Médiá sa v 1. Q najviac venovali Microsoftu, Toyote, Intelu, Coca Cole a Nokii

Londýn/Bratislava 17. mája (TASR) - Spoločnostiam Microsoft, Toyota, Intel, Coca Cola a Nokia venovali médiá v 1. štvrťroku 2006 najviac priestoru. Vyplýva ...

Londýn/Bratislava 17. mája (TASR) - Spoločnostiam Microsoft, Toyota, Intel, Coca Cola a Nokia venovali médiá v 1. štvrťroku 2006 najviac priestoru. Vyplýva to z výsledkov výskumu medzinárodnej organizácie združujúcej monitorovacie agentúry AMEC so sídlom v Londýne.

Z celkového počtu 2 300 zmienok o ostatných značkách bolo pozitívnych 1 200 a negatívnych 180. Za Slovensko sa na výskume podieľala spoločnosť Slovakia Online, ktorá s agentúrami z Nemecka, Írska, Talianska, Veľkej Británie a Španielska monitorovala ekonomický a univerzálny denník v tej ktorej krajine.

Trendy v oblasti marketingu a reklamy prispeli k zvýšenému záujmu médií o spoločnosti Coca Cola, Microsoft, IBM, General Electric, Intel, Walt Disney, McDonald's, Nokia, Toyota a Philip Morris, a to najmä v Španielsku a Írsku. Analyzovaná tlač v Nemecku, vo Veľkej Británii a na Slovensku bola týmto značkám naklonená najviac. Titulky v denníkoch navyše avizovali technické inovácie v IT a automobilovom priemysle. Väčšina negatívnych zmienok bola publikovaná v súvislosti s korporátnou sociálnou zodpovednosťou, pričom najvyšší počet negatívnych správ sa napísalo o spoločnostiach Intel a McDonald's. Naopak, najmenej negatívnych informácií bolo uverejnených o Nokii.

Výskum organizácie AMEC o 10 najvýznamnejších svetových značkách podľa výročnej správy Global Brands Scoreboards týždenníka Business Week, na ktorom pracuje slovenská monitorovacia agentúra Slovakia Online, bude pokračovať v mesiacoch apríl až jún.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  2. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  4. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  5. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  6. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  7. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  10. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  1. Malé knedličky, veľké dojmy
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  5. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  6. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  7. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  8. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  9. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  10. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 647
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 643
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 592
  4. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 600
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 119
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 4 806
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 865
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 259
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 972
  10. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 2 603

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Chaos okolo cien elektriny pokračuje. Koľko vlastne zaplatíte po novom?

Začiatkom roka v niektorých prípadoch stúpli ceny za elektrinu neúmerne. Po politickom tlaku preto z postu šéfa regulátora odstúpil Jozef Holjenčík.

KOMENTÁRE

Pozrite, čo sa stalo na Slovensku, hromží Trump pred kamerami

Preceňovanie utečeneckej témy odpútava pozornosť od úplatkov, kriminality.

Neprehliadnite tiež

Spiatočné letenky do Ameriky sa už predávajú za menej ako 150 eur

Nórska nízkonákladová letecká spoločnosť Norwegian už predáva letenku za menej ako sto eur.

Po Trumpovej dcére chcú Číňania pomenovať obrúsky aj alkohol

Ivanka Trumpová zaujala čínske firmy, keď navštívila čínsku ambasádu vo Washingtone.

Kmotrík sa posilňuje v susednom Česku. Kúpil tretiu najväčšiu sieť trafík

Za väčšinový podiel v tarfikovej sieti Valmont zaplatil približne 22 miliónov eur. V súťaži sa stretol so štyrmi uchádzačmi

Fico chce potraviny, aké majú v Rakúsku, navrhuje summit V4

Pri testovaní najhoršie obstáli sladené nápoje, koreniny, syry, čaje a mäsové výrobky.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop