Najúspešnejším reklamným tvorcom za uplynulý rok sa stal Juraj Vaculík

Bratislava 9. marca (TASR) - Najviac klincov ako aj cenu za osobitný prínos do kreativity slovenskej reklamy - Filipa 2002 - si z ôsmeho ročníka súťaže ...

Bratislava 9. marca (TASR) - Najviac klincov ako aj cenu za osobitný prínos do kreativity slovenskej reklamy - Filipa 2002 - si z ôsmeho ročníka súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku Zlatý klinec 2002 odniesol Juraj Vaculík a jeho agentúra.

Spolu získal dva zlaté, tri strieborné a päť bronzových klincov. "Som šťastný, bol to celkom dobrý rok," zdôraznil po slávnostnom vyhlásení výsledkov súťaže v piatok večer v bratislavskom hoteli Radisson SAS Carlton Juraj Vaculík. "Ocenenie Filip má pre mňa zvláštnu cenu a hodnotu, pretože ho udeľujú moji kolegovia a zároveň konkurenti, s ktorými sa stretávam v každodennom boji o klienta."

Po troch klincoch si odniesli agentúry Wiktor/Leo Burnett Advertising, Soria & Grey a Mark/BBDO Bratislava. Úspešné boli v tomto ročníku súťaže tiež agentúry Istropolitana, D'ARCY, Creo/Young & Rubicam, Soote, Cone & Belding, Designland a Radio Servis, ktorá získala tiež osobitné uznanie za zábavnosť v reklame pre klienta 1. Tatranská s názvom Cigáni.

Osobitnou cenou súťaže je ocenenie Zlatý klient roka, ktoré udeľuje vyhlasovateľ súťaže za odvahu a podporu pri presadzovaní slovenskej kreatívnej reklamy. Tento rok ju získala Agentúra MA-REK, s. r. o. za reklamný seriál dunaj.sk - Mesto plné kníh. Najvyššiu cenu - Grand Prix - tento rok získala kampaň agentúry Wiktor/Leo Burnett Advertising za už spomínaný reklamný seriál dunaj.sk - Mesto plné kníh pre Agentúru MA-REK.

Súťaž Zlatý klinec organizuje spoločnosť Ad Awards Association pod odbornou garanciou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Directors Clubu (ADC) a mesačníka Stratégie. Tento rok sa prvýkrát uskutočnila podľa pravidiel, ktoré sú v súlade s podmienkami a kritériami medzinárodných súťaží a organizácií, pôsobiacich v oblasti reklamného priemyslu a marketingovej komunikácie.

Jednotlivé reklamné agentúry súťažili podľa výkonného riaditeľa súťaže Martina Šmatláka svojimi príspevkami z uplynulého roka v štyroch základných kategóriách: tlač a poster, TV a kinoreklama, iné médiá a kampaň.

Súťaž zaznamenala podľa M. Šmatláka výrazne progresívny záujem účastníkov, keď do 8. ročníka prihlásilo 36 reklamných agentúr 202 súťažných prác. V porovnaní s predchádzajúcim ročníkom je to pri príspevkoch nárast o 22 % (vlani to bolo 166 príspevkov) a pri účastníkoch nárast o 25 % (28 agentúr v roku 2001).

* ika tan gon

* * *

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 13 703
  2. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 10 584
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 10 198
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 759
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 284
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 604
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 532
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 406
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 256
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 850

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Peter Sagan: Superstar made in Slovakia

Začínal na sestrinom bicykli, dnes zarába šesť miliónov ročne. Príbeh najlepšieho cyklistu planéty.

ŠPORT

Peter Sagan: Superstar made in Slovakia

Začínal na sestrinom bicykli, dnes zarába šesť miliónov ročne.

SVET

Minúta po minúte: Choďte a voľte, vyzval nemecký prezident

Schulz už odovzdal hlas, Merkelová pôjde k urnám poobede.

Neprehliadnite tiež

Londýnčania sú proti zrušeniu Uberu, petíciu podpísalo vyše pol milióna ľudí

Uber v Londýne dlhodobo čelí útokom tradičných taxikárov, podľa ktorých nerešpektuje bezpečnostné pravidlá, čím ohrozuje cestujúcich.

Fed sa chce zbaviť dlhopisov, ktoré nakupoval od krízy. Čo to prinesie?

Od októbra sa americká centrálna banka každý mesiac zbaví dlhopisov v hodnote 10 miliárd dolárov.