Minulý týždeň otvoril pri Los Angeles svoj prvý obchod v USA pod značkou Fresh & Easy. Vo štvrtok otvoria ďalších 5 obchodov v Los Angeles. Informoval o tom hovorca Tesca.
V nasledujúcich týždňoch v oblastiach Los Angeles, Las Vegas, Phoenix a San Diego otvoria viac ako 120 obchodov Fresh & Easy, v ktorých budú ponúkať čerstvé potraviny a hotové jedlá z domácich zdrojov.
Vstupom na najväčší a zároveň najnáročnejší maloobchodný trh na svete Tesco riskuje oveľa viac ako v prípade 12 krajín, v ktorých už úspešne pôsobí.
Podľa výkonného riaditeľa Terryho Leahyho táto "životná príležitosť" môže jedného dňa predstihnúť britskú pobočku Tesco. Podľa analytikov Citigroup táto príležitosť predstavuje teoreticky až zhruba 100 miliárd USD, v prepočte 2,30 bilióna SKK. Je to o 20 miliárd USD viac ako obrat skupiny Tesco v roku 2006. Samotné Tesco počíta s ročným obratom v USA na úrovni 521 miliónov USD.
Informovala o tom agentúra Reuters.