Americký denník Wall Street Journal informoval, že zníženie rozsahu vyrábaných modelov by malo priviesť koncern k rentabilite. Prezident Chrysleru Jim Press informácie denníka potvrdil. Zatiaľ však neexistuje nijaké definitívne rozhodnutie a ani harmonogram jeho uskutočňovania.
Chrysler má v súčasnosti 3 základné značky a takmer 30 modelov. Ich počet by mal byť v budúcnosti 15 až 20. Vedenie koncernu to potvrdilo na stretnutí s väčšinou zo svojich 3 600 obchodníkov. Nové vedenie koncernu rozhodlo, že osobné vozidlá budú mať značku Chrysler, Dodge bude značkou pre pikupy a Jeepmi budú športové automobily.
Americké automobilky General Motors, Ford a Chrysler chcú znížiť aj svoje distribučné siete. Priveľa obchodníkov si silno konkuruje a zľavami tlačia dole ceny a zisky z predaja automobilov. Odborníci navrhujú, aby sa počet obchodov s automobilmi v USA znížil na polovicu.
Chrysler sa dostal do straty a rovnako ako General Motors a Ford zápasí so slabým predajom na domácom trhu.
Informovala o tom agentúra DPA.