Škodovku si kupuje menej Európanov

Český výrobca bojuje s krízou. Škodovku si môže dovoliť čoraz menej ľudí.

BRUSEL, PRAHA. Majitelia áut v Európe zaregistrovali za 10 mesiacov tohto roka 392 563 nových osobných vozidiel značky Škoda. V medziročnom porovnaní to predstavuje pokles o 2,9 percenta. Vyplýva to zo štatistiky Európskej asociácie výrobcov automobilov (ACEA).

Podiel Škody Auto na európskych registráciách tak predstavoval vyše troch percent, čo je oproti minulému roku viac o 0,1 percentuálneho bodu. V samotnom októbri registrácie škodoviek medziročne klesli o 19 percent na necelých 33­tisíc áut.

Celý koncern Volkswagen (VW), ktorého je mladoboleslavská automobilka súčasťou, od januára do októbra zaznamenal 2,6 milióna registrovaných áut, teda medziročne o 3,1 percenta menej. V rámci koncernu rástla len značka Audi, v októbri medziročne o 3,3 percenta. Registrácie hlavnej znač­ky Volkswagen sa za 10 mesiacov medziročne znížili o 2,5 percenta na 1,345 milióna vozidiel.

Celkovo zaregistrovali majitelia v Európe za 10 mesiacov tohto roka 12,852 milióna nových, čo je oproti minulému roku menej o vyše 5 percent.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. Profesijný rast študentov médií sa začína už počas vysokej školy
  2. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  3. Medzinárodná súťaž FIRST LEGO League na Fakulte informatiky PEVŠ
  4. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  5. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  8. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  9. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  10. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 10 180
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 7 656
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 6 903
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 280
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 120
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 979
  7. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 4 796
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 698
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 502
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 894

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, slovenské Cargo v súťaži neuspelo

Štátny nákladný prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo o subdodávkach na slovenskom a českom úseku.

PLUS

Mnohí mlčia, on nie. Služba vlasti z neho spravila lovca ľudí

Tóth tvrdí, že si z vojenčiny priniesol domov traumu.

EKONOMIKA

Slovenka hľadá startupy v Keni či Vietname

Naša predstava o treťom svete je mylná.

Neprehliadnite tiež

Sberbank ruší kreditky aj niektoré účty. Chystá sa na spojenie s Primou?

Ľuďom prišiel list, že musia minuté peniaze z kreditky zaplatiť do dvoch mesiacov.

Prečo je pre ľudí dobré, že začali ceny opäť rásť?

Výška prídavkov a dávok by sa mala rozmraziť a ich suma by mala opäť začať rásť.

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, slovenské Cargo v súťaži neuspelo

Štátny nákladný prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo o subdodávkach na slovenskom a českom úseku.

Ľudia ju zbierajú pri lese, jej pestovanie podporí štát

Štát chce podporiť ovocie, ktoré na Slovensku pestuje len zopár ľudí.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop