Tretina Slovákov nemá skúsenosti s internetom

Takmer polovica Slovákov pracuje s internetom aspoň raz v mesiaci, pričom každý siedmy obyvateľ Slovenska používa internet menej často.

BRATISLAVA 18. apríla (SITA) - Takmer polovica (46 %) Slovákov pracuje s internetom aspoň raz v mesiaci, pričom každý siedmy obyvateľ Slovenska (13,7 %) používa internet menej často.

Ako ďalej vyplýva z výskumu spoločnosti TNS SK, ktorý sa uskutočnil v mesiacoch február a marec tohto roka na vzorke 2 127 respondentov, 39 % Slovákov zatiaľ skúsenosti s využitím internetu nemá.

Internetová populácia sa k internetu pripája najčastejšie z domu, pričom sa tak vyjadrila viac ako polovica z aktívnych užívateľov. Práca je miestom, kde internet využíva najčastejšie každý štvrtý užívateľ internetu. Menej ako desatina používateľov internetu, ho využíva najčastejšie v škole, u priateľov, známych, či v internetovej kaviarni.

Ako TNS SK ďalej informovala, najčastejšie využívajú internet v domácnostiach, v porovnaní s celoslovenským priemerom, mladí ľudia do 17 rokov a respondenti starší ako 60 rokov.

Ďalej internet v domácnosti častejšie ako slovenský priemer využívajú ľudia s nižším vzdelaním, obyvatelia košického a trnavského kraja, ľudia z miest s počtom obyvateľov od 20 do 100 tis., žiaci, študenti, manuálne pracujúci ľudia a ženy v domácnosti.

Naopak v práci využíva internet populácia vo veku od 30 do 59 rokov, respondenti s vyšším vzdelaním, ľudia z miest nad 100 tis. obyvateľov, obyvatelia bratislavského kraja, súkromní podnikatelia a duševne pracujúci.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  2. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  3. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  4. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  5. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  6. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  7. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  8. VZN o hazarde sa dá zachrániť
  9. Prieskum: Ako si Slováci požičiavajú? Hlavne rýchlo
  10. Čo prinieslo tohtoročné Záhradnícke fórum?
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 127
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 010
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 145
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 7 308
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 927
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 258
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 066
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 600
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 799
  10. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 2 640

Hlavné správy zo Sme.sk

KULTÚRA

Únos. Film, ktorý vznikol napriek výstrahám právnikov

Pri nakrúcaní prvého slovenského trileru bola aj mama Roberta Remiáša.

KULTÚRA

Česi na objednávku vlády nikoho neuniesli, predbehli nás v inom

Českí filmári vedia, kde hľadať hrdinov.

Neprehliadnite tiež

Fica trápia dovážané potraviny, chce sa im venovať na summite V4

Pri testovaní najhoršie obstáli sladené nápoje, koreniny, syry, čaje a mäsové výrobky.

Chaos okolo cien elektriny pokračuje. Koľko vlastne zaplatíte po novom?

Začiatkom roka v niektorých prípadoch stúpli ceny za elektrinu neúmerne. Po politickom tlaku preto z postu šéfa regulátora odstúpil Jozef Holjenčík.

Šéf PSA: Opel zostane aj po prevzatí nemeckou firmou

Existujú totiž zákazníci, ktorí nekupujú francúzske značky.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop