BGS to oznámila minulý týždeň. Cenu firmy neuviedli.
Počítačov značky Brave sa vlani podľa údajov Reseller Magazine v Česku predalo 34 000 kusov, značku AutoCont si zvolilo 26 974 zákazníkov a Leo 26 659 užívateľov. BGS bude ďalej počítače Brave dodávať do obchodných reťazcov a dílerom.
Výrobu a marketingovú podporu značky bude zabezpečovať materská spoločnosť Levi International.
Do konca roka firma ponúkne niekoľko skladových modelov Brave a tiež novinku v podobe multimediálneho PC s Windows XP Media Center, ktorý sa objaví v obchodnom reťazci Makro. V prvých mesiacoch budúceho roka budú dostupné tiež konfigurovateľné zostavy.
"Kúpou posilňujeme svoju pozíciu výrobcu počítačov nielen v obchodných reťazcoch a v najbližších rokoch by sme sa radi stali najväčším českým výrobcom a predajcom PC. Rozhodne chceme jasne odlíšiť značky Lynx a Brave a každú ponúknuť odlišnej skupine zákazníkov," uviedol marketingový riaditeľ Levi International Leoš Kalandra.
Československý holding BGS Levi Group je s obratom takmer 9 miliárd Kč, čo je v prepočte asi 11,862 miliardy Sk, v roku 2004 jedným z dvoch najväčších distribútorov výpočtovej techniky na trhu oboch krajín.
Firma doteraz predávala počítače pod značkou Lynx.
Informoval o tom český denník Hospodářské noviny.