SR ako turistickú destináciu prezentovala SACR na 65 veľtrhoch a 23 workshopoch

Banská Bystrica 1. januára (TASR) - Slovensko ako zaujímavú turistickú destináciu v roku 2005 prezentovala Slovenská agentúra pre cestovný ruchu (SACR) ...

Banská Bystrica 1. januára (TASR) - Slovensko ako zaujímavú turistickú destináciu v roku 2005 prezentovala Slovenská agentúra pre cestovný ruchu (SACR) na 65 veľtrhoch a výstavách, 23 workshopoch a 67 prezentáciách. TASR to uviedla vedúca odboru marketingu banskobystrickej centrály SACR Beata Lukáčová.

Zmapovať a ukázať profil SR ako krajiny turizmu a poskytnúť možnosť vidieť na vlastné oči produkty a služby v letnej i zimnej turistickej sezóne mal aj program 38 infociest, ktoré SACR pripravila pre 290 zahraničných novinárov. Ich výsledkom bolo viac ako 120 výstupov vo forme rozhlasových a televíznych reportáží a článkov o Slovensku. Úlohu spropagovať SR ako cieľ dovolenky splnilo aj 7 poznávacích famtripov pre 38 zahraničných touroperátorov, súčasťou ktorých bolo i pracovno-prezentačné stretnutie s domácimi subjektmi, ktoré podnikajú v turistickej brandži.

V rámci edičnej činnosti vydala SACR 11 nových titulov propagačných prospektov, máp a reprezentačný časopis Panoráma Slovenska. Novinkou v propagácii SR boli kampane na zdrojových zahraničných trhoch, a to v ČR, Poľsku a Holandsku. Účelom tohto marketingového ťahu bolo prilákať potenciálnych klientov z uvedených štátov na návštevu krajiny pod Tatrami a prispieť tak k zvýšeniu devízových príjmov zo zahraničnej turistiky v SR. Súčasťou kampaní bolo odvysielanie reklamného motivačného TV spotu, podporujúceho znalosť novej značky Slovensko Malá Veľká Krajina.

Na posilnenie domácej turistiky zorganizovala SACR propagačnú kampaň, ktorá skombinovala televízny a rozhlasový shot so zábavným podujatím vo vybraných letných turistických strediskách.

SACR sa koncom roka 2005 podieľala na príprave 9. plavebnej konferencie Die Donau, spojenej s 34. valným zhromaždením tohto medzinárodného združenia CR, ktoré sa konalo v Bratislave.

SACR má za sebou 10. rok pôsobnosti, počas ktorého rozširovala marketingové a propagačné aktivity doma i v zahraniční. Hlavným cieľom jej činnosti je čo najefektívnejšie prezentovať jedinečný potenciál CR Slovenska a prispieť tým k zvyšovaniu počtu zahraničných a domácich turistov.

Rok 2005 sprevádzali inovácie aj v marketingovej komunikácii SACR. Jej základom bolo zavedenie nového loga v tvare štylizovaného motýľa a slogan Slovensko Malá Veľká Krajina. Ten vystihuje fakt, že Slovensko je síce rozlohou svojho územia malé, ale rozmanitým prírodným a kultúrnym dedičstvom je veľké. Slovenskom sa preto oplatí nielen krátko prejsť, ale v jeho regiónoch aj dlhšie pobudnúť a opäť sa tam vrátiť.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  2. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  3. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  4. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  7. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  8. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  1. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal?
  2. Aj vy môžete mať pekný trávnik, poradí vám expert
  3. Výrobky, ktoré chutia a voňajú ako z domácej zabíjačky
  4. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy)
  5. Profesionálne sa predaj nehnuteľností dá robiť jedine exkluzívne
  6. HÝBSA Slovensko odštartovalo turné po Slovensku. Buďte pri tom!
  7. Každý štvrtý 70-tnik na Slovensku má cukrovku, pribúdajú mladší
  8. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  9. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  10. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 16 687
  2. Táto dvojica stojí za zrodom slovenského internetu. Ako začínal? 13 348
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 11 592
  4. 14 tipov na exotickú dovolenku, ktorú si môžete dovoliť (aj vy) 11 271
  5. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 7 294
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 6 543
  7. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 399
  8. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 5 469
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 4 258
  10. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 005

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Čo sa deje v hokeji? Je to divadlo, vinníkmi sme všetci, tvrdí Graňák

Zlá skúsenosť s Cígerom a Švehlom mohla odradiť hráčov z NHL od štartu na majstrovstvách sveta, hovorí skúsený obranca.

ŽENA

Sex s robotom: Môžu napodobeniny nahradiť vzťah so živým partnerom?

Vývoj sexuálnych pomôcok prekračuje hranice.

TECH

Vedci sú na stope tajomstvu DNA

Vďaka úžasnému technologickému vývoju vznikajú nové vedné odbory.

EKONOMIKA

British Airways vypadli systémy, na letiskách panuje chaos

Zrušila sobotňajšie lety z Londýna.

Neprehliadnite tiež

AKTUALIZOVANÉ

British Airways vypadli systémy, tisíce cestujúcich uviazli na letiskách

Cestujúci na letisku Heathrow v Londýne informovali o dlhých čakaniach.

Ako odhaliť šmejdov ešte pred konaním akcie a čo spraviť s výrobkami

Zmluvy, ktoré človek podpíše na nelegálne usporiadanej akcii, neplatia.

Bloomberg: Elektrické auta môžu byť lacnejšie než benzínové

Pokles cien batérií by mohol znamenať, že elektrické autá zlacnejú už v roku 2025.