Najúspešnejším reklamným tvorcom za uplynulý rok sa stal Juraj Vaculík

Bratislava 9. (TASR) - Najviac klincov, ako aj ceny za osobitný prínos do kreativity slovenskej reklamy - Filipa 2002 - si z ôsmeho ročníka súťaže o ...

Bratislava 9. (TASR) - Najviac klincov, ako aj ceny za osobitný prínos do kreativity slovenskej reklamy - Filipa 2002 - si z ôsmeho ročníka súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku Zlatý klinec 2002 odniesol Juraj Vaculík a jeho agentúra.

Spolu získal dva zlaté, tri strieborné a päť bronzových klincov. "Som šťastný, bol to celkom dobrý rok," zdôraznil po slávnostnom vyhlásení výsledkov súťaže v piatok večer v bratislavskom hoteli Radisson SAS Carlton Juraj Vaculík. "Ocenenie Filip má pre mňa zvláštnu cenu a hodnotu, pretože ho udeľujú moji kolegovia a zároveň konkurenti, s ktorými sa stretávam v každodennom boji o klienta."

Po troch klincoch si odniesli agentúry WK/Leo Barnett Advertising, Soria & Grey a Mark/BBDO Bratislava. Úspešné boli v tomto ročníku súťaže tiež agentúry Istropolitana, DďARCY, Creo/Young & Rubican, Soote, Cone & Belding, Designland a Radio Servis, ktorá získala tiež osobitné uznanie za zábavnosť v reklame pre klienta 1. Tatranská, s názvom Cigáni.

Osobitnou cenou súťaže je ocenenie Zlatý klient roka, ktoré udeľuje vyhlasovateľ súťaže za odvahu a podporu pri presadzovaní slovenskej kreatívnej reklamy. Tento rok ju získala agentúra MA-REK, s.r.o. za reklamný seriál dunaj.sk - rádio plné kníh. Najvyššiu cenu - Grand Prix tento rok získala kampaň agentúry Hlava 98 & Komplot, ktorá pre klienta Pontif uviedla kampaň na podporu znevýhodnených skupín obyvateľstva.

Súťaž Zlatý klinec organizuje spoločnosť Ad Awards Association pod odbornou garanciou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Directors Clubu (ADC) a mesačníka Stratégie. Tento rok sa prvýkrát uskutočnila podľa pravidiel, ktoré sú v súlade s podmienkami a kritériami medzinárodných súťaží a organizácií pôsobiacich v oblasti reklamného priemyslu a marketingovej komunikácie.

Jednotlivé reklamné agentúry súťažili podľa výkonného riaditeľa súťaže Martina Šmatláka svojimi príspevkami z uplynulého roka v štyroch základných kategóriách: tlač a poster, TV a kinoreklama, iné médiá a kampaň.

Súťaž zaznamenala podľa M. Šmatláka výrazne progresívny záujem účastníkov, keď do 8. ročníka prihlásilo 36 reklamných agentúr celkovo 202 súťažných prác. V porovnaní s predchádzajúcim ročníkom je to pri príspevkoch nárast o 22 % (vlani to bolo 166 príspevkov) a pri účastníkoch nárast o 25 % (28 agentúr v roku 2001).

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  3. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  4. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  5. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  6. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  9. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  10. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  1. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  2. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  3. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  5. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  6. Slávnostná imatrikulácia SvF STU v Bratislave
  7. Univerzita vyTVORená nápadmi študentov!
  8. Slovenské mestá môžu využiť eurofondy na zelené strechy
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 18 886
  2. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 4 755
  3. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 899
  4. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 2 776
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 2 253
  6. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 2 116
  7. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 1 880
  8. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 1 751
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 340
  10. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 284

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Buďte skromní! Káže občanom tadžický prezident

Perzské svadby sú výrazom materiálnej podstaty starých tradícií

BRATISLAVA

Nivy zatvoria. Pozrite si, kde vystúpite v Bratislave z autobusu

Novú stanicu chcú postaviť do troch rokov.

DOMOV

Na smrti trojročného chlapca má podiel nemocnica, zle ho liečila

Úrad zistil, že nitrianska nemocnica v liečbe chlapca pochybila.

Neprehliadnite tiež

Čo si o autokamerách myslí polícia a môže ísť video na Facebook?

Autokamery snímajú aj poznávacie značky a tváre ľudí, s videami preto treba narábať opatrne.

Hľadá sa EY Podnikateľ roka, víťaz pocestuje do Monte Carla

Do súťaže môžu podnikateľov nominovať aj ich zákazníci alebo známi.

Nová dotácia. Časť drevodomu zaplatí po novom štát

Tento rok rozdelí rezort pôdohospodárstva na montované domy z dreva milión eur. Výška podpory bude závisieť od regiónu

Ekonomika má rásť 3,3-percentným tempom, v budúcom roku ešte zrýchli

Vyplýva to z dát, ktoré zverejnil Inštitút finančnej politiky pri ministerstve financií.