Hľadať nových ľudí môže byť zábavné. Pozrite si ukážky

Michal Pastier z agentúry Istropolitana D'Arcy a autor blogu o reklame hovorí, že väčšinou na náborovú kampaň stačí pozitívna charakteristika firmy. Niektoré oslovia nielen tých, čo hľadajú prácu, ale zároveň slúžia ako imidžová reklama firmy.

Michal Pastier z agentúry Istropolitana D'Arcy a autor blogu o reklame hovorí, že väčšinou na náborovú kampaň stačí pozitívna charakteristika firmy. Niektoré oslovia nielen tých, čo hľadajú prácu, ale zároveň slúžia ako imidžová reklama firmy.

Ak ste pred pár rokmi išli na koncert, alebo futbalový zápas v Nemecku, mohli ste prechádzať cez takúto originálnu plachtu. Vítal vás text: „Sú aj lepšie spôsoby, ako robiť kariéru." Navrhla ju agentúra Scholz & Friends Hamburg pre klienta jobsintown.de.


Unikátnym a zaujímavým spoločnostiam sa hľadajú zamestnanci ľahšie. Vo firme Coebergh Red Fruit Farm, ktorá vyrába alkoholický nápoj Coeberg, pracujú na vyšších pozíciách len ženy. Keď hľadali svoju novú riaditeľku, vyslali do mesta neprehliadnuteľný koč. Ten ťahali sporo odetí zamestnanci firmy - muži.


Na prvý pohľad bankovka, po zodvihnutí a otočení reklama. Nálezcov na prácu vo firme Sait prehováral text: Očividne si zručný v získavaní peňazí. Čo tak rozšíriť svoju kariéru o fundraising?


Pri náborovej kampani pre americkú armádu potrebovala agentúra Leo Burnett osloviť najmä tých, ktorí majú potenciál vstúpiť do špeciálnych jednotiek. Reklama ich vyzývala, aby si jednoducho zobrali náborový leták. Ten bol ale zavesený na tých najabsurdnejších miestach. Z vonkajšej strany lanovky, na stene vysokej budovy, alebo ho ťahalo lietadlo.


Konzultantská spoločnosť McKinsey & Company chcela osloviť len ambicióznych a kvalifikovanejších mladých počítačových inžinierov. Preto agentúra Ruf Lanz Werbeagentur rozvešala na vysokých školách jednoduché plagáty, ktoré mali kontakt na firmu zašifrovaný do matematickej úlohy.

Pri hľadaní zamestnancov by mali firmy zasiahnuť presne na mieste, kde sa nachádza ich cieľová skupina. Agentúra Saatchi & Saatchi zo Singapúru tak pri náborovej kampani na potápačov umiestnila plagáty na dno bazénov. Nie hocijaké, ale plné textu. Kto si ho chcel prečítať, musel ostať pod hladinou dlhšie.


Na nespokojných zamestnancov z „vyšších poschodí" sa zamerala komunikácia služby careerbuilder.com. Ak sa pozreli spoza okna svojej kancelárie dole na ulicu, na autobusoch uvideli veľký odkaz: „ Neskáčte".


Prečo ľudia väčšinou zmenia prácu? Pretože sú nespokojní, práca ich ubíja, alebo sa cítia podhodnotení. Agentúra Scholz & Friends Berlin vo svojej kampani na pracovný portál Jobsintown.de oslovovala práve týchto ľudí. Na rôzne automaty a bankomaty umiestnili nálepky, ktoré akoby odhaľovali ich vnútro. Sériu tvorili rôzne absurdné povolania v tých najstiesnenejších priestoroch. Podávač mincí v bankomate, živý hudobník v jukeboxe atď. Prekvapených a pobavených okoloidúcich oslovoval text: „ Život je príliš krátky na to, aby ste ho prežili v nesprávnej práci."

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  2. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  3. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  4. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  5. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  6. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  7. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  8. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  9. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  10. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 13 541
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 9 025
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 8 902
  4. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 5 947
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 883
  6. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 5 205
  7. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 5 070
  8. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 4 689
  9. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 4 605
  10. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 4 489

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Kohút si priznal chybu, Cígerovi sa ospravedlnil. Ten to neprijal

Tréner hokejovej reprezentácie a šéf zväzu diskutovali spolu v mimoriadnej relácii TV Markíza.

KOMENTÁRE

Vydrží to ešte Most alebo padne?

Trpezlivosť voličov nemožno skúšať donekonečna.

Neprehliadnite tiež

Za žalúdočné problémy na dovolenke možno už čoskoro vysúdite peniaze

Nový typ nemajetkovej ujmy chcú do zákona dostať viacerí právnici a akademici.

Cigaretový gigant našiel spôsob, ako vybabrať s nechutnými obalmi

Spoločnosť Philip Morris začala distribuovať puzdrá na cigarety s logom Marlboro.

Akcionári Prima banky a Sberbank schválili zámer zlúčenia bánk, Sberbank zanikne v lete

Sberbank v posledných rokoch stagnuje, má nedostatočne efektívne vnútorné procesy a nízky počet klientov.

Brazílski baníci našli obrovský smaragd, váži 360 kíl

Na vyslobodenie kameňa vysokého 1,3 metra zo zeme bola potrebná ťažká technika.