojou aktivitou bojovať proti kríze.

Kampaň bude rezonovať vo všetkých relevantných médiách. Vaculík si myslí, že môže trvať pokojne aj rok. „Možno dokonca dovtedy, kým bude trvať kríza.“

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  2. K-Classic – značka, ktorá pomáha!
  3. Recept na príjemné ráno od „majstra rozkoší“ Daniela Nekonečného
  4. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  5. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  6. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  7. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  8. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  9. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  10. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  1. Modesta Real Estate sprostredkovala pre Emil Frey halu v P3
  2. Recept na príjemné ráno od „majstra rozkoší“ Daniela Nekonečného
  3. K-Classic – značka, ktorá pomáha!
  4. Pred 25 rokmi musela byť jazdenka zo západu
  5. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  6. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek
  7. Cíťte sa v priestore príjemne
  8. Ktorý odšťavovač má najvyššiu výťažnosť?
  9. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  10. Ako si vybrať wc a umývadlo?
  1. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty 9 928
  2. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 4 456
  3. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 4 366
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 4 091
  5. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 3 961
  6. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 946
  7. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 2 777
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 2 568
  9. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek 1 804
  10. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 1 792

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Slovenka chráni Zem pred katastrofou z vesmíru

Eva Lilly je astronómka, pochádza z Piešťan a už sedem rokov žije v Honolulu na Havajských ostrovoch. Vyhľadáva nebezpečné asteroidy, ktoré by mohli ohroziť Zem.

KOMENTÁRE

Andrássyovci milovali ženy, na Gemeri dodnes žijú ich potomkovia

O Betliari hovorí Július Barczi.

Neprehliadnite tiež

Chuť hranolčekov z ulice Únia nezmení

Zmenu v návrhu nariadenia vyrokovalo Belgicko, aby sa nezmenila výroba dvakrát smažených hranolčekov z pouličných stánkov.

Starbucks urobil miliardový obchod, získa ďalšie kaviarne v Číne

Reťazec získa zhruba 1300 prevádzok v mestách Šanghaj a Ťiang-su a v provincii Če-ťiang.

Predseda Európskej investičnej banky sa nezmení, opäť to bude Werner Hoyer

Hoyer je predsedom banky od začiatku roka 2012, teraz ho zvolili na ďalších šesť rokov.