PODĽA PRIESKUMU TNS SK POVAŽUJE 55 % UŽÍVATEĽOV INTERNETU ZA NAJZAUJÍMAVEJŠIU FORMU REKLAMY BANNER S ANIMOVANÝMI OBRÁZKAMI

Reklama na internete v SR ešte nedosiahla svoje hranice

BRATISLAVA 24. novembra (SITA) - Najzaujímavejšou formou reklamy na internete je podľa 55 % užívateľov internetu banner s animovanými obrázkami. Vyplýva to z výsledkov štúdie Správa o slovenskom internete ...

BRATISLAVA 24. novembra (SITA) - Najzaujímavejšou formou reklamy na internete je podľa 55 % užívateľov internetu banner s animovanými obrázkami. Vyplýva to z výsledkov štúdie Správa o slovenskom internete 2/2005, ktorú spoločnosť TNS SK realizovala v októbri prostredníctvom iPanelu respondentov a výskumu sa zúčastnilo 1 126 respondentov. Malé obrázkové ikony s odkazmi na iné stránky považuje za zaujímavú formu reklamy podľa tohto výskumu 34,9 % respondentov, banner s textom 29,4 %, inzertné linky na iné stránky 28 %, banner so statickými obrázkami 25,9 % a voľne sa pohybujúce objekty po stránke 14,2 %. Menej ako 6 % získala veľkoplošná reklama na celú obrazovku, pop-up okno či iná forma reklamy.

Ako ďalej vyplýva z prieskumu, až 52 % populácie považuje množstvo reklamy na internete za primerané. "Výsledky výskumu ukazujú, že potenciál rastu reklamy na internetových stránkach na Slovensku nedosiahol svoje hranice," povedal riaditeľ pre výskum spoločnosti TNS SK Peter Badík. Podľa neho je na Slovensku ešte priestor na zatraktívnenie vlastnej internetovej reklamy, príležitosťou je aj zvyšovanie počtu užívateľov internetu a najmä rast širokopásmového pripojenia domácností.

Spoločnosť TNS SK realizuje zber, analýzu a interpretáciu marketingových informácií, vykonáva sociálne i politické prieskumy. Svoje služby poskytuje od roku 1995 a v súčasnosti má 38 zamestnancov a okolo 900 anketárov.


Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  2. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  4. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Stanovisko Klubu pre Bratislavu k zákazu hazardu v Bratislave
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 11 718
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 6 567
  3. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 6 271
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 044
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 5 734
  6. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 5 558
  7. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 340
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 867
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 616
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 994

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Křetínský: Desím sa, aby napätie v koalícii neohrozilo Slovensko

Prevážil podľa mňa konsenzus, že problematika je natoľko zložitá, že politická reprezentácia nie je schopná objektívne vyhodnotiť, čo by sa jednotlivým klientom stalo.

PLUS

Nespávajú, aby mohli prekladať titulky. Zadarmo a za pár hodín

I love you, povie filmová postava a v titulkoch sa objaví: Ja láska vy.

TECH

Vytvorili prvú farbu na vlasy, ktorá dokáže meniť odtiene

Farby sa testujú pre komerčné použitie.

Neprehliadnite tiež

Křetínský: Desím sa, aby napätie v koalícii neohrozilo Slovensko

Prevážil podľa mňa konsenzus, že problematika je natoľko zložitá, že politická reprezentácia nie je schopná objektívne vyhodnotiť, čo by sa jednotlivým klientom stalo.

Chcete hypotéku? Banky zlacňujú, ale pomýliť sa dá ľahko (prehľad)

Ešte pred začatím jari, kedy sa predáva najviac hypoték, spustili banky akciové úroky.

Cena benzínu stále rastie, motoristi tankujú najdrahšie za rok a pol

Priemerná cena litra benzínu na čerpacích staniciach je 1,31 eura. Takáto cena bola naposledy v auguste 2015.

Érsek nemá pochybnosti o transparentnosti a kvalite obchvatu Bratislavy

Reagovalo tak na vyjadrenia predstaviteľov Európskej investičnej banky, ktorá obchvat Bratislavy podporila sumou 427 miliónov eur.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop