Počiatek pridal na eurokampaň

Ďalších takmer 60 miliónov korún investuje ministerstvo financií na kampaň o eure.

BRATISLAVA. Náklady na informačnú kampaň o zavedení eura na Slovensku stúpnu o ďalších 58,8 milióna korún (1,952 milióna eur) bez DPH. Ministerstvo financií totiž o takomto zvýšení peňazí uzatvorilo zmluvu so spoločnosťou Creo/Young & Rubicam, ktorá kampaň realizuje.

Pôvodný rozpočet kampane pritom rátal s celkovým objemom peňazí vo výške 180 miliónov korún (5,975 milióna eur). Okrem toho koncom októbra vláda svojím rozhodnutím zvýšila tento rozpočet ešte o ďalších 15 miliónov korún (497,9 tisíca eur). Dôvodom bol skorší začiatok kampane, ako aj kvalitnejší model eurokalkulačky, ktorú dostali domácnosti.

Predmetom novej zákazky sú podľa zverejneného oznámenia verejného obstarávania doplňujúce služby, nezahrnuté do pôvodnej zmluvy so spoločnosťou Creo/Young & Rubicam.

Potreba nových služieb podľa ministerstva vyplynula dodatočne, pričom zákazka sa zadala pôvodnému dodávateľovi služieb v rámci rokovacieho konania bez zverejnenia.

Ministerstvo financií odôvodňuje ďalšie služby v rámci kampane potrebou nových činností, ktoré by zvýšili ráznosť a údernosť kampane a ktoré by rozšírili informovanosť verejnosti o nové prvky s cieľom osloviť čo najviac ľudí.

Pridané peniaze sa použijú na viacero projektov, ktoré neboli zahrnuté do pôvodnej zmluvy so spoločnosťou Creo/Young & Rubicam. Časť z nich je určená na podporu projektu „europeňaženka“ Tlačovej agentúry SR. Zvýšenie rozpočtu kampane si vyžiadala aj prevádzka euromobilu, výroba internetovej reklamy či kompletizácia a distribúcia eurozásielky do domácností.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 11 391
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 092
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 565
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 219
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 5 844
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 4 455
  7. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 4 188
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 501
  9. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 2 700
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 561

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Pozrite, čo sa stalo na Slovensku, hromží Trump pred kamerami (Komentár Máriusa Kopcsaya)

Preceňovanie utečeneckej témy odpútava pozornosť od úplatkov.

KOMENTÁRE

Férové, ale drsné ultimátum z USA (Schutzov týždeň)

Prečo je balvanom v oku ten iliberál, ktorý nevládne?

EKONOMIKA

Kažimír dostal košom. Sulík odmietol zmenu dlhovej brzdy

Sulík sa stretol s ministrom financií.

ŠPORT

Sagan: Keď idem so Slovákmi, navzájom sa motivujeme

Majstra sveta čaká prvý ostrý štart.

Neprehliadnite tiež

Opel zrejme skončí vo francúzskych rukách. Bude sa vyrábať na Slovensku?

Francúzska spoločnosť PSA Group rokuje o kúpe nemeckej automobilky Opel od amerického koncernu General Motors. Značka je v dlhodobej strate.

Spor medzi štátom a vysokými školami vyriešia až súdy

Či bolo všetko v poriadku, posudzuje aj Úrad pre verejné obstarávanie. V niektorých prípadoch už dal za pravdu školám.

Analytici z prognóz nepoľavujú, ekonomika má rásť vyše trojpercentným tempom

Analytici komerčných bánk predpovedajú slovenskému hospodárstvu v tomto roku medziročný rast o 3,2 percenta.

Od marca sa menia pravidlá osobného bankrotu, bude dostupnejší

Domáhať sa zbavenia dlhov týmito spôsobmi bude môcť dlžník iba raz za desať rokov.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop