Nie produkt, ale marketing predáva nehnuteľnosti

Bratislava 5. apríla (TASR) - Jedna z dôležitých podmienok úspešnej relizácie projektu na trhu nehnuteľností je komunikácia. Nie nastavený produkt, ale ...

Bratislava 5. apríla (TASR) - Jedna z dôležitých podmienok úspešnej relizácie projektu na trhu nehnuteľností je komunikácia. Nie nastavený produkt, ale marketing predáva reality, zhodli sa účastníci konferencie Ako prežiť boom realít?, ktorá sa uskutočnila na veľtrhu stavebníctva Coneco 2008 v Bratislave.

"Už pri príprave projektu je preto nevyhnutné založiť na jeho podporu kreatívne marketingové postupy smerom k verejnosti a rozbehnúť spoluprácu s reklamnou agentúrou," odporúča majiteľ poradenskej spoločnosti Verity, s. r. o., Richard Fekete. Predaj bude úspešný, ak sa predáva pocit, emócia, lokalita, marketingová pozícia, pričom treba priniesť myšlienku, nápad, službu a pridanú hodnotu projektu do povedomia ľudí skôr, ako tak urobí konkurencia.

Podľa neho v komunikácii nehnuteľností nastala výrazná zmena v tom, že vstupom reklamnej agentúry do developerského projektu alebo do predaja nehnuteľností sa zlepšujú vyhliadky na dosiahnutie cieľa. Komunikácia je nová príležitosť v realitnom biznise a jej formy tvoria široké portfólio. Článok v novinách, tabuľa na stavbe, bilboardy, propagačné brožúry, printová inzercia, internetová prezentácia, hypotekárne banky, vzorové byty, televízny spot a vlastné webové stránky sú kanály na prezentáciu projektu, dodal Fekete. "Dominuje však vo svete internetová ponuka reklamy a komunikácia prostredníctvom papiera je na ústupe," vyhlásil Jaroslaw Sobolewski z Interactiv Advertising Bureau z Poľska. Až pol milióna ponúk zo segmentu nehnuteľností, dodal, je v Poľsku vystavených na internete, pričom varoval pred falošnou reklamou.

Komunikácia o stavbách z éry firiem BMG a Drukosu je už minulosťou, uviedol Fekete. Za profesionálne označil kampane k projektom River Park a Eurovea v Bratislave. Súbežne sa musí spúšťať projekt s komunikáciou. Už počas stavby sa predávajú byty a kancelárske priestory a za tým stojí, zdôraznil Fekete, reklamný partner developera projektu. Uviedol príklad v americkom Bostone, kde sa za tri roky nedarilo predať apartmány. Výsledkom vstupu reklamnej agentúry v rámci aukcie nehnuteľností bol predaj týchto apartmánov za niekoľko minút.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  4. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  5. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  6. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  7. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  8. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  1. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€
  2. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke
  3. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  4. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  5. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  6. Alarica – new business project in the market of shoes
  7. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  8. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  9. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  10. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 8 593
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 115
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 092
  4. Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke 2 765
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 109
  6. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 971
  7. Kam do tepla v januári? 1 540
  8. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018? 1 492
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 448
  10. Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€ 1 307

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Je z trinástich detí a nikto mu neveril. Dnes láme rekordy

Hovoria o ňom ako o novom Matejovi Tóthovi. Sedemnásťročný Daniel Kováč však musel dokázať, že nie je feťák a so športom to myslí vážne.

DOMOV

Trebišov, mesto syfilisu. Už osem rokov sa mu nedarí nad chorobou zvíťaziť

Syfilis šíria nezriedka detské prostitútky.

ŠPORT

Kuzminovej brat Šipulin nebude môcť štartovať na olympiáde

Infomovala spravodajská agentúra RIA.

KOMENTÁRE

Urazili ste môjho priateľa, pán premiér

Viem, nemenovali ste ho. Ale označili ste ho jeho náboženským vyznaním.

Neprehliadnite tiež

Amazon dotlačil Carrefour k tomu, že investuje takmer 3 miliardy eur do e-shopov

Druhý najväčší maloobchodný reťazec na svete online predajom reaguje na rastúci tlak amerického internetového obchodu Amazon.

Nezamestnaní sa za prácou presúvať nechcú, štvortisícový príspevok by to mohol zmeniť

Ak sa už Slovák rozhodne, že sa za prácou presťahuje, uprednostní odchod do zahraničia.

Bývalý jazdec formuly 1 Niki Lauda kupuje späť leteckú spoločnosť Niki, ktorú založil

Firma pretekára Laudu Laudamotion zdolala svojich konkurentov v snahe zachrániť leteckú spoločnosť Niki.

Netflix je po prvýkrát ohodnotený na vyše 100 miliárd dolárov

Netflix je čoraz viac populárnejší aj v Európe, európskych divákov je viac ako amerických.

Riaditeľ spišskonovoveského Embraca označil navýšenie platov za nadštandardné

Celkové príjmy zamestnancov spoločnosti vzrastú v tomto roku v priemere o 11 percent.