Pred otvorením obálok so záväznými ponukami však výberová komisia prešetrí možné porušenie privatizačných podmienok zo strany konzorcia TwoOne, ktorého člen je majetkovo prepojený s členom odstúpeného konzorcia Vinci Concessions.
O privatizáciu 66-% podielu dvoch slovenských letísk, bratislavského aj košického, sa v súčasnosti uchádzajú 4 záujemcovia - konzorcium TwoOne, ktoré sa skladá z rakúskych spoločností Flughafen Wien AG a Reiffeisen Zentralbank a private equity skupina Penta, druhým konzorciom je Abertis Infraestructuras S.A. spolu s britskou spoločnosťou TBI Plc. a slovenskou J&T Finance Group. Tretím konzorciom je turecká firma TAV - Tepe Akfen Ventures a posledným je ISAP, ktoré tvoria 4 spoločnosti: CGN (Cologne-Bonn Airport), ACV, Fond Galaxy a stavebná spoločnosťou SNC Lavalin International.
Ako potvrdil hvorca Ministerstva dopravy Tomáš Šarluška, ak nenastanú komplikácie a všetko bude mať hladký priebeh, víťaz privatizácie by mal byť známy do konca roka 2005.