Rezort zdravotníctva chce propagáciu za 800 tisíc eur

Ministerstvo zdravotníctva (MZ) SR vyhlásilo verejnú súťaž na poskytovanie reklamných a propagačných služieb a prípravu komunikačnej stratégie do roku 2010.

BRATISLAVA. Predpokladaná hodnota zákazky je 800 tis. eur bez DPH a jej predmetom reklamná činnosť, marketing a poradenská činnosť. Výsledkom má byť príprava komunikačnej stratégie vrátane doporučených podporných služieb. "To, ako v konečnom znení bude vyzerať spôsob využitia daných služieb, sa nedá teraz povedať, keďže súťaž je aktuálne vypísaná. Počkáme si na ponuky a rozhodneme sa podľa toho, čo bude pre nás najvýhodnejšie," uviedla pre agentúru SITA hovorkyňa rezortu Zuzana Čižmáriková. Podľa hovorkyne však nemá ísť o komunikáciu zdravotníckych zákonov smerom k médiám, ale rezort chce zabezpečiť informovanosť "priamo k pacientom".

Ako ďalej k tendru doplnila Čižmáriková, ide o verejnú medzinárodnú súťaž, ktorej predmet využívajú aj iné ministerstvá a orgány štátnej správy. "Chceme, aby sa informácie ku kľúčovým zákonom, nariadeniam, smerniciam dostávali v prvom rade k pacientovi," uviedla pre agentúru SITA hovorkyňa MZ.

Napriek nešpecifikovanej predstave ministerstva o využití služieb má však rezort jasno v tom, ako by mal vyzerať účastník tendra. Ten okrem zloženej zábezpeky vo výške 33 tis. eur musí spĺňať aj množstvo iných podmienok. Okrem ekonomického a finančného postavenia musí doložiť aj referencie, t.j. realizované zmluvy alebo projekty. Ide o minimálne tri projekty realizované v oblasti zdravotníctva, zdravia alebo farmakológie za posledné tri roky, ktorých predmet bol podobný alebo rovnaký ako predmet tohto obstarávania. Tiež minimálne tri projekty v oblasti vzdelávania a školení media relations, tri projekty realizované v oblasti štátnej správy alebo samosprávy a minimálne tri projekty v oblasti organizovania kultúrno-spoločenských a vzdelávacích podujatí, všetko podobné ako predmet tejto zákazky a v posledných troch rokoch.

Tím, ktorý by mal na komunikačnej kampani MZ pracovať, musí byť zostavený minimálne z troch členov, z ktorých všetci musia mať ukončené vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa, päťročné praktické skúsenosti v oblasti public relations, pričom najmenej jeden z nich musí mať aj praktické skúsenosti s prácou pre spoločnosť pôsobiacu v oblasti zdravotníctva najmenej dva roky. Títo traja kľúčoví riešitelia zákazky MZ musia dokonca čestnými vyhláseniami potvrdiť, že počas dĺžky trvania zmluvného vzťahu, ktorý by mal trvať 20 mesiacov od podpisu zmluvy, nedajú svojmu zamestnávateľovi výpoveď.

Ministerstvo pri vyberaní víťaza bude prihliadať najmä na kreativitu a originalitu vypracovaného zadania, čo podporilo relatívnou váhou v počte 55 bodov. Zvyšných 45 bodov bude tvoriť celková konečná cena s daňou z pridanej hodnoty za poskytnutie celého predmetu zákazky. Svoje ponuky môžu spoločnosti predkladať do 2. marca tohto roku.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 6 296
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 4 323
  3. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 4 249
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 916
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 2 699
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 056
  7. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 722
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 559
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 101
  10. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM® 650

Téma: Zdravotníctvo


Hlavné správy zo Sme.sk

KULTÚRA

Zomrel Štefan Nosáľ, dlhoročný vedúci Lúčnice

Informovala o tom stránka Svetového združenia Slovákov v zahraničí.

PLUS

Spievajúci dom týral operou celú ulicu

Je to najabsurdnejší susedský spor, ktorý sa na Slovensku odohral.

KOMENTÁRE

Buďte vďační za Fica. My Česi máme iných komunistov

Komunistická strana Čiech a Moravy je ojedinelým reliktom.

DOMOV

Danko mení mediálny tím, končí jeho hovorkyňa

Predseda parlamentu dôvod odchodu Kliskej nechcel komentovať.

Neprehliadnite tiež

Ľudia v roamingu prestali šetriť. Svoje telefóny využívajú viac

V krajinách Únie ľudia telefonujú, esemeskujú a surfujú na internete za rovnaké ceny ako doma.

Dotácie bez pracovných miest? Kažimír je zásadne proti

Rezort hospodárstva navrhuje, aby sa dotácie dávali aj firmám, ktoré nikoho nezamestnajú.

Bahlsen reaguje na tlak, sušienky budú všade v Európe rovnaké

Aj do výrobkov určených pre východoeurópske krajiny sa bude pridávať maslo.