Tender na infokampaň o eure bol v poriadku

BRATISLAVA 30. októbra (SITA) - Úrad pre verejné obstarávanie zamietol námietky neúspešných uchádzačov v tendri na infokampaň o eure.

BRATISLAVA 30. októbra (SITA) - Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) zamietol námietky neúspešných uchádzačov v tendri na infokampaň o eure. Ako informovala tlačová tajomníčka úradu, skupina uchádzačov Publicis/Knut, s.r.o, MUW/Saatchi & Saatchi, s.r.o. a Unimedia, s.r.o. namietali, že pri hodnotení súťažných návrhov nebol reálny postup poroty v súlade s postupom ustanoveným v súťažných podmienkach a že tak vznikla možnosť porušenia princípu transparentnosti, nediskriminácie a anonymity. "Úrad svojim rozhodnutím zo dňa 24. októbra námietky navrhovateľa v plnom rozsahu ako neopodstatnené zamietol," dodala Fialová.

Ako ďalej dodala tlačová tajomníčka ÚVO, úrad v uvedenom tendri už neobdržal žiadne ďalšie námietky iných účastníkov a tak ministerstvo financií ako vyhlasovateľ súťaže môže vo svojom postupe pokračovať. Rezort financií pritom vybral víťaza súťaže až na tretí pokus, keď prvé dva vyhlásené tendre boli zrušené ešte pred vyhlásením výsledkov.

Prvú súťaž, ktorú ministerstvo vyhlásilo ešte 2. mája tohto roku totiž už o niekoľko dní zrušilo kvôli námietkam potenciálnych záujemcov voči kritériám účasti vo výberovom konaní, ktoré podľa nich jednoznačne zvýhodňovali niektorých uchádzačov. Druhýkrát vyhlásilo ministerstvo financií tender v polovici mája, tentoraz však jeho zrušenie nariadil ÚVO na základe námietok jedného z potenciálnych uchádzačov. Tretí tender vo forme súťaže návrhov vyhlásil rezort financií v polovici júla tohto roku.

Náklady na kampaň boli vo výberových konaniach vyčíslené na 134,5 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty. Financovať sa má zo zdrojov rezortu financií a Národnej banky Slovenska. Informačná kampaň pre občanov SR by mala začať podľa ministerstva financií začiatkom roka 2008 a jej najintenzívnejšia časť by mala byť v druhej polovici roka s blížiacim sa termínom vstupu SR do eurozóny plánovaného na 1. januára 2009.

Kampaň by mala pokračovať ešte aj v prvých mesiacoch roka 2009. Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť, vrátane špecifických cieľových skupín ako seniori, osamelo žijúci, menšiny, deti a podobne, získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny.


Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  2. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  3. VZN o hazarde sa dá zachrániť
  4. Prieskum: Ako si Slováci požičiavajú? Hlavne rýchlo
  5. Čo prinieslo tohtoročné Záhradnícke fórum?
  6. Diplomaciu v praxi na EU v BA otvorila veľvyslankyňa Nórska
  7. Študenti z rôznych kútov sveta prichádzajú študovať na EU v BA
  8. 10 faktov o ovocí a zelenine, ktoré musíte vedieť!
  9. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  10. Montážne konferencie - Novinky aj vzdelávanie o suchej výstavbe
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 9 535
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 9 322
  3. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 7 804
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 7 712
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 787
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 392
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 168
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 678
  9. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 3 128
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 643

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Z islamu sa stala kolektívna neuróza (píše Michal Havran)

Ten nešťastný islam domotal Slováčikov, debatujeme o ňom do omrzenia v čase robotizácie a editovania ľudského genómu, v čase, keď máme šance aj na lepšiu budúcnosť.

DOMOV

Prieskum agentúry Focus: Smer klesá, KHD je v parlamente

Ak by boli voľby tento mesiac, v parlamente by bolo osem strán.

DOMOV

Poliaci a Švédi čistia Európu od slovenských zbraní

Poliaci rozbili gang pašujúci slovenské zbrane, Švédi na prípade pracujú.

EKONOMIKA

Slovensko chce loviť turistov v Rusku a Bielorusku

Roadshow je súčasťou marketingového plánu, na ktorom pracujú krajiny V4.

Neprehliadnite tiež

Chcete sa presťahovať na západ? Ubytovanie nájdete ťažko

V Trnave nie je v súčasnosti možné nájsť dostatok vhodných zamestnancov v okruhu 50 kilometrov.

Ceny ropy vzrástli

Trhy zareagovali na pokles zásob komodity v USA.

Ex-manažér koncernu ABB spreneveril sto miliónov dolárov

Motívom trestnej činnosti bolo zrejme "iba" osobné obohatenie.

Amazon ruší poplatky za dopravu, posielať balíčky bude zadarmo

Firma je jeden z naj­väč­ších e-sho­pov na svete so širokou ponukou sortimentu.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop