V r.2006 NDS predala 4,47 mil. diaľničných nálepiek, utŕžila za ne 2,094 mld. Sk

Bratislava 20. februára (TASR) - Vodiči, ktorí využívajú slovenské diaľnice a rýchlostné cesty, si v roku 2006 kúpili viac ako 4,47 milióna diaľničných ...

Bratislava 20. februára (TASR) - Vodiči, ktorí využívajú slovenské diaľnice a rýchlostné cesty, si v roku 2006 kúpili viac ako 4,47 milióna diaľničných nálepiek. Národná diaľničná spoločnosť (NDS), a. s., za ne utŕžila takmer 2,094 miliardy Sk.

Predaj nálepiek sa v roku 2006 v porovnaní s rokom 2005 zvýšil o 720 618 kusov a v peňažnom vyjadrení o takmer 392 miliónov Sk.

V roku 2006 sa najviac predalo 1-dňových nálepiek pre vozidlá nad 12 ton, a to takmer 1,834 milióna kusov, čo je 41,9 %, a 1,641 milióna týždenných nálepiek pre vozidlá do 3,5 tony, teda 36,69 %. Z ročných nálepiek bol najvyšší predaj v kategórii vozidiel do 3,5 tony. Predalo sa ich 445 472 kusov, čo je 9,96 % z celkového predaja.

V peňažnom vyjadrení je taktiež na 1. mieste príjem z 1-dňových nálepiek pre vozidlá nad 12 ton v objeme 27,14 %, na 2. mieste je predaj ročných nálepiek pre vozidlá do 3,5 tony, čo predstavuje 25,40 % a týždňových do 3,5 tony v korunovom vyjadrení 11,75 % z celkového počtu predaných nálepiek.

TASR o tom informoval hovorca NDS Marcel Jánošík.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  3. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  4. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  8. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  2. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  3. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  4. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  5. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  6. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  7. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  8. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  9. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  10. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 17 354
  2. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal? 15 812
  3. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 14 471
  4. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 12 163
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 7 894
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 6 956
  7. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 414
  8. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 6 014
  9. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke? 3 351
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 3 296

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Rodičia trojičiek: Nie je jednoduché prejsť po ulici bez povšimnutia

Deň s trojičkami sa takmer nedá naplánovať.

PRIMÁR

Od štyridsatky po sedemdesiatku. Ako sa mení sexualita?

Kvalita závisí od psychiky milencov.

Neprehliadnite tiež

Bývalý partner J&T sa cez Swan blíži aj k verejným IT zákazkám

Swan sa spojí s operátorom Benestra, investičná skupina Martina Fedora bude mať v novom podniku polovičný podiel.

Doprava a logistika

Firmy chcú uľahčiť kamionistom prejazd Európou, tlačia na spoločné mýto

Európska komisia pripravuje reformu. Predstaviť ju chce v najbližších dňoch

Známe e-shopy kopírujú nové trendy rýchlejšie než Zara

Kým sa oblečenie inšpirované najnovšími trendmi dostane do on-line obchodov, trvá to len pár týždňov.

Plat bez práce môže fungovať v niektorých štátoch, na Slovensku nie

Obhajcovia základného príjmu tvrdia, že pomôže zlepšiť životnú úroveň chudobných a štátu sa vďaka nemu znížia výdavky.