Reklamné služby pre poštu bude poskytovať Creo/Young&Rubicam

BRATISLAVA 28. novembra (SITA) - Reklamná agentúra Creo/Young&Rubicam, ktorá vyhrala tender na zabezpečenie informačnej kampane o zavedení eura na Slovensku, bude počas štyroch rokov poskytovať pre Slovenskú poštu reklamné služby v hodnote 400 miliónov.

BRATISLAVA 28. novembra (SITA) - Reklamná agentúra Creo/Young&Rubicam, spol. s r.o. Bratislava, ktorá vyhrala tender na zabezpečenie informačnej kampane o zavedení eura na Slovensku, bude počas štyroch rokov poskytovať pre Slovenskú poštu (SP), a.s. reklamné služby v hodnote 400 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty.

Rámcová dohoda o realizácii tejto zákazky bola uzatvorená 15. novembra tohto roku, vyplynulo z oznámenia v európskom vestníku verejného obstarávania. Obstarávateľ v tomto prípade zvolil postup rokovacieho konania so zverejnením a jednou prijatou ponukou, pričom kritériom na vyhodnotenie bola najnižšia cena. Pôvodná predpokladaná hodnota zákazky pritom dosahovala takisto 400 mil. Sk.

Obsahom poskytovaných reklamných služieb pre Slovenskú poštu budú stratégie jednotlivých komunikačných kampaní, strategická supervízia prieskumných prác zameraných na trh a spotrebiteľa, ako aj tvorba kreatívnych ideí, grafické práce a redakčné práce, či account management komunikačných projektov, produkcia televíznych a rozhlasových spotov. Uvedené reklamné služby budú zahŕňať aj prípravu podkladov pre médiá, produkciu pre outdoor neštandardné médiá, realizáciu podnikových aktivít, ale aj kontrolu výkonov a účtovníctva, vybavovanie reklamácií, platobný styk a dokumentáciu k všetkým externým výkonom potrebných na šírenie, realizáciu a umiestnenie reklamy.

Firma Creo/Young&Rubicam, spol. s r.o. vznikla zápisom do Obchodného registra v marci 1992 pod názvom Creo spol. s r.o. V súčasnosti eviduje základné imanie vo výške 200 tis. Sk, z čoho holandský spoločník Young&Rubicam International Group B.V. so sídlom v Amsterdame splatil 120 tis. Sk. Zvyšných 80 tis. Sk vložili dvaja individuálni spoločníci Peter Krcho a Michal Ruttkay. Firma sa zaoberá popri činnosti reklamnej a hereckej agentúry aj realitnou činnosťou, ako aj publikačnou a vydavateľskou činnosťou vrátane public relations. V predmete činnosti má aj predaj a požičiavanie nahratých zvukových a zvukoobrazových záznamov a tiež výrobe a predaju nosičov týchto záznamov.

Slovenská pošta, a.s. bola zapísaná do Obchodného registra v októbri 2004, eviduje základné imanie 6,456 mld. Sk. Vlani dosiahla zisk pred zdanením 554,4 mil. Sk, zisk po zdanení bol vo výške 325,3 mil. Sk. Výnosy spoločnosti v roku 2006 predstavovali sumu 8,584 mld. Sk, čo bolo medziročne viac o 9,4 %. V minulom roku Slovenská pošta prijala, prepravila a doručila 294,9 mil. listových, balíkových zásielok a peňažných poukazov. Ku koncu roka 2006 zamestnávala 16 925 pracovníkov, z toho 14 631 výkonných a 2 294 vedúcich zamestnancov, pričom podiel žien dosahoval 81,5 %. Svoje služby ponúka v sieti 1 565 pôšt. V roku 2003 získala poštovú licenciu na obdobie desiatich rokov, čo je rozhodnutie vydávané poštovému podniku na poskytovanie univerzálnej služby.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  2. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  3. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  4. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  5. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  6. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  7. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  8. VZN o hazarde sa dá zachrániť
  9. Prieskum: Ako si Slováci požičiavajú? Hlavne rýchlo
  10. Čo prinieslo tohtoročné Záhradnícke fórum?
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 121
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 003
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 141
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 7 309
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 926
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 257
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 067
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 598
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 797
  10. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 2 644

Hlavné správy zo Sme.sk

KULTÚRA

Únos. Film, ktorý vznikol napriek výstrahám právnikov

Pri nakrúcaní prvého slovenského trileru bola aj mama Roberta Remiáša.

KULTÚRA

Česi na objednávku vlády nikoho neuniesli, predbehli nás v inom

Českí filmári vedia, kde hľadať hrdinov.

Neprehliadnite tiež

Fica trápia dovážané potraviny, chce sa im venovať na summite V4

Pri testovaní najhoršie obstáli sladené nápoje, koreniny, syry, čaje a mäsové výrobky.

Chaos okolo cien elektriny pokračuje. Koľko vlastne zaplatíte po novom?

Začiatkom roka v niektorých prípadoch stúpli ceny za elektrinu neúmerne. Po politickom tlaku preto z postu šéfa regulátora odstúpil Jozef Holjenčík.

Šéf PSA: Opel zostane aj po prevzatí nemeckou firmou

Existujú totiž zákazníci, ktorí nekupujú francúzske značky.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop