Burdová kúpila v roku 1949 malé vydavateľstvo a postupne z neho vybudovala najväčšie svetové impérium so zameraním na vydávanie publikácií o móde. Základom jej úspechu boli predovšetkým vzory strihov a návody na ich realizáciu, ktoré sa pravidelne objavujú vo vlajkovom časopise vydavateľstva, ktorý nesie meno majiteľky.
Neskôr začala vydávať časopisy Carina, Anna alebo Verena, špecializované časopisy o varení, pletení, háčkovaní a podobne. V súčasnosti sú súčasťou koncernu aj spravodajský magazín Focus alebo týždenník Bunte. Časopisy vydavateľstva Burda si dnes možno kúpiť v 89 štátoch celého sveta a vychádzajú v 16 jazykoch. Medzi najpredávanejšie západné tituly patrili už aj v bývalom Československu. Spolu koncern vydáva 239 titulov a jeho obrat vlani dosiahol 1,48 miliardy eur. (čtk)