Tender na infokampaň o eure bol v poriadku

BRATISLAVA 30. októbra (SITA) - Úrad pre verejné obstarávanie zamietol námietky neúspešných uchádzačov v tendri na infokampaň o eure.

BRATISLAVA 30. októbra (SITA) - Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) zamietol námietky neúspešných uchádzačov v tendri na infokampaň o eure. Ako informovala tlačová tajomníčka úradu, skupina uchádzačov Publicis/Knut, s.r.o, MUW/Saatchi & Saatchi, s.r.o. a Unimedia, s.r.o. namietali, že pri hodnotení súťažných návrhov nebol reálny postup poroty v súlade s postupom ustanoveným v súťažných podmienkach a že tak vznikla možnosť porušenia princípu transparentnosti, nediskriminácie a anonymity. "Úrad svojim rozhodnutím zo dňa 24. októbra námietky navrhovateľa v plnom rozsahu ako neopodstatnené zamietol," dodala Fialová.

Ako ďalej dodala tlačová tajomníčka ÚVO, úrad v uvedenom tendri už neobdržal žiadne ďalšie námietky iných účastníkov a tak ministerstvo financií ako vyhlasovateľ súťaže môže vo svojom postupe pokračovať. Rezort financií pritom vybral víťaza súťaže až na tretí pokus, keď prvé dva vyhlásené tendre boli zrušené ešte pred vyhlásením výsledkov.

Prvú súťaž, ktorú ministerstvo vyhlásilo ešte 2. mája tohto roku totiž už o niekoľko dní zrušilo kvôli námietkam potenciálnych záujemcov voči kritériám účasti vo výberovom konaní, ktoré podľa nich jednoznačne zvýhodňovali niektorých uchádzačov. Druhýkrát vyhlásilo ministerstvo financií tender v polovici mája, tentoraz však jeho zrušenie nariadil ÚVO na základe námietok jedného z potenciálnych uchádzačov. Tretí tender vo forme súťaže návrhov vyhlásil rezort financií v polovici júla tohto roku.

Náklady na kampaň boli vo výberových konaniach vyčíslené na 134,5 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty. Financovať sa má zo zdrojov rezortu financií a Národnej banky Slovenska. Informačná kampaň pre občanov SR by mala začať podľa ministerstva financií začiatkom roka 2008 a jej najintenzívnejšia časť by mala byť v druhej polovici roka s blížiacim sa termínom vstupu SR do eurozóny plánovaného na 1. januára 2009.

Kampaň by mala pokračovať ešte aj v prvých mesiacoch roka 2009. Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť, vrátane špecifických cieľových skupín ako seniori, osamelo žijúci, menšiny, deti a podobne, získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny.


Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  2. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  3. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  4. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  5. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  6. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  7. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  8. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  9. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  10. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 12 026
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 556
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 7 570
  4. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 6 254
  5. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 5 914
  6. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 715
  7. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 5 384
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 304
  9. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 3 585
  10. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 3 142

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Jeden za všetkých, všetci za jedného. Čo má Kaliňák s tromi mušketiermi

Dom, v ktorom býva minister vnútra Robert Kaliňák, je pomenovaný podľa Aramisa z Troch mušketierov. Susedmi sú Athos a Porthos.

PRIMÁR

S vekom lekára môže stúpať aj počet úmrtí pacientov

Lekárom nad šesťdesiat úmrtnosť pacientov stúpla.

Neprehliadnite tiež

Zelenina z Lidla pohorela v amatérskom teste. Dá sa veriť domácim meračom?

Internetom sa šíri video, v ktorom neznámy muž meria dusičnany v zelenine a ovocí.

Vláda chce rodinám zaplatiť sťahovanie sa za prácou

Niekoľkotisícový príspevok by mal ľudí motivovať, aby opustili svoje domovy a za prácou sa presťahovali tam, kde je.

Francúzsky miliardár dostal zelenú na prevzatie značky Christian Dior

LVMH je najväčším výrobcom luxusného tovaru na svete.

Vyhlásili tender na obnovu Gabčíkova

Celý projekt obnovy si vyžiada celkovo vyše 144 miliónov eur.