SR ako turistickú destináciu prezentovala SACR na 65 veľtrhoch a 23 workshopoch

Banská Bystrica 1. januára (TASR) - Slovensko ako zaujímavú turistickú destináciu v roku 2005 prezentovala Slovenská agentúra pre cestovný ruchu (SACR) ...

Banská Bystrica 1. januára (TASR) - Slovensko ako zaujímavú turistickú destináciu v roku 2005 prezentovala Slovenská agentúra pre cestovný ruchu (SACR) na 65 veľtrhoch a výstavách, 23 workshopoch a 67 prezentáciách. TASR to uviedla vedúca odboru marketingu banskobystrickej centrály SACR Beata Lukáčová.

Zmapovať a ukázať profil SR ako krajiny turizmu a poskytnúť možnosť vidieť na vlastné oči produkty a služby v letnej i zimnej turistickej sezóne mal aj program 38 infociest, ktoré SACR pripravila pre 290 zahraničných novinárov. Ich výsledkom bolo viac ako 120 výstupov vo forme rozhlasových a televíznych reportáží a článkov o Slovensku. Úlohu spropagovať SR ako cieľ dovolenky splnilo aj 7 poznávacích famtripov pre 38 zahraničných touroperátorov, súčasťou ktorých bolo i pracovno-prezentačné stretnutie s domácimi subjektmi, ktoré podnikajú v turistickej brandži.

V rámci edičnej činnosti vydala SACR 11 nových titulov propagačných prospektov, máp a reprezentačný časopis Panoráma Slovenska. Novinkou v propagácii SR boli kampane na zdrojových zahraničných trhoch, a to v ČR, Poľsku a Holandsku. Účelom tohto marketingového ťahu bolo prilákať potenciálnych klientov z uvedených štátov na návštevu krajiny pod Tatrami a prispieť tak k zvýšeniu devízových príjmov zo zahraničnej turistiky v SR. Súčasťou kampaní bolo odvysielanie reklamného motivačného TV spotu, podporujúceho znalosť novej značky Slovensko Malá Veľká Krajina.

Na posilnenie domácej turistiky zorganizovala SACR propagačnú kampaň, ktorá skombinovala televízny a rozhlasový shot so zábavným podujatím vo vybraných letných turistických strediskách.

SACR sa koncom roka 2005 podieľala na príprave 9. plavebnej konferencie Die Donau, spojenej s 34. valným zhromaždením tohto medzinárodného združenia CR, ktoré sa konalo v Bratislave.

SACR má za sebou 10. rok pôsobnosti, počas ktorého rozširovala marketingové a propagačné aktivity doma i v zahraniční. Hlavným cieľom jej činnosti je čo najefektívnejšie prezentovať jedinečný potenciál CR Slovenska a prispieť tým k zvyšovaniu počtu zahraničných a domácich turistov.

Rok 2005 sprevádzali inovácie aj v marketingovej komunikácii SACR. Jej základom bolo zavedenie nového loga v tvare štylizovaného motýľa a slogan Slovensko Malá Veľká Krajina. Ten vystihuje fakt, že Slovensko je síce rozlohou svojho územia malé, ale rozmanitým prírodným a kultúrnym dedičstvom je veľké. Slovenskom sa preto oplatí nielen krátko prejsť, ale v jeho regiónoch aj dlhšie pobudnúť a opäť sa tam vrátiť.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  7. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  10. Jarné prázdniny pri mori?
  1. 10 faktov o ovocí a zelenine, ktoré musíte vedieť!
  2. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  3. Montážne konferencie - Novinky aj vzdelávanie o suchej výstavbe
  4. Profesijný rast študentov médií sa začína už počas vysokej školy
  5. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  6. Medzinárodná súťaž FIRST LEGO League na Fakulte informatiky PEVŠ
  7. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  8. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  9. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 9 604
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 8 091
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 356
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 428
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 385
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 877
  7. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 595
  8. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 4 461
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 437
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 859

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

SaS sa približuje k antisystémovému voličovi, odchodom Mihála stráca výhodu

Z mnohých výrazných osobností, ktoré boli v strane od jej vzniku v roku 2009, v nej dnes zostávajú už len niekoľkí.

EKONOMIKA

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, Cargo neuspelo

Štátny prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo.

KOMENTÁRE

Aby nás z čara prieskumov nevytrhol ľud v uliciach

Kaliňák je stále ministrom, Bašternák na slobode.

SVET

Keď už sa dostanete do štádia hladomoru, je príliš neskoro

OSN po šiestich rokoch znovu vyhlásila hladomor.

Neprehliadnite tiež

Holjenčíkovho nástupcu oslabia, vláda rozdelí funkcie

Nový predseda Úradu pre reguláciu sieťových odvetví už nebude šéfom regulačnej rady.

Sberbank ruší kreditky aj niektoré účty. Chystá sa na spojenie s Prima bankou?

Ľuďom prišiel list, že musia minuté peniaze z kreditky zaplatiť do dvoch mesiacov.

Prečo je pre ľudí dobré, že začali ceny opäť rásť?

Výška prídavkov a dávok by sa mala rozmraziť a ich suma by mala opäť začať rásť.

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, slovenské Cargo v súťaži neuspelo

Štátny nákladný prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo o subdodávkach na slovenskom a českom úseku.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop