Nový závod Knottu v Modre umožní rozšírenie produkcie tohto výrobcu bŕzd

Bratislava/Modra 4.mája (TASR) - Spoločnosť s r. o. Knott, ktorá je dcérskou spoločnosťou nemeckej Knott GmbH. Eggstätt (Bavorsko), zaoberajúcej sa ...

Bratislava/Modra 4.mája (TASR) - Spoločnosť s r. o. Knott, ktorá je dcérskou spoločnosťou nemeckej Knott GmbH. Eggstätt (Bavorsko), zaoberajúcej sa výrobou bŕzd a náprav pre automobilové prívesy a priemyselné mechanizmy, dnes v Modre slávnostne otvorila budovu svojho nového výrobného závodu za 130 miliónov Sk.

Spoločnosť, ktorá má v súčasnosti vedúce postavenie na slovenskom a českom (prostredníctvom Knott CZ, s. r. o., Brno) trhu, zásobuje svojimi výrobkami aj zákazníkov v Nemecku, Taliansku, Rakúsku a ďalších krajinách EÚ, ako aj v Maďarsku a Poľsku. Jej obrat za rok 2000 dosiahol 380 miliónov Sk, pričom 96 % produkcie exportuje. V súčasnosti podnik zamestnáva v Modre asi 120 pracovníkov.

Nový výrobný závod s rozlohou 4 000 štvorcových metrov zabezpečí zlúčenie všetkých existujúcich prevádzok Knottu, ktoré sa postupne rozširovali od roku 1991, pod jednu strechu. Zároveň je predpokladom racionalizácie a rozšírenia výroby a zavedenia kvalitatívne náročnejších produktov do sortimentu firmy. Pomoc pri prefinancovaní tejto investície poskytol Slovensko-americký podnikateľský fond. TASR o tom informovali predstavitelia spoločnosti.

* jf gl

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  4. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  5. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  9. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  1. Ako sa zbaviť chladnej podlahy
  2. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  3. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  5. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  6. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  7. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  8. Modern luxury next to the Blue Church
  9. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  10. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  1. Moskva alebo Petrohrad? 7 043
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 5 184
  3. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 782
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 195
  5. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 1 828
  6. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 724
  7. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 346
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 165
  9. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 067
  10. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 064

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Čo sa deje v Smere? Fico drží Kaliňáka aj za cenu, že stranu pochová

Premiér umlčal hlasy, ktoré volali po personálnych zmenách v jeho strane.

SVET

Rádioaktívny mrak prišiel z Uralu. Potvrdili to aj Rusi

Znečistenie izotopom Ru-106 presiahlo normu až tisícnásobne.

ROZHOVOR

Režisér Jan Hřebejk: Som veľký Eurohujer

Režisér legendárnych Pelíškov neprestal riešiť boľševika.

Neprehliadnite tiež

Brannobezpečnostný výbor neodobril rozpočet rezortu vnútra

Posledné slovo k rozpočtu bude mať najbližšie plénum Národnej rady Slovenskej republiky.

Online nakupovanie v EÚ sa zjednoduší, prijali dohodu o geoblokácii

Firmy už nebudú môcť brániť zákazníkom pri nakupovaní len preto, že majú bydlisko v inom členskom štáte Únie.

Dolárových milionárov pribúda, najbohatším regiónom zostáva Severná Amerika

Desatina najbohatších ľudí na svete vlastní takmer 88 percent celkového svetového bohatstva.

Šéf odborov Volkswagenu: Strach o miesta v Škode je zbytočný

V českých médiách sa v októbri objavili špekulácie, že koncern by mohol presunúť časť produkcie Škody Auto do Nemecka.