BRATISLAVA 14. septembra (SITA) - Spoločnosť Slovenský plynárenský priemysel od 1. októbra posilní Zákaznícku linku SPP o ďalších operátorov a zároveň zredukuje Zákaznícke centrách SPP. "Využívanie a význam Zákazníckej linky SPP 0850 111 363 neustále narastá a čoraz viac zákazníkov z časových dôvodov uprednostňuje tento typ komunikácie. SPP preto od budúceho mesiaca zvýši počet operátorov linky a zároveň optimalizuje počet Zákazníckych centier SPP na Slovensku," uviedla hovorkyňa hlavnej skupiny SPP, a. s. Dana Kršáková. Zákazníci, ktorí uprednostňujú osobnú návštevu, budú môcť od 1. októbra naďalej využívať služby devätnástich z doterajších 39 Zákazníckych centier SPP na Slovensku. Ich zoznam zverejní SPP na svojej internetovej stránke www.spp.sk, umiestnené tiež budú v zákazníckych centrách i na opačnej strane vyúčtovacích faktúr za dodávku plynu a informovať sa možno aj na Zákazníckej linke SPP 0850 111 363.