BRATISLAVA - Do plánovaného termínu zavedenia eura v SR, 1. januára 2009, ostáva presne 300 dní. Ministerstvo financií (MF) SR a Národná banka Slovenska (NBS) preto spúšťajú prvú vlnu celoplošnej televíznej kampane, zameranej na informovanie verejnosti o súvislostiach a termínoch prechodu na spoločnú menu.
Všetky celoštátne televízne stanice budú počas najbližších dvoch týždňov v rôznych časoch počas celého dňa vysielať 40-sekundový informačný spot nazvaný Europríbeh. "Týmto prvým spotom chceme prehĺbiť povedomie verejnosti o blížiacich sa termínoch súvisiacich s prechodom na euro, upozorniť na niekoľko kľúčových tohtoročných časových míľnikov v celom procese, najmä na stanovenie konverzného kurzu, začiatok duálneho zobrazovania cien a podobne," priblížil splnomocnenec vlády SR pre zavedenie eura Igor Barát.
VIDEO: Televízny spot Europríbeh
Televízny spot bude zároveň podporovať aj kampaň na vonkajších reklamných plochách v uliciach viac ako 30 slovenských miest. "Tieto nosiče budú podporovať a sčasti aj ďalej rozvíjať hlavné posolstvá obsiahnuté v televíznom spote," dodal Barát.