Slovenský internet navštívilo v marci takmer 1,8 mil. ľudí

Bratislava 5. mája (TASR) - Najviac návštevníkov slovenských internetových stránok tvoria užívatelia s ukončeným stredoškolským vzdelaním s maturitou.

Vyplýva to z výsledkov výskumu, ktorý spoločnosť Mediaresearch Slovakia uskutočnila v marci na najväčších serveroch v SR združených do projektu AIMmonitor.

Servery monitorované v rámci výskumu AIMmonitor navštívilo v marci 1,605 milióna reálnych užívateľov zo Slovenska. Celkovo za marec navštívilo slovenské internetové stránky 1,745 milióna užívateľov.

Stredoškolsky vzdelaní užívatelia tvoria 43,7 % z celkového počtu návštevníkov meraných serverov. Nasledujú užívatelia s ukončeným základným vzdelaním, ktorých je približne 18 %. Učni bez maturity tvoria 15,7 % návštevníkov, nasledovaní vysokoškolsky vzdelanými užívateľmi s 14,4-% podielom. Rebríček uzatvárajú ľudia s vyšším vzdelaním s 6,1 % a surferi bez základného vzdelania s 1,9 %.

Najviac, približne 1,338 milióna reálnych užívateľov zaznamenal server zoznam.sk nasledovaný portálom azet.sk, ktorý v marci navštívilo 1,198 milióna užívateľov. Prvú trojicu uzatvára server atlas.sk s celkovou návštevou 1,09 milióna užívateľov.

Vo výskume AIMmonitor sú zahrnutí ľudia vo veku 14 až 79 rokov. Celkovo má táto skupina 4,417 milióna ľudí. Z výskumu teda vyplýva, že internet použilo v marci 39,5 % zo všetkých ľudí na Slovensku v danej vekovej kategórii.

AIMmonitor je výskum návštevnosti a sociodemografického profilu návštevníkov internetových serverov na Slovensku. Vnikol na objednávku Asociácie Internetových médií, ktorá združuje najnavštevovanejšie internetové servery na Slovensku.

Mediaresearch Slovakia, s. r. o., a jej česká materská spoločnosť Mediaresearch, a. s., pôsobia v oblasti marketingových a mediálnych výskumov, spracovania a analýz dát, marketingového poradenstva a vývoja software. V spolupráci s poľskou spoločnosťou Gemius poskytujú meranie návštevnosti internetových stránok, meranie efektívnosti internetových kampaní, monitoring internetovej reklamy a realizujú výskum návštevnosti AIMmonitor na Slovensku a NetMonitor v Čechách.

Gemius, S. A., je najväčšou internetovou výskumnou agentúrou v strednej a východnej Európe. Poskytuje širokú škálu online výskumov pre významných klientov v regióne. V súčasnosti rozbieha svoju činnosť aj v Dánsku.

TASR o tom informoval manažér internetových výskumov Mediaresearch Slovakia, s. r. o., Michal Švihra.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  7. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  10. Jarné prázdniny pri mori?
  1. Čo prinieslo tohtoročné Záhradnícke fórum?
  2. Diplomaciu v praxi na EU v BA otvorila veľvyslankyňa Nórska
  3. Študenti z rôznych kútov sveta prichádzajú študovať na EU v BA
  4. 10 faktov o ovocí a zelenine, ktoré musíte vedieť!
  5. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  6. Montážne konferencie - Novinky aj vzdelávanie o suchej výstavbe
  7. Profesijný rast študentov médií sa začína už počas vysokej školy
  8. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  9. Medzinárodná súťaž FIRST LEGO League na Fakulte informatiky PEVŠ
  10. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 9 204
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 8 334
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 678
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 684
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 441
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 753
  7. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 403
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 396
  9. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 4 247
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 817

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Pánik potvrdil skvelú formu

Útočník získal v posledných šiestich zápasoch deväť bodov za päť gólov a štyri prihrávky.

EKONOMIKA

Ľudia ju zbierajú pri lese, jej pestovanie podporí štát

Štát chce podporiť ovocie, ktoré na Slovensku pestuje len zopár ľudí.

EKONOMIKA

Prečo je pre ľudí dobré, že začali ceny opäť rásť?

Výška prídavkov a dávok by sa mala rozmraziť a ich suma by mala opäť začať rásť.

DOMOV

SaS sa vzďaľuje liberalizmu, odchodom Mihála stráca výhodu

Mnohé výrazné osobnosti už v SaS chýbajú.

Neprehliadnite tiež

Prečo je pre ľudí dobré, že začali ceny opäť rásť?

Výška prídavkov a dávok by sa mala rozmraziť a ich suma by mala opäť začať rásť.

Ceny ropy pokračujú v raste

OPEC totiž signalizoval optimizmus týkajúci sa dohody s ďalšími veľkými producentmi o obmedzení ťažby.

Visa sa chystá na novú dobu. Platiť sa bude dať autom či chladničkou

Do inovácií tlačia firmu okolnosti na európskom trhu. Biznis spoločností môžu ohroziť noví konkurenti ako Apple či Google

Vláda bude rokovať o investičných stimuloch aj dobrovoľnej vojenčine

Vláda sa bude zaoberať aj vznikom novej verejnoprávnej inštitúcie - Fondu na podporu kultúry národnostných menšín.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop