Nie produkt, ale marketing predáva nehnuteľnosti

Bratislava 5. apríla (TASR) - Jedna z dôležitých podmienok úspešnej relizácie projektu na trhu nehnuteľností je komunikácia. Nie nastavený produkt, ale ...

Bratislava 5. apríla (TASR) - Jedna z dôležitých podmienok úspešnej relizácie projektu na trhu nehnuteľností je komunikácia. Nie nastavený produkt, ale marketing predáva reality, zhodli sa účastníci konferencie Ako prežiť boom realít?, ktorá sa uskutočnila na veľtrhu stavebníctva Coneco 2008 v Bratislave.

"Už pri príprave projektu je preto nevyhnutné založiť na jeho podporu kreatívne marketingové postupy smerom k verejnosti a rozbehnúť spoluprácu s reklamnou agentúrou," odporúča majiteľ poradenskej spoločnosti Verity, s. r. o., Richard Fekete. Predaj bude úspešný, ak sa predáva pocit, emócia, lokalita, marketingová pozícia, pričom treba priniesť myšlienku, nápad, službu a pridanú hodnotu projektu do povedomia ľudí skôr, ako tak urobí konkurencia.

Podľa neho v komunikácii nehnuteľností nastala výrazná zmena v tom, že vstupom reklamnej agentúry do developerského projektu alebo do predaja nehnuteľností sa zlepšujú vyhliadky na dosiahnutie cieľa. Komunikácia je nová príležitosť v realitnom biznise a jej formy tvoria široké portfólio. Článok v novinách, tabuľa na stavbe, bilboardy, propagačné brožúry, printová inzercia, internetová prezentácia, hypotekárne banky, vzorové byty, televízny spot a vlastné webové stránky sú kanály na prezentáciu projektu, dodal Fekete. "Dominuje však vo svete internetová ponuka reklamy a komunikácia prostredníctvom papiera je na ústupe," vyhlásil Jaroslaw Sobolewski z Interactiv Advertising Bureau z Poľska. Až pol milióna ponúk zo segmentu nehnuteľností, dodal, je v Poľsku vystavených na internete, pričom varoval pred falošnou reklamou.

Komunikácia o stavbách z éry firiem BMG a Drukosu je už minulosťou, uviedol Fekete. Za profesionálne označil kampane k projektom River Park a Eurovea v Bratislave. Súbežne sa musí spúšťať projekt s komunikáciou. Už počas stavby sa predávajú byty a kancelárske priestory a za tým stojí, zdôraznil Fekete, reklamný partner developera projektu. Uviedol príklad v americkom Bostone, kde sa za tri roky nedarilo predať apartmány. Výsledkom vstupu reklamnej agentúry v rámci aukcie nehnuteľností bol predaj týchto apartmánov za niekoľko minút.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  9. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  2. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  3. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  4. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  5. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  6. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  7. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  8. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  9. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  10. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 16 009
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 11 002
  3. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 8 179
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 6 770
  5. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 362
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 6 150
  7. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 5 926
  8. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 4 951
  9. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 746
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 3 751

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Netreba vedieť, čo je Kajínek. Z väznice vykročila celebrita (Schutzov týždeň)

Proti „ideám“ Sme rodina je šuvix aj nový „sociálny balík“ Smer-SNS-HíD.

DOMOV

Cirkev o podpore Kotlebu: takto sa kňazi nesmú správať

Biskupi ideológii pozornosť nevenujú.

DOMOV

Politici, ktorým zrušia stranu, nebudú môcť ďalej pôsobiť

V zahraničí zákaz znamenal pre niektorých ľudí politický koniec.

Neprehliadnite tiež

Ako odhaliť šmejdov ešte pred konaním akcie a čo spraviť s výrobkami

Zmluvy, ktoré človek podpíše na nelegálne usporiadanej akcii, neplatia.

Bloomberg: Elektrické auta môžu byť lacnejšie než benzínové

Pokles cien batérií by mohol znamenať, že elektrické autá zlacnejú už v roku 2025.

Plat bez práce môže fungovať v niektorých štátoch, na Slovensku nie

Obhajcovia základného príjmu tvrdia, že pomôže zlepšiť životnú úroveň chudobných a štátu sa vďaka nemu znížia výdavky.

V Bratislave zvažujú postaviť parkovací dom s parkom na streche

Parkovací dom chce postaviť mestská časť, rekreačná zóna má mať 1423 štvorcových metrov.