Do internetového hlasovania o najlepší finančný produkt sa zapojilo už 2500 ľudí

Bratislava 9. októbra (TASR) Do 1. ročníka súťaže finančných produktov Zlatá minca sa prostredníctvom internetu zapojilo už 2 500 ľudí, ktorí hlasujú ...

Bratislava 9. októbra (TASR) Do 1. ročníka súťaže finančných produktov Zlatá minca sa prostredníctvom internetu zapojilo už 2 500 ľudí, ktorí hlasujú o NAJ produkt. "Už toto množstvo je dostatočné, aby bol výstup relevantný," informoval TASR Jiří Ščobák, riaditeľ Media Project Agency, s. r. o., ktorá je organizátorom súťaže.

Ako ďalej dodal, nejde o jednoduché hlasovanie alebo posielanie esemesiek. "Ľudia musia premýšľať, ktorý finančný produkt je podľa nich najlepší. Každý deň náhodne telefonujeme niekoľkým hlasujúcim a pýtame sa, prečo hlasovali práve za tento produkt. Zisťujeme, že ľudia prevažne hlasujú za produkty, s ktorými majú osobnú pozitívnu skúsenosť," vysvetlil Ščobák.

Súťaž Zlatá minca má ambície zorientovať slovenskú verejnosť v ponuke finančných produktov. Hlasovanie o NAJ produkt je samostatnou kategóriou tejto súťaže. Zatiaľ čo v hlasovaní o NAJ produkt vyberá najlepší spomedzi všetkých finančných produktov verejnosť, v Zlatej minci rozhoduje početná porota zložená z ekonomických novinárov, zástupcov maklérskych a audítorských spoločností, vysokých škôl, spoločností, ktoré realizujú prieskum trhu, a regionálnych novín. Každý člen poroty vyberá 3 najlepšie produkty v 21 kategóriách. Konečné výsledky slávnostne vyhlásia 21. októbra. Víťazné subjekty získajú právo 2 roky používať logo Zlatá minca alebo logo NAJ produkt.

Ak výsledky hlasovania finančnej poroty pomôžu pri výbere napríklad životného poistenia, hypotéky alebo investičného fondu, hlasovanie verejnosti o NAJ produkt nastavuje zrkadlo finančnému trhu z pozície spotrebiteľa. "Pozitívne nás prekvapilo, že sa zapájajú ľudia z celého Slovenska," dodal Ščobák.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  9. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  10. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  1. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  2. Detské zúbky sú veda
  3. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Rastie nám pokrivená generácia?
  6. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  8. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  10. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 15 697
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 10 849
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 3 326
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 935
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 006
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 358
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 308
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 109
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 050
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 633

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Sagan: Bol som zmierený s tým, že nevyhrám

Slovenský cyklista dokázal to, čo sa ešte nikdy nikomu nepodarilo.

KOMENTÁRE

Až teraz si Merkelová začína budovať svoj odkaz

Bude to ona, kto bude ovládať nemeckú aj európsku politiku.

Neprehliadnite tiež

Nečakané zrušenie nájmu hlavnej stanice v Bratislave je správne

Nájomné sa počíta v stovkách tisíc eur, developer bol preto povinný odkryť vlastnícku štruktúru. Neurobil to.

Tesco bojuje proti plytvaniu s jedlom, do roku 2030 zníži potravinový odpad o polovicu

Vo Veľkej Británii Tesco zverejňuje údaje o potravinovom odpade každé štyri roky, najnovšie ich bude zverejňovať aj na Slovensku či v Česku.

Londýnčania sú proti zrušeniu Uberu, petíciu podpísalo vyše pol milióna ľudí

Uber v Londýne dlhodobo čelí útokom tradičných taxikárov, podľa ktorých nerešpektuje bezpečnostné pravidlá, čím ohrozuje cestujúcich.