SACR: Infokampaň má ľudí motivovať na prežitie dovolenky na Slovensku

Počas letnej turistickej sezóny 2009 Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) zrealizuje viaceré aktivity na podporu domáceho turizmu.

BRATISLAVA. "Rozbehli sme informačnú kampaň, ktorou chceme priblížiť zaujímavé turistické atraktivity a turistické regióny a motivovať občanov SR, aby prežili dovolenku na Slovensku," uviedla pre TASR generálna riaditeľka SACR Svetlana Gavorová.

Zároveň v spolupráci so Zväzom hotelov a reštaurácií (ZHR) SR spustila SACR on-line prieskum zvýhodnených ponúk ubytovacích zariadení cestovného ruchu (CR) na letnú sezónu. Výstupom bude súborná informácia pre potenciálnych návštevníkov o aktuálnych zvýhodnených ponukách v ubytovacích zariadeniach na Slovensku, ktorá bude umiestnená na stránkach www.slovakia.travel a www.sacr.sk. "Zámerom tohto pilotného projektu je podpora domáceho cestovného ruchu a zvýšenie počtu prenocovaní domácimi návštevníkmi v slovenských ubytovacích zariadeniach," upozornila.

Zaujímavou aktivitou SACR bolo udelenie ceny o najpôsobivejšou turistickú atraktivitu - Skvost Slovenska na trase veterán rallye 500 km slovenských. Domáci a zahraniční účastníci pretekov historických vozidiel po regiónoch Orava, Liptov a Kysuce určili spomedzi 15 navštívených atraktivít za 'víťaza' Oravský hrad.

Medzi pripravované aktivity SACR patrí rozhlasová kampaň na podporu a zviditeľnenie turistických regiónov so vstupmi priamo z regiónov, ktorá sa bude realizovať počas letných mesiacov. Na stránkach celoslovenského denníka sa uskutočňuje propagácia domáceho turizmu formou súťažných otázok o Slovensku, a to od 15. júna do konca augusta. Navyše, národný portál CR www.slovakia.travel bude od 1. júla počas celého leta prinášať zaujímavé tipy na víkend. V priebehu letných mesiacov má SACR v pláne prieskum vybraných zariadení cestovného ruchu z pohľadu najmä adrenalínových atrakcií. Tradične v septembri agentúra pripraví oslavy Svetového dňa cestovného ruchu v jednotlivých samosprávnych krajoch. "V priebehu celého roka sa agentúra zameria na cielenú komunikáciu s domácimi subjektmi CR, na propagáciu slovenských kúpeľov, miest a kultúrno-historických pamiatok," potvrdila Gavorová.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 14 348
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 10 381
  3. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 7 282
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 919
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 211
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 592
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 364
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 322
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 221
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 707

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Čo všetko sa stalo, aby zo Sagana bola superstar

Začínal na sestrinom bicykli.

ŠPORT

Peter Sagan: Superstar made in Slovakia

Začínal na sestrinom bicykli, dnes zarába šesť miliónov ročne.

Neprehliadnite tiež

Tesco bojuje proti plytvaniu s jedlom, do roku 2030 zníži potravinový odpad o polovicu

Vo Veľkej Británii Tesco zverejňuje údaje o potravinovom odpade každé štyri roky, najnovšie ich bude zverejňovať aj na Slovensku či v Česku.

Londýnčania sú proti zrušeniu Uberu, petíciu podpísalo vyše pol milióna ľudí

Uber v Londýne dlhodobo čelí útokom tradičných taxikárov, podľa ktorých nerešpektuje bezpečnostné pravidlá, čím ohrozuje cestujúcich.