Medzi najlepšie značky v SR patria Nokia, Škoda či Budiš

BRATISLAVA 18. októbra (SITA) - Slovenský spotrebiteľ vníma ako najlepšie značky v rámci svojich kategórií na slovenskom trhu napríklad Nokiu, Coca-Colu, Rajo, Zlatý Bažant, Marlboro, Škodu či Budiš. ...

BRATISLAVA 18. októbra (SITA) - Slovenský spotrebiteľ vníma ako najlepšie značky v rámci svojich kategórií na slovenskom trhu napríklad Nokiu, Coca-Colu, Rajo, Zlatý Bažant, Marlboro, Škodu či Budiš. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Slovakia, ktorý sa uskutočnil na prelome júla a augusta tohto roka na reprezentatívnej vzorke 1 000 respondentov vo veku od 15 rokov do 79 rokov. V rámci tretej vlny projektu GfK Koloseum - Najlepšie značky na Slovensku sa hodnotilo vnímanie značiek pôsobiacich na Slovensku v 26 kategóriách. "Výsledky tohtoročného prieskumu poukazujú na nemennosť rozloženia síl na slovenskom trhu," uviedol na utorkovej tlačovej konferencii riaditeľ GfK Slovakia Martin Mravec. Dodal, že všetci minuloroční víťazi obhájili prvenstvo vo svojej kategórii aj tento rok, čo potvrdzuje stabilnú pozíciu lídrov na trhu.

V kategórii Najlepšia banka, sporiteľňa, peňažný ústav sa na prvom mieste umiestnila Slovenská sporiteľňa, za ňou nasledovala VÚB banka a ako tretia skončila Tatra banka. Ako najlepšiu komerčnú poisťovňu označil slovenský občan Allianz-Slovenskú poisťovňu, druhá sa umiestnila Kooperativa, za ktorou nasledovala poisťovňa Amslico AIG Life. Najlepšou stavebnou sporiteľňou sa v rámci tohto prieskumu stala Prvá stavebná sporiteľňa, ďalej Wüstenrot stavebná sporiteľňa a ČSOB stavebná sporiteľňa. Ako najlepšiu spoločnosť poskytujúcu nákup na splátky označili slovenskí spotrebitelia postupne Triangel, Quatro a Home Credit. Medzi hypermarketmi zvíťazila pred druhým Kauflandom a tretím Lidlom obchodná sieť Tesco.

Na otázku, aká je najlepšia značka piva, si väčšina Slovákov zvolila značku Zlatý bažant, za ňou nasledovali Šariš a Plzeň. Minerálnou vodou číslo jedna sa podľa výsledkov GfK Slovakia stal Budiš, druhá skončila Baldovská a ako tretia sa umiestnila značka Mattoni. V kategórii nealkoholických sýtených nápojov nasledovali postupne za sebou Coca-Cola, Kofola a Pepsi. Za najlepšie jogurty považujú konzumenti značky Rajo, ďalej Danone a obľube sa môže tešiť aj Sabinovská mliekareň. Medzi cigaretami skončila ako prvá značka Marlboro, druhá sa umiestnila Petra a na treťom mieste skončila značka Mars.

Medzi mobilnými telefónmi vedie jednoznačne Nokia, ako druhý sa umiestnil Siemens, ktorého nasledoval Sony Ericsson. Spoločnosť ST Online zvíťazila ako najlepší poskytovateľ Internetu pred značkou Chello a Orange Internet. Najlepším osobným automobilom je podľa slovenského občana Škoda, ktorá sa umiestnila pred Mercedesom a BMW. Spomedzi čerpacích staníc ako prvá skončila s náskokom značka Slovnaft/Benzinol, za ktorou nasledovali OMW a Shell.

Spoločnosť GfK Slovakia pôsobí na Slovensku od roku 1991 ako súčasť celosvetovej siete GfK Group. S viac ako 120 pobočkami v 55 krajinách sveta zabezpečuje komplexné služby v kvantitatívnom a kvalitatívnom prieskume trhu a v marketingovom poradenstve. V celosvetovej sieti pracuje pre GfK 7 600 zamestnancov.


Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 11 704
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 339
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 7 247
  4. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 7 048
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 042
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 889
  7. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 3 768
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 490
  9. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017 2 460
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 417

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Sagan začal sezónu klasík druhým miestom, opäť ho zdolal van Avermaet

Belgičan porazil slovenského cyklistu na belgickej klasike Omloop Het Nieuswblad aj minulý rok.

DOMOV

Inštruktor lyžovania: Ľudia často preceňujú svoje sily

Vlado Zboja zdolal Everest, na Kubínskej holi vedie školu lyžovania.

KOMENTÁRE

Nevedno, s čím Kažimíra vyprevadil Sulík

Kažimír buduje na ilúzii, že brzda je iba poistka.

Neprehliadnite tiež

Opel zrejme skončí vo francúzskych rukách. Bude sa vyrábať na Slovensku?

Francúzska spoločnosť PSA Group rokuje o kúpe nemeckej automobilky Opel od amerického koncernu General Motors. Značka je v dlhodobej strate.

Spor medzi štátom a vysokými školami vyriešia až súdy

Či bolo všetko v poriadku, posudzuje aj Úrad pre verejné obstarávanie. V niektorých prípadoch už dal za pravdu školám.

Analytici z prognóz nepoľavujú, ekonomika má rásť vyše trojpercentným tempom

Analytici komerčných bánk predpovedajú slovenskému hospodárstvu v tomto roku medziročný rast o 3,2 percenta.

Od marca sa menia pravidlá osobného bankrotu, bude dostupnejší

Domáhať sa zbavenia dlhov týmito spôsobmi bude môcť dlžník iba raz za desať rokov.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop