Nie produkt, ale marketing predáva nehnuteľnosti

Bratislava 5. apríla (TASR) - Jedna z dôležitých podmienok úspešnej relizácie projektu na trhu nehnuteľností je komunikácia. Nie nastavený produkt, ale ...

Bratislava 5. apríla (TASR) - Jedna z dôležitých podmienok úspešnej relizácie projektu na trhu nehnuteľností je komunikácia. Nie nastavený produkt, ale marketing predáva reality, zhodli sa účastníci konferencie Ako prežiť boom realít?, ktorá sa uskutočnila na veľtrhu stavebníctva Coneco 2008 v Bratislave.

"Už pri príprave projektu je preto nevyhnutné založiť na jeho podporu kreatívne marketingové postupy smerom k verejnosti a rozbehnúť spoluprácu s reklamnou agentúrou," odporúča majiteľ poradenskej spoločnosti Verity, s. r. o., Richard Fekete. Predaj bude úspešný, ak sa predáva pocit, emócia, lokalita, marketingová pozícia, pričom treba priniesť myšlienku, nápad, službu a pridanú hodnotu projektu do povedomia ľudí skôr, ako tak urobí konkurencia.

Podľa neho v komunikácii nehnuteľností nastala výrazná zmena v tom, že vstupom reklamnej agentúry do developerského projektu alebo do predaja nehnuteľností sa zlepšujú vyhliadky na dosiahnutie cieľa. Komunikácia je nová príležitosť v realitnom biznise a jej formy tvoria široké portfólio. Článok v novinách, tabuľa na stavbe, bilboardy, propagačné brožúry, printová inzercia, internetová prezentácia, hypotekárne banky, vzorové byty, televízny spot a vlastné webové stránky sú kanály na prezentáciu projektu, dodal Fekete. "Dominuje však vo svete internetová ponuka reklamy a komunikácia prostredníctvom papiera je na ústupe," vyhlásil Jaroslaw Sobolewski z Interactiv Advertising Bureau z Poľska. Až pol milióna ponúk zo segmentu nehnuteľností, dodal, je v Poľsku vystavených na internete, pričom varoval pred falošnou reklamou.

Komunikácia o stavbách z éry firiem BMG a Drukosu je už minulosťou, uviedol Fekete. Za profesionálne označil kampane k projektom River Park a Eurovea v Bratislave. Súbežne sa musí spúšťať projekt s komunikáciou. Už počas stavby sa predávajú byty a kancelárske priestory a za tým stojí, zdôraznil Fekete, reklamný partner developera projektu. Uviedol príklad v americkom Bostone, kde sa za tri roky nedarilo predať apartmány. Výsledkom vstupu reklamnej agentúry v rámci aukcie nehnuteľností bol predaj týchto apartmánov za niekoľko minút.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nezabudnite na sporenie na dôchodok! Ušetríte na daniach
  2. Dobrú chuť: Vianočné menu šéfkuchára Daniela Hrivňáka
  3. Úbytok stromov je obrovský. Na záchranu stačí päťdesiat eur
  4. Sprievodca pivnou kultúrou v Berlíne. Majú Nemci dobré pivo?
  5. Alexej Fulmek: Bol som dlho v SME
  6. Nestíhate nakupovať darčeky?
  7. Venujte na Vianoce darček plný informácií!
  8. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska
  9. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou
  10. Brzdia vás technické výpadky vo výrobe?
  1. Dobrú chuť: Vianočné menu šéfkuchára Daniela Hrivňáka
  2. Úbytok stromov je obrovský. Na záchranu stačí päťdesiat eur
  3. Na štedrovečernom stole sa miešajú tradície so štipkou odvahy
  4. Nový kancelársky koncept myhive už aj v Bratislave
  5. Sprievodca pivnou kultúrou v Berlíne. Majú Nemci dobré pivo?
  6. Alexej Fulmek: Bol som dlho v SME
  7. HC Košice podporí „štefanskym“ zápasom košickú detskú onkológiu
  8. ZSSK posilňuje pred sviatkami vlaky InterCity
  9. Zamestnanci Tesco venovali pomoci komunitám 1000 hodín
  10. 4 body úspechu realizácie stavby
  1. Pracoval som v mekáči a vydržal tri dni. Hranolky sú prekliatie 73 061
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 13 931
  3. Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska 12 123
  4. Alexej Fulmek: Bol som dlho v SME 9 633
  5. Nezabudnite na sporenie na dôchodok! Ušetríte na daniach 7 284
  6. Sprievodca pivnou kultúrou v Berlíne. Majú Nemci dobré pivo? 4 275
  7. Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre 3 497
  8. Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád 2 696
  9. Venujte na Vianoce darček plný informácií! 2 620
  10. Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou 2 615

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Gajdoš chce v Bratislave hrob neznámeho vojaka za státisíce eur. Socha komunistu skončí v sklade

Má to byť miesto, ktoré bude pripomínať vlastenectvo a hrdinstvo Slovákov.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Danko chce bozkávať vence

Na klamstvách spoluprácu založiť nemôžeme.

Neprehliadnite tiež

Menový fond schválil nový úverový balík pre Ukrajinu

Menový fond čakal, kým vláda dovŕši sériu ekonomických opatrení.

Wood&Company kúpila ďalšiu budovu

Biznis centrum BBC5 v bratislavskej komerčnej zóne na Plynárenskej ulici mení majiteľa.

Staré Mesto schválilo rozpočet na rok 2019

Samospráva bude hospodáriť s rozpočtom vo výške viac ako 25 miliónov eur.

V Starom Meste vzniklo Námestie Mateja Korvína

Ide o novovzniknutý priestor v rámci administratívno-obytného komplexu na Radlinského ulici.

Taliansko sa s eurokomisiou dohodlo na budúcoročnom rozpočte

Dodala, že dohoda bude formalizovaná v stredu v Bruseli.