BRATISLAVA. Presvedčila sa o tom Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) ako vystavovateľ na 32. medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu Reisen, ktorý sa 8. februára skončil v Hamburgu. Hlavnou témou veľtrhu bol Tourism & Caravaning.
Podľa informácií SACR u návštevníkov slovenského stánku tradične bodovala Bratislava, Vysoké Tatry, kúpeľné pobyty a termálne kúpaliská, kempingy, hrady a zámky. Zvýšený záujem prejavili návštevníci o informácie ohľadom prijatia eura na Slovensku a dopade zavedenia novej meny na ceny produktov a poskytovaných služieb v cestovnom ruchu.
"V porovnaní s prvou účasťou SACR na uvedenom veľtrhu v roku 2006 výrazne vzrástol záujem nemeckých návštevníkov o našu krajinu. K zvýšeniu stupňa poznania na nemeckom trhu napomohol aj vstup Slovenska do eurozóny," potvrdila SACR.
V zozname tohtoročného veľtrhu Reisen figurovalo s ponukou približne 1000 vystavovateľov z 80 krajín sveta. Podujatie je určené pre širokú a odbornú verejnosť.