V piatok o tom informovala spoločnosť na svojej internetovej stránke. Podstatou vernostného programu je to, že zákazník zbiera body za svoje nákupy prostredníctvom klubovej karty. Pri každom platení sa zákazníkovi na kartu automaticky pripočítajú nové body. Raz za štvrťrok potom zákazník dostane list s informáciami o stavu jeho konta. Získané body sa premenia na zľavové poukážky, ktoré môže zákazník využiť pri nákupe akýchkoľvek výrobkov zo sortimentu Tesco.
"V prvej fáze spúšťame Clubcard skúšobne, chceme totiž najskôr zistiť, ako program funguje v rozdielnych typoch obchodov. Systém si vyžiadal nové informačné systémy a technológie, ako aj zavedenie nových prevádzkových procesov. V priebehu skúšobnej prevádzky chceme doladiť všetko tak, aby sme čo najlepšie splnili očakávania našich zákazníkov," vysvetlil spôsob zavedenia programu marketingový riaditeľ Tesco pre Slovensko a Českú republiku Michal Štádler.
Vernostný program Clubcard funguje v súčasnosti už napríklad vo Veľkej Británii, Írsku, Severnej Kórei, Malajzii a v Číne. Zároveň sa tento program testuje v Turecku a v najbližšom čase sa bude skúšať aj v Poľsku a Českej republike.
Tesco je jedným z troch najväčších maloobchodných reťazcov na svete.