Z rozpočtu to predstavuje výdavky vyše 124 miliónov Sk. K tomu treba pripočítať náklady takmer 20 miliónov Sk na uvoľnených poslancov mestského zastupiteľstva. Na vnútornú správu úradu bolo vynaložených 82 miliónov Sk. Z toho na právnu pomoc, advokátske, komerčné, notárske a exekučné služby, štúdie, expertízy a rôzne poplatky išlo 27 miliónov. Kancelárske potreby, obstarávacie predmety, pracovné odevy, čistiace, hygienické potreby a ďalší materiál stáli 27,2 milióna Sk.
Energie, voda a komunikácie, vodné, stočné, poštovné a telekomunikačné služby v sume 13,1 milióna Sk zahŕňajú výdavky na prevádzku šiestich objektov - Nová radnica, Primaciálny palác, na Laurinskej 5 a 7, na Uršulínskej 6 a pracovisko oddelenia cestného hospodárstva na Röntgenovej ulici. Údržba týchto objektov dosiahla náklady 3,1 milióna Sk. Na poistenie motorových vozidiel, nákup pohonných hmôt a olejov, parkovacích kariet, diaľničných známok, servis a údržba vozového parku magistrát vynaložil 4,6 milióna Sk. Výdavky na tuzemské a zahraničné služobné cesty pracovníkov magistrátu a funkcionárov mesta dosiahli 4,1 milióna Sk.