GM nechce byť prvý

Americká automobilka radšej investuje do kvality ako do súperenia s Toyotou.

FRANKFURT. Americká automobilka General Motors nemá záujem zvyšovať investície iba preto, aby sa znovu stala najväčším výrobcom automobilov na svete. Namiesto toho sa vraj chce zamerať na kvalitu výrobkov. Podľa predbežných údajov sa vlani najväčšou automobilkou na svete stala japonská spoločnosť Toyota Motor.

Výrobný riaditeľ Bob Lutz v rozhovore pre nemecký časopis Automobilwoche povedal, že General Motors nevynaloží jediný dolár na to, aby bol jednotkou na trhu. „Kvalita výrobkov, povesť firmy a zisk pre akcionárov sú dôležitejšie ciele ako prvá pozícia z hľadiska objemu výroby,“ povedal.

Článok pokračuje pod video reklamou

Toyota pred pár dňami uviedla, že vlani zvýšila na celom svete predaj asi o šesť percent na 9,37 milióna automobilov. Z týchto čísel je takmer isté, že predala viac áut ako General Motors.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Hovoriaci prekladač reči do vrecka Langie - až 52 jazykov!
  2. Najužitočnejšia appka
  3. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  5. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  6. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  7. Vozidlá Kia ekologickej budúcnosti
  8. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu
  10. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur
  1. Stavebná fakulta hostila medzinárodnú konferenciu CSASC
  2. Cestárske kariérne dni 2018 na SvF
  3. Najužitočnejšia appka
  4. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej
  6. Otvorenie akademického roka 2018/2019 na EU v Bratislave
  7. V O2 to s dátami poriadne prehnali
  8. Zužitkovaním biologického odpadu šetríme prírodu aj náklady
  9. Vozidlá Kia ekologickej budúcnosti
  10. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  1. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 28 855
  2. Najužitočnejšia appka 14 831
  3. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 12 791
  4. V O2 to s dátami poriadne prehnali 8 985
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 7 658
  6. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 6 527
  7. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 6 493
  8. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 5 026
  9. Osem dovolenkových destinácii, kde leto ešte nekončí 3 283
  10. Zmenky a dlhopisy s fixným výnosom 5 – 6,6 % p.a. 2 642