BRATISLAVA. Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) začne prvýkrát vo svojej histórii propagovať Bratislavský samosprávny kraj. Dohodli sa na tom v stredu 10. septembra generálna riaditeľka SACR Svetlana Gavorová a predseda Bratislavského samosprávneho kraja (BSK) Vladimír Bajan.
Slabá, alebo takmer žiadna cielená propagácia Bratislavy a BSK zo strany SACR bola spôsobená pravidlami financovania marketingových aktivít agentúry zo štrukturálnych fondov. Iniciatívny krok nového vedenia SACR a spolupráca so zástupcami BSK a Bratislavy však priniesli riešenie.
"Propagácia BSK ako najnavštevovanejšieho regiónu SR zahraničnými turistami je veľmi významným medzníkom v činnosti agentúry. Propagovať Slovensko bez tohto regiónu bol nezdravý stav a som rada, že sme so zriaďovateľom SACR, Ministerstvom hospodárstva SR, našli spôsob ako to prelomiť," uviedla Gavorová.
Na stredajšom stretnutí sa generálna riaditeľka SACR a predseda BSK dohodli na proporcionálnom rozdelení účelovo určených finančných zdrojov SACR na propagáciu Bratislavy a BSK. K danej téme sa uskutoční aj porada SACR a Sekcie turizmu MHSR, kde sa dohodnú základné princípy tohto progresívneho kroku v prezentácii Slovenska.
TASR informácie poskytla referentka pre komunikáciu a PR aktivity SACR Zuzana Nemcová.