SME
Sobota, 31. október, 2020 | Meniny má AurelaKrížovkyKrížovky

Najúspešnejším reklamným tvorcom za uplynulý rok sa stal Juraj Vaculík

Bratislava 9. (TASR) - Najviac klincov, ako aj ceny za osobitný prínos do kreativity slovenskej reklamy - Filipa 2002 - si z ôsmeho ročníka súťaže o ...

Bratislava 9. (TASR) - Najviac klincov, ako aj ceny za osobitný prínos do kreativity slovenskej reklamy - Filipa 2002 - si z ôsmeho ročníka súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku Zlatý klinec 2002 odniesol Juraj Vaculík a jeho agentúra.

Spolu získal dva zlaté, tri strieborné a päť bronzových klincov. "Som šťastný, bol to celkom dobrý rok," zdôraznil po slávnostnom vyhlásení výsledkov súťaže v piatok večer v bratislavskom hoteli Radisson SAS Carlton Juraj Vaculík. "Ocenenie Filip má pre mňa zvláštnu cenu a hodnotu, pretože ho udeľujú moji kolegovia a zároveň konkurenti, s ktorými sa stretávam v každodennom boji o klienta."

Skryť Vypnúť reklamu

Po troch klincoch si odniesli agentúry WK/Leo Barnett Advertising, Soria & Grey a Mark/BBDO Bratislava. Úspešné boli v tomto ročníku súťaže tiež agentúry Istropolitana, DďARCY, Creo/Young & Rubican, Soote, Cone & Belding, Designland a Radio Servis, ktorá získala tiež osobitné uznanie za zábavnosť v reklame pre klienta 1. Tatranská, s názvom Cigáni.

Osobitnou cenou súťaže je ocenenie Zlatý klient roka, ktoré udeľuje vyhlasovateľ súťaže za odvahu a podporu pri presadzovaní slovenskej kreatívnej reklamy. Tento rok ju získala agentúra MA-REK, s.r.o. za reklamný seriál dunaj.sk - rádio plné kníh. Najvyššiu cenu - Grand Prix tento rok získala kampaň agentúry Hlava 98 & Komplot, ktorá pre klienta Pontif uviedla kampaň na podporu znevýhodnených skupín obyvateľstva.

Skryť Vypnúť reklamu

Súťaž Zlatý klinec organizuje spoločnosť Ad Awards Association pod odbornou garanciou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Directors Clubu (ADC) a mesačníka Stratégie. Tento rok sa prvýkrát uskutočnila podľa pravidiel, ktoré sú v súlade s podmienkami a kritériami medzinárodných súťaží a organizácií pôsobiacich v oblasti reklamného priemyslu a marketingovej komunikácie.

Jednotlivé reklamné agentúry súťažili podľa výkonného riaditeľa súťaže Martina Šmatláka svojimi príspevkami z uplynulého roka v štyroch základných kategóriách: tlač a poster, TV a kinoreklama, iné médiá a kampaň.

Súťaž zaznamenala podľa M. Šmatláka výrazne progresívny záujem účastníkov, keď do 8. ročníka prihlásilo 36 reklamných agentúr celkovo 202 súťažných prác. V porovnaní s predchádzajúcim ročníkom je to pri príspevkoch nárast o 22 % (vlani to bolo 166 príspevkov) a pri účastníkoch nárast o 25 % (28 agentúr v roku 2001).

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  2. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  3. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  4. Pracujete? Vaše odvody zachraňujú podvýživené zdravotníctvo
  5. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  6. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  7. Magazín SME Ženy už v predaji
  8. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  9. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  10. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  1. Nechajte zamestnancov vybrať si služobné auto, oplatí sa vám to
  2. Moringa a Ginkgo - pomocníci z prírody
  3. Pracujete? Vaše odvody zachraňujú podvýživené zdravotníctvo
  4. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  5. O prenájom auta majú čoraz väčší záujem aj malé firmy. Ušetria
  6. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  7. Magazín SME Ženy už v predaji
  8. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  9. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  10. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 38 481
  2. Aplikáciu tohto Slováka používajú v 150 krajinách. Ako začínal? 26 538
  3. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 19 401
  4. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 16 836
  5. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 15 198
  6. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 14 600
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 554
  8. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 12 164
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 110
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 10 638
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Naď očakáva, že počas víkendu otestujú aspoň tri milióny ľudí

Najväčšie problémy spôsobovali drive through odberové miesta.

celoplošné testovanie na Covid-19.
Premiér Matovič hovorí o prvých výsledkoch testovania.

Zoroslav Kollár aj dvaja sudcovia idú do väzby

Policajná akcia Víchrica sa týkala celkovo desiatich ľudí.

Eskorta odváža obvineného podnikateľa Zoroslava Kollára (uprostred) do väzby.
Sean Connery v bondovke Žiješ len dvakrát.

Neprehliadnite tiež

Za výcvik dali milión korún. Českí piloti presadli do kamiónu či metra

Lietanie ovplyvňuje pandémia a s ňou spojené opatrenia.

Kokpit vládneho špeciálu.

Rast cien bytov spomalil, môže za to aj rýchly predaj drahých novostavieb

Jesenný obrat vo vývoji cien najvýraznejšie pozorovať v segmente dvojizbových bytov.

Ilustračné foto.

Trumpova administratíva utrpela ďalšiu porážku v boji proti TikToku

Súd stopol nariadenie, ktoré by v podstate znamenalo koniec činnosti TikToku v USA.

Aplikácia TikTok

Volkswagen otestoval 10-tisíc ľudí, viac ako percento bolo pozitívnych

Automobilka testovala v piatok počas pracovnej doby.

Ilustračné foto.