Tender na infokampaň o eure bol v poriadku

BRATISLAVA 30. októbra (SITA) - Úrad pre verejné obstarávanie zamietol námietky neúspešných uchádzačov v tendri na infokampaň o eure.

BRATISLAVA 30. októbra (SITA) - Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) zamietol námietky neúspešných uchádzačov v tendri na infokampaň o eure. Ako informovala tlačová tajomníčka úradu, skupina uchádzačov Publicis/Knut, s.r.o, MUW/Saatchi & Saatchi, s.r.o. a Unimedia, s.r.o. namietali, že pri hodnotení súťažných návrhov nebol reálny postup poroty v súlade s postupom ustanoveným v súťažných podmienkach a že tak vznikla možnosť porušenia princípu transparentnosti, nediskriminácie a anonymity. "Úrad svojim rozhodnutím zo dňa 24. októbra námietky navrhovateľa v plnom rozsahu ako neopodstatnené zamietol," dodala Fialová.

Ako ďalej dodala tlačová tajomníčka ÚVO, úrad v uvedenom tendri už neobdržal žiadne ďalšie námietky iných účastníkov a tak ministerstvo financií ako vyhlasovateľ súťaže môže vo svojom postupe pokračovať. Rezort financií pritom vybral víťaza súťaže až na tretí pokus, keď prvé dva vyhlásené tendre boli zrušené ešte pred vyhlásením výsledkov.

Prvú súťaž, ktorú ministerstvo vyhlásilo ešte 2. mája tohto roku totiž už o niekoľko dní zrušilo kvôli námietkam potenciálnych záujemcov voči kritériám účasti vo výberovom konaní, ktoré podľa nich jednoznačne zvýhodňovali niektorých uchádzačov. Druhýkrát vyhlásilo ministerstvo financií tender v polovici mája, tentoraz však jeho zrušenie nariadil ÚVO na základe námietok jedného z potenciálnych uchádzačov. Tretí tender vo forme súťaže návrhov vyhlásil rezort financií v polovici júla tohto roku.

Náklady na kampaň boli vo výberových konaniach vyčíslené na 134,5 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty. Financovať sa má zo zdrojov rezortu financií a Národnej banky Slovenska. Informačná kampaň pre občanov SR by mala začať podľa ministerstva financií začiatkom roka 2008 a jej najintenzívnejšia časť by mala byť v druhej polovici roka s blížiacim sa termínom vstupu SR do eurozóny plánovaného na 1. januára 2009.

Kampaň by mala pokračovať ešte aj v prvých mesiacoch roka 2009. Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť, vrátane špecifických cieľových skupín ako seniori, osamelo žijúci, menšiny, deti a podobne, získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny.


Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Za úspechom spoločnosti SPINEA vo svete stojí slovenský vynález
  2. Naučme sa správne dochucovať ryby
  3. Od septembra opäť po starom
  4. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  5. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  6. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd
  7. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte
  8. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  9. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  10. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  1. Za úspechom spoločnosti SPINEA vo svete stojí slovenský vynález
  2. Vernosť k značke na Slovensku u jazdeniek nefrčí
  3. Naučme sa správne dochucovať ryby
  4. 10 vecí, ktoré môžete dostať od zdravotnej poisťovne zadarmo
  5. Úspech na Majstrovstvách sveta v Quadrathlone
  6. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  7. Od septembra opäť po starom
  8. Máte doma retro kúsky spojené s pivom Šariš?
  9. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  10. 100 %-nú hypotéku môžete dostať aj na mestský apartmán
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 6 753
  2. Od septembra opäť po starom 6 473
  3. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd 4 930
  4. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom? 3 834
  5. Naučme sa správne dochucovať ryby 1 950
  6. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 662
  7. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte 1 544
  8. Máte doma retro kúsky spojené s pivom Šariš? 1 311
  9. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 163
  10. 100 %-nú hypotéku môžete dostať aj na mestský apartmán 997

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Prieskum Polis: SNS po kríze výrazne stratila

SNS by získala menej percent, než bol jej volebný výsledok v roku 2016. Politológ za tým vidí správanie jej predsedu Andreja Danka.

KOMENTÁRE

Kotleba straší, no báť sa treba niečoho iného

V prieskumoch získala ĽSNS aj v minulosti štrnásť percent.

DOMOV

Ministri z Mosta: Je otázne, čí má zmysel takto pokračovať

Bernaťák hovorí, že predsedníctvo stojí za Dankom.

EKONOMIKA

Obchvat Ružomberka. Mal byť hotový, bude meškať roky

Úsek plánujú dokončiť až v roku 2021.

Neprehliadnite tiež

Šéfovať tlačovej agentúre TASR chcú Vladimír Puchala aj Marián Tkáč

Prihlášky oboch uchádzačov spĺňajú všetky podmienky.

Do AAA Auto prichádza nový marketingový šéf, predtým robil v Home Credit

Bude zodpovedať za marketingovú a reklamnú stratégiu firmy v Česku, na Slovensku, v Poľsku a Maďarsku.

Slovenské sliepky znesú dosť vajec, napriek tomu ich dovážame z cudziny

Vlani sa na Slovensku vyprodukovalo 1,2 miliardy vajec, čiže o štyri percentá viac ako bola skutočná spotreba.

Na let do Maroka čakali ľudia na bratislavskom letisku až šesť hodín

Meškanie sa opäť týkalo spoločnosti Travel Service, ktorá nechala čakať dovolenkárov aj minulý týždeň.