Víťaza tendra na eurokampaň by sme mali podľa Baráta poznať už čoskoro

Bratislava 27. júla (TASR) - Víťaz tendra na realizáciu informačnej a komunikačnej kampane o zavedení eura v SR by mal byť známy krátko po uzávierke súťaže ...

Bratislava 27. júla (TASR) - Víťaz tendra na realizáciu informačnej a komunikačnej kampane o zavedení eura v SR by mal byť známy krátko po uzávierke súťaže 6. augusta tohto roka. Splnomocnenec vlády SR pre zavedenie eura Igor Barát je pritom presvedčený, že po dvoch neúspešných pokusoch bude aktuálny 3. tender Ministerstva financií (MF) SR už úspešný.

Ako dnes Barát informoval po neformálnom stretnutí s novinármi, do 6. augusta môže svoje súťažné návrhy zaslať 12 subjektov, ktorí si v prvom kole prevzali súťažné podklady tendra. "Ak nenastanú žiadne problémy, tak predpokladáme, že veľmi krátko po uzávierke tejto súťaže zasadne porota a vo veľmi krátkom čase určí víťazný subjekt," uviedol Barát. Každý subjekt si pritom podľa neho nechá čo najviac času a súťažné návrhy tak prídu tesne pred uzávierkou.

Kritériá na účasť v aktuálnej súťaži na výber komunikačnej agentúry, pokračoval splnomocnenec, sa oproti predchádzajúcim tendrom výraznejšie nezmenili. "Zmenila sa forma verejného obstarávania, zo súťažného dialógu na súťaž návrhov," doplnil. Päťčlenná porota bude po uzavretí súťaže posudzovať formu, obsah a rozsah mediálnej kampane a organizovaného Dňa eura a tiež kvalitu a formu direct mailu, zasielaného do každej domácnosti.

Neúspešné ukončenie dvoch predchádzajúcich tendrov Barát zdôvodnil tým, že ide o projekt, s akým na Slovensku nie sú doteraz žiadne konkrétne skúsenosti. "Vzhľadom na to, že sme robili všetko pre to, aby bolo toto výberové konanie maximálne transparentné a súčasne aby sme splnili požiadavku, že víťazom by sa mal stať silný a profesionálny subjekt, bolo naozaj dosť ťažké postupovať v súlade s dosť komplikovaným zákonom o verejnom obstarávaní, aký platí na Slovensku," vysvetlil Barát.

V doterajšom priebehu verejného obstarávania na informačnú a komunikačnú kampaň o zavedení eura v SR tak podľa Baráta vznikli problémy, ktoré sa dali dopredu len dosť ťažko predvídať a nedali sa preto úplne eliminovať. "Veríme, že po odstránení tých problémov, ktoré v predchádzajúcich výberových konaniach boli, toto výberové konanie dobehne v poriadku do konca a vo veľmi krátkom čase sa nám podarí vybrať naozaj kvalitný, profesionálny subjekt, ktorý bude pre občanov Slovenska realizovať dobrú a účinnú informačnú kampaň o zavedení eura," vyhlásil Barát.

Splnomocnenec dnes opäť odmietol, že by kampaň informujúca o zavádzaní eura v SR meškala. "Rok 2007 bol od začiatku plánovaný ako rok, v ktorom sa bude informačná kampaň pripravovať," pripomenul Barát. Samotná informačná kampaň pre slovenskú verejnosť sa tak podľa plánu začne v roku 2008 a jej najintenzívnejšia časť bude až v 2. polovici budúceho roka. Na komunikáciu problematiky zavedenia eura je totiž potrebné definitívne rozhodnutie európskych inštitúcií, že Slovensko vstúpi 1. januára 2009 do eurozóny, ako aj stanovenie konverzného kurzu. "Toto budú míľniky, po ktorých sa odštartuje najintenzívnejšia časť kampane, pretože kampaň, aby bola efektívna, musí byť správne načasovaná," dodal Barát.


Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 20 940
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 7 168
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 6 269
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 391
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 993
  6. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 852
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 832
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 795
  9. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 739
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 1 131

Téma: Fotky, Fotografie a fotogalérie


Pozrite si tiež články z hlavnej témy Fotky, Fotografie a fotogalérie  na domov.sme.sk
Článok je zaradený aj do ďalších tém Sme v obrazoch

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Vracajú sa deväťdesiate roky a prečo sa Danko drží ruskej letky

Povedať, že Fico III a Mečiar III už sú jedna k jednej, sa ešte nedá, ale synchronizovaná akcia proti Kiskovi je porovnateľná iba a len s únosom mladého Kováča.

DOMOV

Fico chce opäť bojovať s korupciou, založí nový úrad

Fico zvažuje aj prijatie nového ústavného zákona o preukazovaní pôvodu majetku

Neprehliadnite tiež

Do Prahy dorazili čínske bicykle ofo, ide o najväčšiu bikesharingovú službu na svete

Obyvatelia Prahy môžu zadarmo jazdiť na bicykloch od firmy ofo. Stačí im na to len mobilný telefón.

V Bratislave otvorili pizzeriu Domino´s, druhú najväčšiu sieť na svete

Pizzeria Domino´s má v hlavnom meste problém s doručovaním.

Čoskoro prijme Slovensko eurosmernicu ATAD, ktorá má prispieť k férovému zdaneniu

Cieľom smernice je aj uľahčiť výmenu informácií medzi finančnými spravodajskými jednotkami pri identifikácii a sledovaní podozrivých transakcií.

Eset odhalil novú špehovaciu kampaň

Novú špehovaciu kampaň zaznamenal Eset v siedmich krajinách.