Objem internetovej inzercie by sa mal v roku 2009 zvýšiť o tretinu

Internet je médium, ktoré zaznamenáva najväčší medziročný nárast objemu reklamy. Asociácia internetových médií predpokladá, že jej členovia v tomto roku utŕžia približne 32 miliónov eur.

BRATISLAVA. Internet je médium, ktoré zaznamenáva najväčší medziročný nárast objemu reklamy. "Na rok 2009 predpokladáme 30-percentný nárast tržieb v internetovej inzercii v porovnaní s vlaňajškom. Celková suma bude predstavovať približne 32 miliónov eur (964 miliónov Sk). Údaje od svojich členov o inzertných príjmoch za prvý kvartál momentálne zbierame," povedala pre TASR výkonná manažérka Asociácie internetových médií (AIM) Veronika Pizano.

V roku 2008 bol medziročný nárast objemu internetovej reklamy takmer 50-%. Investície na serveroch, ktoré prevádzkujú členovia AIM, dosiahli vlani 24,6 milióna eur (741,8 milióna Sk).

"Hospodárska kríza ovplyvnila aj internetovú reklamu. Reklamný trh na internete stále rastie, ale nižším tempom ako vlani," dodáva Pizano.

Zadávatelia najčastejšie využívajú formu bannerovej reklamy, riadkovej a katalógovej inzercie. Formu internetovej reklamy je pre nich zaujímavá najmä pre nižšiu cenu, merateľnosť výsledkov a možnosť presne sa zamerať na stanovenú cieľovú skupinu zákazníkov.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  2. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  3. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  4. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  5. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  6. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  7. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  8. VZN o hazarde sa dá zachrániť
  9. Prieskum: Ako si Slováci požičiavajú? Hlavne rýchlo
  10. Čo prinieslo tohtoročné Záhradnícke fórum?
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 298
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 193
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 240
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 7 181
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 959
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 219
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 028
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 593
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 854
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 571

Hlavné správy zo Sme.sk

KULTÚRA

Únos. Film, ktorý vznikol napriek výstrahám právnikov

Pri nakrúcaní prvého slovenského trileru bola aj mama Roberta Remiáša.

ŠPORT

Spieva si Marleyho, dá si pivo. Ako Sagan trénoval v horách

Sagan sa pripravoval inak ako súperi.

TECH

Akadémia vied má päť slabých ústavov, dva špičkové

Päť ústavov nestojí na pevných základoch.

EKONOMIKA

Kaufland mení predajne. Pozrite sa, ako budú vyzerať

Sieť už začala s prestavbou niektorých pobočiek.

Neprehliadnite tiež

Kmotrík sa posilňuje v susednom Česku. Kúpil tretiu najväčšiu sieť trafík

Za väčšinový podiel v tarfikovej sieti Valmont zaplatil približne 22 miliónov eur. V súťaži sa stretol so štyrmi uchádzačmi

Fica trápia dovážané potraviny, chce sa im venovať na summite V4

Pri testovaní najhoršie obstáli sladené nápoje, koreniny, syry, čaje a mäsové výrobky.

Chaos okolo cien elektriny pokračuje. Koľko vlastne zaplatíte po novom?

Začiatkom roka v niektorých prípadoch stúpli ceny za elektrinu neúmerne. Po politickom tlaku preto z postu šéfa regulátora odstúpil Jozef Holjenčík.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop