SACR absolvovala už vyše 100 aktivít na podporu príjazdovej turistiky

Všetky aktivity Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) v 1. polroku tohto roka boli osobitne cielené na zmiernenie dopadov hospodárskej krízy na domáci cestovný ruch. Veľtrhy v zahraničí a infocesty pre novinárov a touroperátorov využila SACR na poz

BRATISLAVA. itívnu stimuláciu príjazdového turizmu. Agentúra absolvovala vyše 100 marketingových aktivít cestovného ruchu.

V sledovanom období SACR predstavila Slovensko ako atraktívnu destináciu na veľtrhoch o cestovnom ruchu, ako boli ITB Berlín, Utazás v Budapešti, Ferien Messe vo Viedni, Holiday World v Prahe, MITT v Moskve a UITT v Kyjeve.

Okrem tradičných veľtrhov v krajinách, v ktorých má SACR svoje zahraničné zastúpenia, sa zúčastnila aj na výstavách na nových trhoch - Salon Mondial du Tourisme v Paríži, TUR vo švédskom Göteborgu a prvýkrát aj na KITF v Kazachstane.

Ku kľúčovým nástrojom marketingu a propagácie cestovného ruchu patria infocesty zahraničných novinárov a famtripy zahraničných touroperátorov, ktorých výsledkom je prezentácia Slovenska prostredníctvom novinárskych výstupov resp. zaradenie SR do ponuky katalógov touroperátorov.

Medzi kľúčové aktivity zahraničných zástupcov SACR patrí organizovanie prezentácií o jedinečných produktoch a turistických regiónoch. Príkladom boli prezentácie Slovenska v poľskom meste Zakopané a na holandských stredných školách, mesta Banská Štiavnica v Prahe a kúpeľníctva vo Viedni.

Siedmi regionálni zástupcovia SACR pri úradoch samosprávnych krajov od začiatku roka pracovali na prezentáciách regiónov na zahraničných výstavách a príprave programu infociest.

Prelomovým bol spoločný projekt SACR, hlavného mesta Bratislava a Bratislavského samosprávneho kraja (BSK). Z účelovo viazaných peňazí rezortu hospodárstva bola financovaná prvá propagačná kampaň o hlavnom meste a BSK. SACR pre obe destinácie zabezpečila výrobu propagačného spotu, ktorý vysielala spravodajská stanica CNN.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  4. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  5. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  7. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  8. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  9. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 12 060
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 566
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 7 597
  4. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 6 231
  5. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 5 898
  6. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 699
  7. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 5 367
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 311
  9. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 3 603
  10. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 3 169

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Jeden za všetkých, všetci za jedného. Čo má Kaliňák s tromi mušketiermi

Dom, v ktorom býva minister vnútra Robert Kaliňák, je pomenovaný podľa Aramisa z Troch mušketierov. Susedmi sú Athos a Porthos.

PRIMÁR

S vekom lekára môže stúpať aj počet úmrtí pacientov

Lekárom nad šesťdesiat úmrtnosť pacientov stúpla.

Neprehliadnite tiež

Zelenina z Lidla pohorela v amatérskom teste. Dá sa veriť domácim meračom?

Internetom sa šíri video, v ktorom neznámy muž meria dusičnany v zelenine a ovocí.

Vláda chce rodinám zaplatiť sťahovanie sa za prácou

Niekoľkotisícový príspevok by mal ľudí motivovať, aby opustili svoje domovy a za prácou sa presťahovali tam, kde je.

Francúzsky miliardár dostal zelenú na prevzatie značky Christian Dior

LVMH je najväčším výrobcom luxusného tovaru na svete.

Vyhlásili tender na obnovu Gabčíkova

Celý projekt obnovy si vyžiada celkovo vyše 144 miliónov eur.