Bratislava 17. apríla (TASR) - Slovenskí podnikatelia majú šancu preniknúť na japonský trh v prípade, že ponúkajú kvalitný produkt a nájdu si lokálneho distribučného partnera. Zhodli sa na tom účastníci seminára o exportných príležitostiach v Japonsku, ktorý organizovala Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu (SARIO).
"Témy prezentácií boli vybrané tak, aby pokryli všetky dôležité záležitosti, ktoré musia podnikatelia zvážiť, ak sa rozhodnú expandovať na tento trh," informuje ďalej o seminári agentúra.
Organizovanie odborných seminárov pre slovenských exportérov je jednou z hlavných činností sekcie zahraničného obchodu SARIO. Proexportné semináre umožňujú prezentovať možnosti exportu aj do menej známych oblastí. Seminár bol súčasťou väčšieho projektu nazvaného Export a subkontrakting do Japonska, ktorého súčasťou je aj podnikateľská misia spojená s návštevou veľtrhu a investičný seminár pre japonských investorov v Tokiu, ktoré budú počas tohto roka.