Nie produkt, ale marketing predáva nehnuteľnosti

Bratislava 5. apríla (TASR) - Jedna z dôležitých podmienok úspešnej relizácie projektu na trhu nehnuteľností je komunikácia. Nie nastavený produkt, ale ...

Bratislava 5. apríla (TASR) - Jedna z dôležitých podmienok úspešnej relizácie projektu na trhu nehnuteľností je komunikácia. Nie nastavený produkt, ale marketing predáva reality, zhodli sa účastníci konferencie Ako prežiť boom realít?, ktorá sa uskutočnila na veľtrhu stavebníctva Coneco 2008 v Bratislave.

"Už pri príprave projektu je preto nevyhnutné založiť na jeho podporu kreatívne marketingové postupy smerom k verejnosti a rozbehnúť spoluprácu s reklamnou agentúrou," odporúča majiteľ poradenskej spoločnosti Verity, s. r. o., Richard Fekete. Predaj bude úspešný, ak sa predáva pocit, emócia, lokalita, marketingová pozícia, pričom treba priniesť myšlienku, nápad, službu a pridanú hodnotu projektu do povedomia ľudí skôr, ako tak urobí konkurencia.

Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa neho v komunikácii nehnuteľností nastala výrazná zmena v tom, že vstupom reklamnej agentúry do developerského projektu alebo do predaja nehnuteľností sa zlepšujú vyhliadky na dosiahnutie cieľa. Komunikácia je nová príležitosť v realitnom biznise a jej formy tvoria široké portfólio. Článok v novinách, tabuľa na stavbe, bilboardy, propagačné brožúry, printová inzercia, internetová prezentácia, hypotekárne banky, vzorové byty, televízny spot a vlastné webové stránky sú kanály na prezentáciu projektu, dodal Fekete. "Dominuje však vo svete internetová ponuka reklamy a komunikácia prostredníctvom papiera je na ústupe," vyhlásil Jaroslaw Sobolewski z Interactiv Advertising Bureau z Poľska. Až pol milióna ponúk zo segmentu nehnuteľností, dodal, je v Poľsku vystavených na internete, pričom varoval pred falošnou reklamou.

Komunikácia o stavbách z éry firiem BMG a Drukosu je už minulosťou, uviedol Fekete. Za profesionálne označil kampane k projektom River Park a Eurovea v Bratislave. Súbežne sa musí spúšťať projekt s komunikáciou. Už počas stavby sa predávajú byty a kancelárske priestory a za tým stojí, zdôraznil Fekete, reklamný partner developera projektu. Uviedol príklad v americkom Bostone, kde sa za tri roky nedarilo predať apartmány. Výsledkom vstupu reklamnej agentúry v rámci aukcie nehnuteľností bol predaj týchto apartmánov za niekoľko minút.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 16 785
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 15 632
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 968
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 576
  5. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 7 688
  6. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 6 596
  7. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 342
  8. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 4 546
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 4 275
  10. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 2 925

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Fico je späť, ako prvého vytrestá Kisku

Keď treba zmasakrovať ústavu, vždy sa nájde koalícia ochotných.

Píše Marek Maďarič

Trestanie Orbána má vážne chyby (píše Marek Maďarič)

V správe nemali riešiť jeho ideové smerovanie či nevítaciu politiku.

Neprehliadnite tiež

Francúzi plánujú uľahčiť veľkým mestám zavedenie mýta pre autá

Paríž chce do roku 2030 zakázať vjazd naftových aj dieselových áut do mesta.

Majster tokár si na hotovú misku počká roky

Tokárov na Slovensku je málo. Najstarší z nich nástupcu nemá.

Imrecze: Nevidím dôvody na moje odvolanie pre túto kauzu

František Imrecze by mal na poste šéfa finančnej správy skončiť najneskôr do konca septembra.

Byty sú aj 2,5-krát drahšie ako pred pätnástimi rokmi

Bratislava, Trnava a Prešov ťahajú priemerné ceny.

Nákupná horúčka na realitnom trhu sa skončila, úplne vypredané nie je

Koľko sa oplatí investovať do predávaného bytu.