Microsoft chce byť lídrom reklamného obchodu na internete

SEATTLE 16. novembra (SITA, Reuters) - Najväčší svetový výrobca softvéru Microsoft prezentoval svoju stratégiu, podľa ktorej sa v najbližších troch až piatich rokoch plánuje stať lídrom v internetovom reklamnom obchode.

Na dosiahnutie tohto ambiciózneho cieľa potrebuje spoločnosť v najbližšom období zvýšiť svoj podiel v oblastiach internetového vyhľadávania a zobrazovania. Softvérový gigant sa plánuje presadiť v trhovom segmente reklamy na internete, ktorého objem predstavuje 40 mld. USD, popri firmách ako sú Yahoo a Google.

Microsoft svoj záujem o tento trhový segment potvrdil, tým že v auguste tohto roka kúpil za 6 mld. USD spoločnosť Quantative, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb digitálnej reklamy. Táto akvizícia bola najväčšou v histórii spoločnosti.

Podľa Kevina Johnsona, prezidenta divízie služieb Microsoftu, spoločnosť plánuje pokračovať v investovaní do budovania dátových centier a severov aby tak posilnila svoje internetové obchodné služby. Ako ďalej Johnson dodáva, objem tohtoročných investícii sa bude pohybovať v intervale 1,5 až 1,7 mld. USD.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. Poslanec Borguľa žiada o uvoľnenie parkoviska pre rezidentov
  2. OMV sa postará o pitný režim, bude rozdávať vodu
  3. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte
  4. Leto nekončí!
  5. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení
  6. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  7. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  8. Už aj seniori presadajú do SUV
  9. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  10. Americká ambasáda zaberá pozemky už rok bez nájomnej zmluvy
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 5 392
  2. Očarujúca Srí Lanka: malý ostrov plný prekvapení 3 162
  3. Ako sme jazdili v socializme 2 180
  4. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 716
  5. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 289
  6. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 1 089
  7. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 058
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 009
  9. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte 825
  10. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 641

Téma: Microsoft


Článok je zaradený aj do ďalších tém Internet

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Prehrali a odišli k medveďom. Danko nie je prvý, kto sa po porážke stratil

Za medveďmi pravidelne chodil Vladimír Mečiar, po neúspešných voľbách sa trikrát vytratil aj Robert Fico.

EKONOMIKA

Smrť blízkeho majú platiť poisťovne, rozhodol súd. Tie nesúhlasia

Spor sa na Slovensku vlečie už desať rokov.

KOMENTÁRE

Málo tu oslavujeme to dobro, čo na Slovensku bolo, je a bude

Slovákom budú tieto slová znieť trochu pateticky.

Neprehliadnite tiež

Smrť blízkeho majú platiť poisťovne, rozhodol súd. Tie nesúhlasia

Spor, či majú poisťovne platiť blízkym bolestné, sa na Slovensku vlečie už desať rokov.

Tesco otvorilo pri Galante najväčšie distribučné centrum v strednej Európe

Nové centrum sa zameriava na distribúciu potravín, kozmetiky, oblečenia a techniky. Zamestnalo 1 200 ľudí.

Počet turistov v Dubrovníku je neúnosne vysoký, primátor ho chce obmedziť kvótou

Z krátkodobého ekonomického hľadiska obmedzenie počtu turistov bude pre mesto nevýhodné.

Minimálna mzda v Česku vzrastie na 12.200 korún, rozhodla vláda

Zvýšenie minimálnej mzdy zohľadňuje priaznivý ekonomický vývoj. Česko má v súčasnosti najnižšiu nezamestnanosť v Európskej únii.