EÚ tento rok vynaloží takmer 154 miliónov EUR na informačnú kampaň eura

Brusel 8. mája (TASR) - Krajiny Európskej únie (EÚ) vynaložia tento rok 153,76 milióna EUR na informačnú kampaň v súvislosti so zavedením hotovosti ...

Brusel 8. mája (TASR) - Krajiny Európskej únie (EÚ) vynaložia tento rok 153,76 milióna EUR na informačnú kampaň v súvislosti so zavedením hotovosti spoločnej európskej meny na začiatku budúceho roka. Vyplýva to zo správy Európskej komisie (EK), ktorú v Bruseli zverejnili na stretnutí ministrov financií krajín EÚ (Ecofin). Zo spomínanej čiastky bude 22,8 milióna EUR znášať EK, zvyšok bude hradený z národných rozpočtov. V roku 2000 členské krajiny na informačné kampane použili 82,6 milióna EUR.

Rakúsko bude podľa EK informačná kampaň stáť 3,59 milióna EUR a ďalších 660 000 uhradí EÚ. Celkový objem 4,25 milióna EUR nákladov Rakúska tvorí 2,7 % z celkových výdavkov, čo približne zodpovedá hospodárskej pozícii Rakúska v EÚ. Nemecko by malo vynaložiť 9,9 milióna EUR. Komisár EÚ pre ekonomické a menové záležitosti Pedro Solbes v Bruseli upozornil, že je vecou každej krajiny, koľko peňazí považuje za nutné vynaložiť.

(1 EUR = 43,340 SKK)

* 5 mma zll

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 004
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 7 477
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 6 524
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 426
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 981
  6. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 823
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 813
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 793
  9. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 700
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 1 162

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Vracajú sa deväťdesiate roky a prečo sa Danko drží ruskej letky

Povedať, že Fico III a Mečiar III už sú jedna k jednej, sa ešte nedá, ale synchronizovaná akcia proti Kiskovi je porovnateľná iba a len s únosom mladého Kováča.

KULTÚRA

Manžel režíroval jej milostnú scénu. Kate Winslet s tým mala problém

S Titanicom sa jej kariéra iba rozbiehala.

Neprehliadnite tiež

Do Prahy dorazili čínske bicykle ofo, ide o najväčšiu bikesharingovú službu na svete

Obyvatelia Prahy môžu zadarmo jazdiť na bicykloch od firmy ofo. Stačí im na to len mobilný telefón.

V Bratislave otvorili pizzeriu Domino´s, druhú najväčšiu sieť na svete

Pizzeria Domino´s má v hlavnom meste problém s doručovaním.

Čoskoro prijme Slovensko eurosmernicu ATAD, ktorá má prispieť k férovému zdaneniu

Cieľom smernice je aj uľahčiť výmenu informácií medzi finančnými spravodajskými jednotkami pri identifikácii a sledovaní podozrivých transakcií.

Eset odhalil novú špehovaciu kampaň

Novú špehovaciu kampaň zaznamenal Eset v siedmich krajinách.