Nie produkt, ale marketing predáva nehnuteľnosti

Bratislava 5. apríla (TASR) - Jedna z dôležitých podmienok úspešnej relizácie projektu na trhu nehnuteľností je komunikácia. Nie nastavený produkt, ale ...

Bratislava 5. apríla (TASR) - Jedna z dôležitých podmienok úspešnej relizácie projektu na trhu nehnuteľností je komunikácia. Nie nastavený produkt, ale marketing predáva reality, zhodli sa účastníci konferencie Ako prežiť boom realít?, ktorá sa uskutočnila na veľtrhu stavebníctva Coneco 2008 v Bratislave.

"Už pri príprave projektu je preto nevyhnutné založiť na jeho podporu kreatívne marketingové postupy smerom k verejnosti a rozbehnúť spoluprácu s reklamnou agentúrou," odporúča majiteľ poradenskej spoločnosti Verity, s. r. o., Richard Fekete. Predaj bude úspešný, ak sa predáva pocit, emócia, lokalita, marketingová pozícia, pričom treba priniesť myšlienku, nápad, službu a pridanú hodnotu projektu do povedomia ľudí skôr, ako tak urobí konkurencia.

Podľa neho v komunikácii nehnuteľností nastala výrazná zmena v tom, že vstupom reklamnej agentúry do developerského projektu alebo do predaja nehnuteľností sa zlepšujú vyhliadky na dosiahnutie cieľa. Komunikácia je nová príležitosť v realitnom biznise a jej formy tvoria široké portfólio. Článok v novinách, tabuľa na stavbe, bilboardy, propagačné brožúry, printová inzercia, internetová prezentácia, hypotekárne banky, vzorové byty, televízny spot a vlastné webové stránky sú kanály na prezentáciu projektu, dodal Fekete. "Dominuje však vo svete internetová ponuka reklamy a komunikácia prostredníctvom papiera je na ústupe," vyhlásil Jaroslaw Sobolewski z Interactiv Advertising Bureau z Poľska. Až pol milióna ponúk zo segmentu nehnuteľností, dodal, je v Poľsku vystavených na internete, pričom varoval pred falošnou reklamou.

Komunikácia o stavbách z éry firiem BMG a Drukosu je už minulosťou, uviedol Fekete. Za profesionálne označil kampane k projektom River Park a Eurovea v Bratislave. Súbežne sa musí spúšťať projekt s komunikáciou. Už počas stavby sa predávajú byty a kancelárske priestory a za tým stojí, zdôraznil Fekete, reklamný partner developera projektu. Uviedol príklad v americkom Bostone, kde sa za tri roky nedarilo predať apartmány. Výsledkom vstupu reklamnej agentúry v rámci aukcie nehnuteľností bol predaj týchto apartmánov za niekoľko minút.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 11 321
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 026
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 870
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 246
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 5 514
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 4 578
  7. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 4 260
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 484
  9. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 2 752
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 601

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Pozrite, čo sa stalo na Slovensku, hromží Trump pred kamerami (Komentár Máriusa Kopcsaya)

Preceňovanie utečeneckej témy odpútava pozornosť od úplatkov.

KOMENTÁRE

Férové, ale drsné ultimátum z USA (Schutzov týždeň)

Prečo je balvanom v oku ten iliberál, ktorý nevládne?

EKONOMIKA

Kažimír dostal košom. Sulík odmietol zmenu dlhovej brzdy

Sulík sa stretol s ministrom financií.

ŠPORT

Sagan: Keď idem so Slovákmi, navzájom sa motivujeme

Majstra sveta čaká prvý ostrý štart.

Neprehliadnite tiež

Spor medzi štátom a vysokými školami vyriešia až súdy

Či bolo všetko v poriadku, posudzuje aj Úrad pre verejné obstarávanie. V niektorých prípadoch už dal za pravdu školám.

Analytici z prognóz nepoľavujú, ekonomika má rásť vyše trojpercentným tempom

Analytici komerčných bánk predpovedajú slovenskému hospodárstvu v tomto roku medziročný rast o 3,2 percenta.

Od marca sa menia pravidlá osobného bankrotu, bude dostupnejší

Domáhať sa zbavenia dlhov týmito spôsobmi bude môcť dlžník iba raz za desať rokov.

Osem zásadných zmien v hypotékach, ktoré odštartujú od marca

Kto si málo sporí a príliš často mení zamestnanie, dostane o niečo nižší úver ako doteraz.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop