Rezort zdravotníctva chce propagáciu za 800 tisíc eur

Ministerstvo zdravotníctva (MZ) SR vyhlásilo verejnú súťaž na poskytovanie reklamných a propagačných služieb a prípravu komunikačnej stratégie do roku 2010.

BRATISLAVA. Predpokladaná hodnota zákazky je 800 tis. eur bez DPH a jej predmetom reklamná činnosť, marketing a poradenská činnosť. Výsledkom má byť príprava komunikačnej stratégie vrátane doporučených podporných služieb. "To, ako v konečnom znení bude vyzerať spôsob využitia daných služieb, sa nedá teraz povedať, keďže súťaž je aktuálne vypísaná. Počkáme si na ponuky a rozhodneme sa podľa toho, čo bude pre nás najvýhodnejšie," uviedla pre agentúru SITA hovorkyňa rezortu Zuzana Čižmáriková. Podľa hovorkyne však nemá ísť o komunikáciu zdravotníckych zákonov smerom k médiám, ale rezort chce zabezpečiť informovanosť "priamo k pacientom".

Ako ďalej k tendru doplnila Čižmáriková, ide o verejnú medzinárodnú súťaž, ktorej predmet využívajú aj iné ministerstvá a orgány štátnej správy. "Chceme, aby sa informácie ku kľúčovým zákonom, nariadeniam, smerniciam dostávali v prvom rade k pacientovi," uviedla pre agentúru SITA hovorkyňa MZ.

Napriek nešpecifikovanej predstave ministerstva o využití služieb má však rezort jasno v tom, ako by mal vyzerať účastník tendra. Ten okrem zloženej zábezpeky vo výške 33 tis. eur musí spĺňať aj množstvo iných podmienok. Okrem ekonomického a finančného postavenia musí doložiť aj referencie, t.j. realizované zmluvy alebo projekty. Ide o minimálne tri projekty realizované v oblasti zdravotníctva, zdravia alebo farmakológie za posledné tri roky, ktorých predmet bol podobný alebo rovnaký ako predmet tohto obstarávania. Tiež minimálne tri projekty v oblasti vzdelávania a školení media relations, tri projekty realizované v oblasti štátnej správy alebo samosprávy a minimálne tri projekty v oblasti organizovania kultúrno-spoločenských a vzdelávacích podujatí, všetko podobné ako predmet tejto zákazky a v posledných troch rokoch.

Tím, ktorý by mal na komunikačnej kampani MZ pracovať, musí byť zostavený minimálne z troch členov, z ktorých všetci musia mať ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa, päťročné praktické skúsenosti v oblasti public relations, pričom najmenej jeden z nich musí mať aj praktické skúsenosti s prácou pre spoločnosť pôsobiacu v oblasti zdravotníctva najmenej dva roky. Títo traja kľúčoví riešitelia zákazky MZ musia dokonca čestnými vyhláseniami potvrdiť, že počas dĺžky trvania zmluvného vzťahu, ktorý by mal trvať 20 mesiacov od podpisu zmluvy, nedajú svojmu zamestnávateľovi výpoveď.

Ministerstvo pri vyberaní víťaza bude prihliadať najmä na kreativitu a originalitu vypracovaného zadania, čo podporilo relatívnou váhou v počte 55 bodov. Zvyšných 45 bodov bude tvoriť celková konečná cena s daňou z pridanej hodnoty za poskytnutie celého predmetu zákazky. Svoje ponuky môžu spoločnosti predkladať do 2. marca tohto roku.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Recenzie.sme.sk udelili 60 certifikátov Ocenený expertmi
  2. 5 krokov k vlastnému bývaniu
  3. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  4. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  5. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  6. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  7. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family
  8. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji
  9. Inteligencia vo všetkom
  10. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo
  1. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie
  2. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy?
  3. Ovládajte svoje vozidlo mobilom
  4. Zlatá minca 2016 priniesla pre mBank sedem ocenení
  5. BILLA a Jamie Oliver pozývajú deti do zázračnej záhradky!
  6. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne
  7. Odšťavovač s veľkým plniacim otvorom? Nenachytajte sa!
  8. Advokáti budú v stredu bezplatne radiť v 8 mestách
  9. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz
  10. Apartmány s výnosom až 4% v lyžiarskom stredisku Obergurgl
  1. Legendárna Štefánka opäť ožíva pod sieťou Pulitzer family 24 036
  2. Last minute dovolenka sa dá kupiť výhodne už teraz 8 206
  3. Päť tipov, kam na predĺžený víkend v máji 7 221
  4. Nové auto alebo radšej jazdenka? 9 rád pre správne rozhodnutie 6 476
  5. 5 krokov k vlastnému bývaniu 5 278
  6. Žijú, lebo sa nevzdali. Príbehy ľudí bojujúcich za svoje zdravie 5 084
  7. Volvo V90 Cross Country je pripravené na každé dobrodružstvo 3 638
  8. Nový Volkswagen Arteon sa predstaví na bratislavskom autosalóne 2 929
  9. Voda, kotol, vymknutie: Čo stoja najčastejšie domáce katastrofy? 2 632
  10. Rodinná dovolenka v Burgenlande 1 826

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Vedci sa naňho hnevajú, jeden zvláštny trik, ktorým opravil klímu

Zdá sa vám svet zlý? Skutočnú hĺbku cynizmu doby oceníte, až keď pochopíte, ako funguje veda.

EKONOMIKA

Fico sa chváli ekonomickými výsledkami. Oprávnene?

Prvého mája zverejníme súbor opatrení pre pracujúcich, tvrdí premiér.

KOMENTÁRE

Fico sa chváli dobrým počasím

Keď mal Peter Kažimír dosť vlahy.

DOMOV

Café Európa: Zo školskej lavice k extrémnej pravici?

Ako súvisí extrémizmus so vzdelávaním? Sledujte diskusiu.

Neprehliadnite tiež

Na zmenu dlhovej brzdy budeme musieť možno rezignovať, naznačil Kažimír

Podľa Kažimíra sa totiž "rozumní ľudia v niektorých opozičných stranách minuli".

Fico sa chváli ekonomickými výsledkami, lepší ako my sú Česi aj Bulhari

Symbolicky 1. mája zverejníme súbor opatrení pre pracujúcich, tvrdí premiér Robert Fico.

Zisk Caterpillaru začiatkom roka klesol

Zisk za tri mesiace do konca marca 2017 klesol na 192 miliónov dolárov.

Česká ekonomika tento rok vzrastie

Motorom rastu hospodárstva bude tento aj budúci rok spotreba domácností.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop