Najúspešnejším reklamným tvorcom za uplynulý rok sa stal Juraj Vaculík

Bratislava 9. (TASR) - Najviac klincov, ako aj ceny za osobitný prínos do kreativity slovenskej reklamy - Filipa 2002 - si z ôsmeho ročníka súťaže o ...

Bratislava 9. (TASR) - Najviac klincov, ako aj ceny za osobitný prínos do kreativity slovenskej reklamy - Filipa 2002 - si z ôsmeho ročníka súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku Zlatý klinec 2002 odniesol Juraj Vaculík a jeho agentúra.

Spolu získal dva zlaté, tri strieborné a päť bronzových klincov. "Som šťastný, bol to celkom dobrý rok," zdôraznil po slávnostnom vyhlásení výsledkov súťaže v piatok večer v bratislavskom hoteli Radisson SAS Carlton Juraj Vaculík. "Ocenenie Filip má pre mňa zvláštnu cenu a hodnotu, pretože ho udeľujú moji kolegovia a zároveň konkurenti, s ktorými sa stretávam v každodennom boji o klienta."

Po troch klincoch si odniesli agentúry WK/Leo Barnett Advertising, Soria & Grey a Mark/BBDO Bratislava. Úspešné boli v tomto ročníku súťaže tiež agentúry Istropolitana, DďARCY, Creo/Young & Rubican, Soote, Cone & Belding, Designland a Radio Servis, ktorá získala tiež osobitné uznanie za zábavnosť v reklame pre klienta 1. Tatranská, s názvom Cigáni.

Osobitnou cenou súťaže je ocenenie Zlatý klient roka, ktoré udeľuje vyhlasovateľ súťaže za odvahu a podporu pri presadzovaní slovenskej kreatívnej reklamy. Tento rok ju získala agentúra MA-REK, s.r.o. za reklamný seriál dunaj.sk - rádio plné kníh. Najvyššiu cenu - Grand Prix tento rok získala kampaň agentúry Hlava 98 & Komplot, ktorá pre klienta Pontif uviedla kampaň na podporu znevýhodnených skupín obyvateľstva.

Súťaž Zlatý klinec organizuje spoločnosť Ad Awards Association pod odbornou garanciou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Directors Clubu (ADC) a mesačníka Stratégie. Tento rok sa prvýkrát uskutočnila podľa pravidiel, ktoré sú v súlade s podmienkami a kritériami medzinárodných súťaží a organizácií pôsobiacich v oblasti reklamného priemyslu a marketingovej komunikácie.

Jednotlivé reklamné agentúry súťažili podľa výkonného riaditeľa súťaže Martina Šmatláka svojimi príspevkami z uplynulého roka v štyroch základných kategóriách: tlač a poster, TV a kinoreklama, iné médiá a kampaň.

Súťaž zaznamenala podľa M. Šmatláka výrazne progresívny záujem účastníkov, keď do 8. ročníka prihlásilo 36 reklamných agentúr celkovo 202 súťažných prác. V porovnaní s predchádzajúcim ročníkom je to pri príspevkoch nárast o 22 % (vlani to bolo 166 príspevkov) a pri účastníkoch nárast o 25 % (28 agentúr v roku 2001).

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov
  2. Výnimočný obchod robia výnimoční zamestnanci
  3. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  4. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  5. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  9. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  10. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  1. Neviete si rady s vaším ročným vyúčtovaním? Pomôže vám FiiFree
  2. Nadácia Orange ocenila Detský čin roka
  3. Výnimočný obchod robia výnimoční zamestnanci
  4. Mimoriadna kvalita unikátnych Kia SUV modelov
  5. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  6. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  7. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  8. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  9. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  10. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal? 17 314
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 15 981
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 8 687
  4. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 7 491
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 7 429
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 6 732
  7. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 470
  8. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 5 322
  9. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke? 3 740
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 2 667

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Ani vyšetrovanie Dúhu nepripraví o verejné zákazky. Pozrite sa, čo stavia

Zmluva na výstavbu tunela za 500 miliónov eur rieši korupciu, vyšetrovanie daní nie.

KOMENTÁRE

Keď je na výber medzi Dúhou a Váhostavom

Kde uviazlo trestné oznámenie vyzerá ako otázka na policajných šéfov.

TECH

Miliardy ľudí čoskoro zažijú nevídanú klímu

Klimatická zmena prebieha nad zemou rýchlejšie ako nad oceánmi.

Neprehliadnite tiež

Nemecko zakázalo prespávanie v kamiónoch, vodičom za to hrozia pokuty

Európska komisia chce v najbližších dňoch ukázať nové pravidlá, ktoré sa týkajú uplatňovania predpisov pre vyslaných pracovníkov v oblasti cestnej dopravy.

British Airways môže pre výpadky stratiť sto miliónov eur

Zrušenie a meškanie letov vyvolalo chaos a frustráciu.

Samsung Electronics uvažuje o zvýšení kapacity v Číne

Dôvodom je veľký dopyt po pamäťových čipoch a rekordné tržby z ich predaja.

Diaľnica D1 v úseku Turany - Hubová povedie cez tunel

Štát vydal záverečné stanovisko z procesu posudzovania vplyvov na životné prostredie.