Počet mesačných návštev internetu jedným užívateľom sa zvyšuje

Bratislava 20. mája (TASR) - Priemerný počet návštev internetu, ktoré v SR uskutoční jeden jeho reálny užívateľ (RU) v priebehu jedného mesiaca, sa neustále ...

Bratislava 20. mája (TASR) - Priemerný počet návštev internetu, ktoré v SR uskutoční jeden jeho reálny užívateľ (RU) v priebehu jedného mesiaca, sa neustále zvyšuje. Vyplýva to z výsledkov zisťovania spoločnosti Mediaresearch za január až marec 2007.

Zatiaľ čo v januári tohto roka pripadalo na jedného RU v priemere 43,76 návštevy, vo februári sa toto číslo zvýšilo na 44,06 a v marci dokonca na 48,38 návštevy.

Zisťovania tiež ukázali, že februárový nárast nastal aj napriek menšiemu podielu tzv. "heavy users" (užívatelia, ktorí použijú internet minimálne 21 dní v mesiaci), ktorý sa medzi januárom a februárom znížil z 31,85 % na 25,56 %. V marci však vzrástol na 32,66 %.

Podiel skupiny užívateľov, ktorí užívajú internet najmenej, to znamená 1 až 5 dní do mesiaca, je v podstate konštantný. Od januára do marca sa stále pohyboval okolo 22 %.

Mediaresearch Slovakia, s. r. o., a jej materská spoločnosť Mediaresearch, a. s., ponúkajú služby v oblasti realizácie marketingových a mediálnych výskumov, spracovania a analýz dát, marketingového poradenstva a vývoja softvéru.

V spolupráci s poľskou spoločnosťou Gemius poskytujú meranie návštevnosti internetových stránok a efektívnosti internetových kampaní, monitoring internetovej reklamy a realizujú výskum návštevnosti a sociodemografie internetu AIMmonitor (SR) a NetMonitor (ČR). Mediaeresearch je tiež už od roku 2002 realizátorom - Elektronického merania sledovanosti televízie v Česku (peoplemetre) s využitím vlastnej technológie a know how.

TASR o tom informovala spoločnosť Mediaresearch Slovakia, s. r. o., Bratislava.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  7. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 20 827
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 6 650
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 5 778
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 336
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 2 010
  6. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 959
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 878
  8. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 836
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 753
  10. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 1 210

Téma: Internet


Hlavné správy zo Sme.sk

TECH

Morský koník ako zberač odpadu a smutný osud tigra. Najlepšie fotky prírody

Finalisti súťaže Wildlife Photographer of the Year

EKONOMIKA

Čo si o autokamerách myslí polícia a môže ísť video na Facebook?

Autokamery snímajú aj poznávacie značky a tváre ľudí, s videami preto treba narábať opatrne.

DOMOV

Smer opúšťajú nitrianski členovia, nepáčia sa im kšefty

Predseda miestneho klubu je nespokojný.

Neprehliadnite tiež

Čoskoro prijme Slovensko eurosmernicu ATAD, ktorá má prispieť k férovému zdaneniu

Cieľom smernice je aj uľahčiť výmenu informácií medzi finančnými spravodajskými jednotkami pri identifikácii a sledovaní podozrivých transakcií.

Eset odhalil novú špehovaciu kampaň

Novú špehovaciu kampaň zaznamenal Eset v siedmich krajinách.

Draghi: Nezamestnanosť mladých je vysoká, Európa to musí riešiť

Medzi hlavné príčiny vysokej miery nezamestnanosti mladých v niektorých krajinách eurozóny patria segmentácia pracovného trhu a slabé odborné vzdelávanie.

Uber v Londýne zrejme skončí, úradníci mu od októbra neobnovili licenciu

Rozhodnutie neobnoviť kontroverznej taxislužbe licenciu podporil aj starosta Londýna spolu s komunitou tradičných taxikárov.