SR ako turistickú destináciu prezentovala SACR na 65 veľtrhoch a 23 workshopoch

Banská Bystrica 1. januára (TASR) - Slovensko ako zaujímavú turistickú destináciu v roku 2005 prezentovala Slovenská agentúra pre cestovný ruchu (SACR) ...

Banská Bystrica 1. januára (TASR) - Slovensko ako zaujímavú turistickú destináciu v roku 2005 prezentovala Slovenská agentúra pre cestovný ruchu (SACR) na 65 veľtrhoch a výstavách, 23 workshopoch a 67 prezentáciách. TASR to uviedla vedúca odboru marketingu banskobystrickej centrály SACR Beata Lukáčová.

Zmapovať a ukázať profil SR ako krajiny turizmu a poskytnúť možnosť vidieť na vlastné oči produkty a služby v letnej i zimnej turistickej sezóne mal aj program 38 infociest, ktoré SACR pripravila pre 290 zahraničných novinárov. Ich výsledkom bolo viac ako 120 výstupov vo forme rozhlasových a televíznych reportáží a článkov o Slovensku. Úlohu spropagovať SR ako cieľ dovolenky splnilo aj 7 poznávacích famtripov pre 38 zahraničných touroperátorov, súčasťou ktorých bolo i pracovno-prezentačné stretnutie s domácimi subjektmi, ktoré podnikajú v turistickej brandži.

V rámci edičnej činnosti vydala SACR 11 nových titulov propagačných prospektov, máp a reprezentačný časopis Panoráma Slovenska. Novinkou v propagácii SR boli kampane na zdrojových zahraničných trhoch, a to v ČR, Poľsku a Holandsku. Účelom tohto marketingového ťahu bolo prilákať potenciálnych klientov z uvedených štátov na návštevu krajiny pod Tatrami a prispieť tak k zvýšeniu devízových príjmov zo zahraničnej turistiky v SR. Súčasťou kampaní bolo odvysielanie reklamného motivačného TV spotu, podporujúceho znalosť novej značky Slovensko Malá Veľká Krajina.

Na posilnenie domácej turistiky zorganizovala SACR propagačnú kampaň, ktorá skombinovala televízny a rozhlasový shot so zábavným podujatím vo vybraných letných turistických strediskách.

SACR sa koncom roka 2005 podieľala na príprave 9. plavebnej konferencie Die Donau, spojenej s 34. valným zhromaždením tohto medzinárodného združenia CR, ktoré sa konalo v Bratislave.

SACR má za sebou 10. rok pôsobnosti, počas ktorého rozširovala marketingové a propagačné aktivity doma i v zahraniční. Hlavným cieľom jej činnosti je čo najefektívnejšie prezentovať jedinečný potenciál CR Slovenska a prispieť tým k zvyšovaniu počtu zahraničných a domácich turistov.

Rok 2005 sprevádzali inovácie aj v marketingovej komunikácii SACR. Jej základom bolo zavedenie nového loga v tvare štylizovaného motýľa a slogan Slovensko Malá Veľká Krajina. Ten vystihuje fakt, že Slovensko je síce rozlohou svojho územia malé, ale rozmanitým prírodným a kultúrnym dedičstvom je veľké. Slovenskom sa preto oplatí nielen krátko prejsť, ale v jeho regiónoch aj dlhšie pobudnúť a opäť sa tam vrátiť.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  3. Rastie nám pokrivená generácia?
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 536
  2. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 12 172
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 9 899
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 466
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 432
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 2 135
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 552
  8. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 426
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 355
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 1 106

Hlavné správy zo Sme.sk

TECH

Astronautka z NASA: Pocit úžasu s vami ostane aj na Zemi

Ako vyzerá tréning a ako sa astronauti pripravujú na zlyhania.

DOMOV

Najhoršiu zmrzlinu toto leto našli v Ružomberku

Takmer v tretine zistili hygienici nedostatky.

PLUS

Angela Merkelová: Krízová manažérka, ktorá ochránila Nemcov

Má dobré nervy a zvláda krízové situácie.

Neprehliadnite tiež

Fed sa chce zbaviť dlhopisov, ktoré nakupoval od krízy. Čo to prinesie?

Od októbra sa americká centrálna banka každý mesiac zbaví dlhopisov v hodnote 10 miliárd dolárov.

Do Prahy dorazili čínske bicykle ofo, ide o najväčšiu bikesharingovú službu na svete

Obyvatelia Prahy môžu zadarmo jazdiť na bicykloch od firmy ofo. Stačí im na to len mobilný telefón.

V Bratislave otvorili pizzeriu Domino´s, druhú najväčšiu sieť na svete

Pizzeria Domino´s má v hlavnom meste problém s doručovaním.