Víťaza tendra na eurokampaň by sme mali podľa Baráta poznať už čoskoro

Bratislava 27. júla (TASR) - Víťaz tendra na realizáciu informačnej a komunikačnej kampane o zavedení eura v SR by mal byť známy krátko po uzávierke súťaže ...

Bratislava 27. júla (TASR) - Víťaz tendra na realizáciu informačnej a komunikačnej kampane o zavedení eura v SR by mal byť známy krátko po uzávierke súťaže 6. augusta tohto roka. Splnomocnenec vlády SR pre zavedenie eura Igor Barát je pritom presvedčený, že po dvoch neúspešných pokusoch bude aktuálny 3. tender Ministerstva financií (MF) SR už úspešný.

Ako dnes Barát informoval po neformálnom stretnutí s novinármi, do 6. augusta môže svoje súťažné návrhy zaslať 12 subjektov, ktorí si v prvom kole prevzali súťažné podklady tendra. "Ak nenastanú žiadne problémy, tak predpokladáme, že veľmi krátko po uzávierke tejto súťaže zasadne porota a vo veľmi krátkom čase určí víťazný subjekt," uviedol Barát. Každý subjekt si pritom podľa neho nechá čo najviac času a súťažné návrhy tak prídu tesne pred uzávierkou.

Kritériá na účasť v aktuálnej súťaži na výber komunikačnej agentúry, pokračoval splnomocnenec, sa oproti predchádzajúcim tendrom výraznejšie nezmenili. "Zmenila sa forma verejného obstarávania, zo súťažného dialógu na súťaž návrhov," doplnil. Päťčlenná porota bude po uzavretí súťaže posudzovať formu, obsah a rozsah mediálnej kampane a organizovaného Dňa eura a tiež kvalitu a formu direct mailu, zasielaného do každej domácnosti.

Neúspešné ukončenie dvoch predchádzajúcich tendrov Barát zdôvodnil tým, že ide o projekt, s akým na Slovensku nie sú doteraz žiadne konkrétne skúsenosti. "Vzhľadom na to, že sme robili všetko pre to, aby bolo toto výberové konanie maximálne transparentné a súčasne aby sme splnili požiadavku, že víťazom by sa mal stať silný a profesionálny subjekt, bolo naozaj dosť ťažké postupovať v súlade s dosť komplikovaným zákonom o verejnom obstarávaní, aký platí na Slovensku," vysvetlil Barát.

V doterajšom priebehu verejného obstarávania na informačnú a komunikačnú kampaň o zavedení eura v SR tak podľa Baráta vznikli problémy, ktoré sa dali dopredu len dosť ťažko predvídať a nedali sa preto úplne eliminovať. "Veríme, že po odstránení tých problémov, ktoré v predchádzajúcich výberových konaniach boli, toto výberové konanie dobehne v poriadku do konca a vo veľmi krátkom čase sa nám podarí vybrať naozaj kvalitný, profesionálny subjekt, ktorý bude pre občanov Slovenska realizovať dobrú a účinnú informačnú kampaň o zavedení eura," vyhlásil Barát.

Splnomocnenec dnes opäť odmietol, že by kampaň informujúca o zavádzaní eura v SR meškala. "Rok 2007 bol od začiatku plánovaný ako rok, v ktorom sa bude informačná kampaň pripravovať," pripomenul Barát. Samotná informačná kampaň pre slovenskú verejnosť sa tak podľa plánu začne v roku 2008 a jej najintenzívnejšia časť bude až v 2. polovici budúceho roka. Na komunikáciu problematiky zavedenia eura je totiž potrebné definitívne rozhodnutie európskych inštitúcií, že Slovensko vstúpi 1. januára 2009 do eurozóny, ako aj stanovenie konverzného kurzu. "Toto budú míľniky, po ktorých sa odštartuje najintenzívnejšia časť kampane, pretože kampaň, aby bola efektívna, musí byť správne načasovaná," dodal Barát.


Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  2. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  8. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  2. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  3. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  4. Hitparáda štiav
  5. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  6. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  7. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  8. Malé knedličky, veľké dojmy
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  10. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 900
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 541
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 5 765
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 5 744
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 284
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 174
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 313
  8. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 875
  9. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 192
  10. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 136

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Zoznam vecí, na ktorých chce ušetriť štátna zdravotná poisťovňa

Výber úsporných opatrení, ako ho navrhla Všeobecná zdravotná poisťovňa.

KOMENTÁRE

Pozrime sa na pád predsedu Danka z výslnia

Aj keby výložky z pyžamy neodpáral, určite im už bozkami lásku neprejavuje.

EKONOMIKA

UPC zvyšuje ceny internetu a televízie. Čo môžete robiť?

Káblová spoločnosť mení služby uprostred viazanosti.

Neprehliadnite tiež

Kellnerova PPF rozbieha v Británii banku, píšu české HN

Investícia je vo výške necelej miliardy korún, teda 37 miliónov eur.

Indikátor ekonomického sentimentu dosiahol najlepšiu hodnotu za šesť rokov

Na vývoj priaznivo vplýval rast dôvery v priemysle či v službách.

Hrušovský začal kontrolovať Eximbanku

Politický obchod bývalý šéf KDH Pavol Hrušovský vylúčil.

Ceny ropy mierne vzrástli

Ceny opäť podporilo zníženie ťažby OPEC.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop