MUMBAJ. Pritom záujemcovia o vozidlo sa mohli zaregistrovať na jeho kúpu len od 9. do 25. apríla. Výrobca má totiž problémy s uspokojovaním záujmu oň. Od júla ho začne dodávať záujemcom a predpokladá sa, že do konca budúceho roku ich nedá na trh viac ako 100.000.
V uplynulom fiškálnom roku, ktorý sa končil 31. marca, sa v Indii predalo celkom 1,5 milióna osobných automobilov.
Výrobca uviedol, že najlacnejšiu verziu vozidla za 2050 USD (1550 eur), si objednalo len 20 % zákazníkov. Viac ako 30 % kupujúcich chce Nano s klimatizáciou a s elektrickým ovládaním okien.
Webovú stránku Tata Motors navštívilo od 23. marca do 25. apríla vyše 30 miliónov zvedavcov. Z nich chce 1,4 milióna vidieť Nano v autopredajniach.
Informovala o tom agentúra AP.