Na Digi–TV ľudia čakajú aj pol roka

Objednali si satelitnú televíziu a čakajú na ňu mesiace. Stalo sa to viacerým zákazníkom spoločnosti Digi Slovakia. Spoločnosť tvrdí, že nestíha pre veľký záujem.

BRATISLAVA. Veľa ľudí, ktorí si objednali káblovú televíziu Digi-TV, sa jej nemôžu dočkať. Niektorí aj pol roka. Podľa firmy za problémy môže priveľa objednávok. Tie podľa nej naštartovala nízka cena.

„V septembri minulého roka som si objednal telefonicky službu Digi-TV. Napriek nespočetným urgenciám a reklamáciám, ako aj písomnému prísľubu firmy Digi Slovakia služba nebola do apríla poskytnutá,“ sťažuje sa jeden z diskutujúcich na portáli staznosti.sme.sk.

Podobných tvrdení je tu veľa a všetky hovoria to isté. Líšia sa len lehotou čakania. Firma sa bráni tým, že za omeškanie môže veľký záujem o službu.

„Momentálne je to to najlacnejšie na slovenskom trhu,“ vysvetľuje Tomáš Stoman, supervisor call centra Digi Slovakia. O tom, že prístroj nemusia dostať do ôsmich týždňov, o ktorých sa hovorí aj na webovej stránke firmy, podľa neho ľudia vedia.

S meškaním majú rátať

„Už pri predregistrácii klienta informujeme, že spoločnosť nie je schopná garantovať lehotu inštalácie. Orientačná osemtýždňová lehota sa môže predĺžiť pre nízky počet prístrojov, ako aj subdodávateľov v jednotlivých regiónoch,“ povedal. Ak potom prístroj zákazník nedostane do skončenia lehoty, môže opäť zatelefonovať do call centra a meškajúcu službu urgovať.

To urobili niektorí aj viackrát, nie vždy úspešne. Ľuďom však nezostáva nič iné, len čakať alebo objednávku zrušiť a odísť ku konkurencii. Digi–TV sa totiž objednáva buď telefonicky priamo v call centre, alebo u subdodávateľa firmy. Nikto sa k ničomu nezaväzuje.

„Na odškodnenie nemajú nárok, pretože neuzatvorili nijakú zmluvu,“ vysvetľuje Štefan Sedláček z Klubu ochrany spotrebiteľov Ružinov.

Kto dostane Digi skôr

Sťažovatelia na portáli majú navyše pocit, že pri montáži sú niektorí zákazníci zvýhodnení. Tvrdia, že nie každý musí čakať rovnako dlho.

„Zaujímalo by ma, na základe akého princípu sa vyberá, ktorý zákazník bude obslúžený skôr a ktorý bude čakať niekoľko mesiacov,“ sťažuje sa jeden z čakateľov na portáli. Stoman tvrdí, že to opäť závisí od regiónu. Ak by sa niekde vyskytol problém, žeby niektorý subdodávateľ poradie nedodržiaval, všimli by si to.

„Urgencie, ktoré nám prichádzajú, posúvame ďalej subdodávateľom. Ak klient nedostane prístroj do dvoch­troch mesiacov, kontaktujeme priamo toho, kto mu má službu v regióne poskytnúť,“ povedal Stoman.

Vďaka tomu je potom podľa neho vidno, ak niektorý z jeho partnerov nevybavuje objednávky postupne, tak ako prišli.

Napriek tomu na stránke staznosti.sme.sk veľa sklamaných klientov tvrdí opak. Mnohí z nich urgovali viackrát a čakajú na montáž prístroja dvakrát tak dlho ako dva­tri mesiace.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  7. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  10. Jarné prázdniny pri mori?
  1. VZN o hazarde sa dá zachrániť
  2. Prieskum: Ako si Slováci požičiavajú? Hlavne rýchlo
  3. Čo prinieslo tohtoročné Záhradnícke fórum?
  4. Diplomaciu v praxi na EU v BA otvorila veľvyslankyňa Nórska
  5. Študenti z rôznych kútov sveta prichádzajú študovať na EU v BA
  6. 10 faktov o ovocí a zelenine, ktoré musíte vedieť!
  7. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  8. Montážne konferencie - Novinky aj vzdelávanie o suchej výstavbe
  9. Profesijný rast študentov médií sa začína už počas vysokej školy
  10. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 8 803
  2. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 8 599
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 8 346
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 7 143
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 588
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 589
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 247
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 988
  9. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 3 783
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 722

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Spasí nás univerzálny základný príjem?

Stroje a automatizácia prinesú v budúcnosti stratu polovice pracovných miest. Spolu s tým príde ešte väčší hnev ľudí bez práce. Bude to znamenať pád demokracie?

AUTO

Nie v každej hmle treba zapnúť hmlovky

Predné a zadné hmlové svetlá plnia rôzne funkcie.

ROZHOVOR

Zosnulá Jaroslava Blažková: V Kanade som žila náhradný život

V tomto smutnom svete treba vyhľadávať jagavé momenty.

Neprehliadnite tiež

‘Prichadite k nam‘, Slovensko chce lákať ruských turistov

Roadshow je súčasťou marketingového plánu, na ktorom pracujú spolu krajín V4, teda Slovensko, Maďarsko, Poľsko a Česká republika. Dokopy chcú tento rok minúť 315-tisíc eur.

Brusel žiada od Talianska dodatočné úsporné opatrenia

Taliansko z dôvodu vysokého dlhu v roku 2016 prisľúbilo, že zníži rozpočtový schodok na 1,8 percenta HDP.

Slovensko vymení svojich zástupcov v trvalom eurovale

Zmeny súvisia s ukončením pôsobenia Ivana Lesaya na ministerstve financií.

Daimler buduje pri Moskve automobilku za vyše 250 miliónov eur

Prvé autá by mala automobilka dodať na trh v roku 2019.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop