Česi a Slováci najviac nakupujú podľa letákov

Praha 13. februára (TASR) - Z národov strednej a východnej Európy sa pri nákupoch najviac riadia reklamnými letákmi obchodných reťazcov Česi a Slováci.

Naopak malý efekt majú podľa prieskumu spoločností Incoma Research a GfK Praha letáky v Srbsku a Bulharsku, kde podľa nich nakupuje minimum zákazníkov. V Česku obchodníci do reklamných letákov ročne investujú niekoľko miliárd Kč.

V ČR nakupuje podľa letákov 31 % a na Slovensku 39 % zákazníkov. Ďalších 47 % Čechov letáky dostáva a číta ich, na Slovensku je to 48 %. Zhruba 16 % obyvateľov ČR letáky dostáva, ale nečíta ich. Na Slovensku sa takto správa 8 % spotrebiteľov. Letáky obchodných reťazcov vôbec nedostáva 6 % Čechov a 5 % Slovákov. Veľký efekt majú reklamné letáky obchodníkov tiež v Maďarsku a na Ukrajine, kde sa podľa nich riadi 25 %, respektíve 27 % ľudí. V Rusku je to 24 %. Naopak najmenej sú reklamnými letákmi ovplyvnení obyvatelia Srbska - Čiernej hory a Bulharska. Informoval o tom český denník Lidové noviny.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Divoký Island: cesta ostrovom ľadu a ohňa
  1. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  2. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  3. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  6. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  7. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  8. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  9. Denník SME oslavuje 25 rokov rekordným počtom predplatiteľov
  10. Najinzerovanejšie zánovné auto roku 2017? Mnohých to prekvapí
  1. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 16 540
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 5 666
  3. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 5 167
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 4 132
  5. Kam do tepla v januári? 2 542
  6. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 2 367
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 358
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 140
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 314
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život 1 061

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Šatan a Ramsay spravili to, na čo ich predchodcovia nemali guráž

Na olympiádu nepôjdu známe mená a ani jeden hráč Slovana. Je to správne?

ŠPORT

Hudáčkovci na olympiádu nepôjdu, Šatan a Ramsay zverejnili nomináciu

V nominácii nie je nijaký hráč Slovana.

DOMOV

Bola vonku so psami a zmizla. Po 11 dňoch našli zrejme jej telo

Miroslava Sojáková pracovala na marketingu v bratislavskej zoo.

Neprehliadnite tiež

Počet podnikateliek na Slovensku stúpa, na priemer EÚ to ešte nestačí

Ženy podnikajú výraznejšie viac v odvetviach služieb a obchodu.

Zdravotné poisťovne hľadajú zdroje na zvýšenie platieb ambulanciám

Jedna ambulancia má podľa Asociácie súkromných lekárov SR na svoj chod potrebovať asi 5500 eur.

Stredná a východná Európa majú dobré vyhliadky na ekonomický rast

Ratingová agentúra Moody's: Na potenciál rastu regiónu negatívne vplývajú štrukturálne problémy.

Priemerná vyplácaná mesačná suma dôchodku z druhého piliera klesla

Mesačný dôchodok sa vyplácal v priemernej sume 23,89 eura a poberalo ho 874 sporiteľov.

SaS chce náklady na exekučné konania preniesť z dlžníkov na veriteľov

Veritelia nedostatočne zohľadňujú solventnosť svojich klientov.