"Nebudeme musieť čakať do roku 2008, aby sme dosiahli ročný predaj 100 000 áut," uviedol člen predstavenstva zodpovedný za marketing a odbyt Hans Riedel podľa správy odborného denníka Automobilwoche. V obchodnom roku 2004/05, ktorý sa skončil 31. júla, predalo Porsche 88 400 áut, čo bolo o 16 % viac ako rok predtým.
V tomto obchodnom roku chce spoločnosť, ktorá je považovaná za najziskovejšiu v branži, iba na samotnom hlavnom trhu, USA, zvýšiť predaj zo súčasných 34 100 na 40 000 automobilov, uviedol Riedel. Okrem toho chce pridať na rôznych trhoch s potenciálom rastu. "Dnes zaúčtovávame ešte 8 % nášho predaja na rastových trhoch. Už čoskoro to bude 10 %."
V Číne chce Porsche už v roku 2006/07 predať 2 000 áut, kým v roku 2004/05 to bolo ešte 530 áut. V Japonsku sa počíta so 4 000 autami, pričom v roku 2004/05 sa ich tam predalo 3 045. Aj v Austrálii a ázijsko-tichomorskom regióne by mal predaj stúpnuť.
Informovala o tom agentúra Reuters na svojej internetovej stránke www.reuters.de