Bratislava 29. marca (TASR) - Prostredníctvom internetovej stránky banskobystrickej spoločnosti AutoOlymp.sk sa od jej spustenia v januári 2006 predalo viac ako 200 nových a prevádzacích automobilov v celkovej hodnote vyše 130 miliónov Sk.
"Pre obchodný systém www.AutoOlymp.sk je to veľký úspech. Podarilo sa nám naplniť hlavný cieľ - vybudovať životaschopný obchodný systém na predaj automobilov, ktorý bude slúžiť predajcom aj zákazníkom," informoval TASR zakladateľ AutoOlympu Pavol Galko. Ako dodal, vlani sa cez uvedený internetový server predalo viac ako 150 áut a za necelé 3 mesiace tohto roka vyše 60.
Na celkovom objeme predaja cez AutoOlymp.sk má najväčší, 27,01-% podiel značka Škoda. Na druhom mieste je Toyota s takmer 9,5 % a prvú trojku uzatvára Opel s 9 %. Zhruba polovica predajov bola prefinancovaná cez leasing. V databáze systému AutoOlymp.sk sa v súčasnosti nachádza viac ako 1 000 nových automobilov.