Americké značky opätovne ovládli prvú desiatku najhodnotnejších značiek sveta, ktoré každoročne zostavuje spoločnosť Millward Brown. Najvyššie postavenou neamerickou značkou je čínsky China Mobile na siedmom mieste.
Najhodnotnejšou značkou sveta je internetový vyhľadávač Google. Napriek tomu, že existuje len 11 rokov, má už tretíkrát za sebou vyššiu cenu než značky Coca-Cola či Microsoft.
Googlu sa naviac i v časoch ekonomickej krízy podarilo zdvihnúť svoju cenu oproti roku 2007 o 16 percent na viac ako 100 miliárd dolárov.
Na celom rebríčku je vplyv krízy zjavný. Zatiaľčo hodnota automobiliek alebo finančných inštitúcií prudko klesá, dopredu sa predierajú mobilní operátori. Britský Vodafone poskočil o dve priečky a s cenou cez 53 miliárd dolárov patrí do prvej desiatky.
Umiestnil sa zároveň na prvom mieste medzi európskymi značkami. Naopak elitnú stovku opustila Deutsche Bank, ktorá ešte vlani figurovala v prvej päťdesiatke.
Najdrahšou európskou značkou je po Vodafone Nokia, nasleduje BMW, SAP, Tesco. Do prvej európskej desiatky sa dostala taktiež značka Lous Vuitton, HSBC, Porsche, Mercedes a L'oréal.
1. Google 100
2. Microsoft 76
3. Coca-Cola 67
4. IBM 66,6
5. McDonald's 66,5
6. Apple 63
7. China Mobile 61
8. GE (General Electric) 59
9. Vodafone 53
10. Marlboro 49