Predala 1,18 milióna vozidiel, čo bolo o 3,2 % viac než v roku 2006. Najhoršie sa však darilo modelu smart, z ktorého sa predalo 100 600 vozidiel; medziročný pokles dosiahol 10,6 %. Ale porovnanie nie je celkom odôvodnené, lebo došlo k zmene smartu zo 4-sedadlového na 2-sedadlový.
Mercedes-Benz Cars sa ďalej presadzoval na ázijskom trhu, kde vlani predal 142 700 vozidiel; medziročne viac takmer o 10 %. Na americkom trhu si kúpilo mercedesy rôznych typov 253 400 zákazníkov, čo bol medziročný prírastok 2,2 %.
V západnej Európe divízia nepokračovala vo výkonoch z roku 2006. Na jej trhoch predala 777 500 vozidiel, čo je 1,4-% medziročný pokles. Výsledky boli zlé najmä v samotnom Nemecku, kde Mercedes-Benz Cars síce našiel 341 800 zákazníkov, ale bolo ich medziročne menej o 3,5 %.
Podľa analytikov pokles v odbyte divízie v Nemecku súvisel s rastom dane z pridanej hodnoty o 3 %, ktorá začala platiť vlani od prvého januára a so zdražovaním pohonných látok.
Informovala o tom DPA.