SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Najúspešnejším reklamným tvorcom za uplynulý rok sa stal Juraj Vaculík

Bratislava 9. marca (TASR) - Najviac klincov ako aj cenu za osobitný prínos do kreativity slovenskej reklamy - Filipa 2002 - si z ôsmeho ročníka súťaže ...

Bratislava 9. marca (TASR) - Najviac klincov ako aj cenu za osobitný prínos do kreativity slovenskej reklamy - Filipa 2002 - si z ôsmeho ročníka súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku Zlatý klinec 2002 odniesol Juraj Vaculík a jeho agentúra.

Spolu získal dva zlaté, tri strieborné a päť bronzových klincov. "Som šťastný, bol to celkom dobrý rok," zdôraznil po slávnostnom vyhlásení výsledkov súťaže v piatok večer v bratislavskom hoteli Radisson SAS Carlton Juraj Vaculík. "Ocenenie Filip má pre mňa zvláštnu cenu a hodnotu, pretože ho udeľujú moji kolegovia a zároveň konkurenti, s ktorými sa stretávam v každodennom boji o klienta."

Skryť Vypnúť reklamu

Po troch klincoch si odniesli agentúry Wiktor/Leo Burnett Advertising, Soria & Grey a Mark/BBDO Bratislava. Úspešné boli v tomto ročníku súťaže tiež agentúry Istropolitana, D'ARCY, Creo/Young & Rubicam, Soote, Cone & Belding, Designland a Radio Servis, ktorá získala tiež osobitné uznanie za zábavnosť v reklame pre klienta 1. Tatranská s názvom Cigáni.

Osobitnou cenou súťaže je ocenenie Zlatý klient roka, ktoré udeľuje vyhlasovateľ súťaže za odvahu a podporu pri presadzovaní slovenskej kreatívnej reklamy. Tento rok ju získala Agentúra MA-REK, s. r. o. za reklamný seriál dunaj.sk - Mesto plné kníh. Najvyššiu cenu - Grand Prix - tento rok získala kampaň agentúry Wiktor/Leo Burnett Advertising za už spomínaný reklamný seriál dunaj.sk - Mesto plné kníh pre Agentúru MA-REK.

Skryť Vypnúť reklamu

Súťaž Zlatý klinec organizuje spoločnosť Ad Awards Association pod odbornou garanciou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Directors Clubu (ADC) a mesačníka Stratégie. Tento rok sa prvýkrát uskutočnila podľa pravidiel, ktoré sú v súlade s podmienkami a kritériami medzinárodných súťaží a organizácií, pôsobiacich v oblasti reklamného priemyslu a marketingovej komunikácie.

Jednotlivé reklamné agentúry súťažili podľa výkonného riaditeľa súťaže Martina Šmatláka svojimi príspevkami z uplynulého roka v štyroch základných kategóriách: tlač a poster, TV a kinoreklama, iné médiá a kampaň.

Súťaž zaznamenala podľa M. Šmatláka výrazne progresívny záujem účastníkov, keď do 8. ročníka prihlásilo 36 reklamných agentúr 202 súťažných prác. V porovnaní s predchádzajúcim ročníkom je to pri príspevkoch nárast o 22 % (vlani to bolo 166 príspevkov) a pri účastníkoch nárast o 25 % (28 agentúr v roku 2001).

Skryť Vypnúť reklamu

* ika tan gon

* * *

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  3. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  4. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  5. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  6. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  8. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  9. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár
  10. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  1. Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností
  2. Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?
  3. Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant
  4. Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami
  5. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  6. Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka
  7. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  8. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  9. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  10. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  1. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 18 501
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 13 947
  3. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 13 179
  4. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 12 950
  5. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 246
  6. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 11 360
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 10 854
  8. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 945
  9. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 779
  10. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 9 758
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Koronavírus na Slovensku: Už teraz prišlo viac ľudí ako na voľby, hodnotí testovanie Matovič (minúta po minúte)

Na Slovensku pribudlo 2890 pozitívne testovaných na koronavírus a 25 úmrtí pacientov s Covid-19. Na Orave a v Bardejove pokračuje celoplošné testovanie na Covid-19.

Premiér Igor Matovič na tlačovej konferencii v Námestove.

Boris Kollár mal v Bratislave vážnu dopravnú nehodu

Predseda parlamentu je pri vedomí, previezli ho do nemocnice.

Predseda Národnej rady Boris Kollár.
Odberové miesto v dolnokubínskej nemocnici.
Luka Modrič strieľa gól v zápase FC Barcelona - Real Madrid.

Neprehliadnite tiež

Arcu žaluje už vyše 1200 veriteľov, vymáhajú milióny eur

Na súde sa množia žaloby a skupina stále nezverejnila účtovné výkazy.

Známa scéna z filmu Vlk z Wall Street, V ktorej Leonardo DiCaprio ako predstaviteľ Jordana Belforta predáva cez telefón bezcenné cenné papiere. Cez telefón predávali aj zmenky Arca Capital.

Únia začala budovať trh so spoločnými dlhopismi, dopyt bol rekordný

Podľa expertov je otázkou, či bude podobne veľký záujem aj o ďalšie spoločné dlhopisy EÚ.

Európska centrálna banka vo Frankfurte.
Ilustračná fotografia.

Letisko v Bratislave prišlo o značné príjmy, schému pomoci hodnotí pozitívne

Letisko intenzívne komunikuje s ministerstvom dopravy o ďalšom postupe.

Koronavírus výrazne ovplyvnil letecký priemysel.