DEVÄŤ ČLENOV ASOCIÁCIE INTERNETOVÝCH MÉDIÍ PREDALO V DRUHOM ŠTVRŤROKU TOHTO ROKA REKLAMNÝ PRIESTOR ZA 68 MIL. SK, KÝM POČAS PRVÝCH TROCH MESIACOV ROKA TO BOLO 46 MIL. SK

Objem predaja internetovej reklamy na Slovensku rastie

BRATISLAVA 4. septembra (SITA) - Reklamný priestor na internete sa stáva čoraz obľúbenejšou formou prezentácie aj pre slovenských inzerentov. Potvrdzuje to aj nárast investícií do on-line reklamy, keď ...

BRATISLAVA 4. septembra (SITA) - Reklamný priestor na internete sa stáva čoraz obľúbenejšou formou prezentácie aj pre slovenských inzerentov. Potvrdzuje to aj nárast investícií do on-line reklamy, keď internetové médiá zoskupené v Asociácii internetových médií (AIM), predali v druhom štvrťroku tohto roka reklamný priestor za 68 mil. Sk. Počas prvých troch mesiacov tohto roka pritom táto suma predstavovala 46 mil. Sk. V AIM sú pritom zoskupené portály, ktoré predstavujú zhruba 90 % reklamného biznisu na slovenskom internete, a to Zoznam, Azet, SME online, Atlas, Centrum, Markíza.sk, Pravda.sk, Profesia a eTrend. Informovala o tom AIM.

Celkovo tak za prvý za prvý polrok 2005 predali členovia AIM reklamný priestor v rôznych formách internetovej reklamy v hodnote 114 mil. Sk. Medziročne to znamená nárast o 28 %. Za celý rok 2004 pritom investície do internetovej reklamy u súčasných členov AIM dosiahli 155 mil. Sk. "Je potešujúce, že objem internetovej reklamy rastie. Ešte stále však tento rast nedosahuje úroveň rastu celkových výdavkov na reklamu na Slovensku," uviedol výkonný riaditeľ spoločnosti Profesia, spol. s r.o., zakladajúceho člena AIM, Dalibor Jakuš. Podľa neho však slovenskú internetovú reklamu stále čaká dlhá cesta, kým sa stane štandardnou súčasťou reklamného trhu na Slovensku.


Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  2. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  8. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  2. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  3. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  4. Hitparáda štiav
  5. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  6. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  7. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  8. Malé knedličky, veľké dojmy
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  10. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 745
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 772
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 6 052
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 5 437
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 416
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 381
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 444
  8. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 720
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 342
  10. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 190

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Zoznam vecí, na ktorých chce ušetriť štátna zdravotná poisťovňa

Výber úsporných opatrení, ako ho navrhla Všeobecná zdravotná poisťovňa.

TECH

BlackBerry vstáva z mŕtvych, chystá novinku s klávesnicou

Klávesnica, touchpad, dobre čitateľný displej a kvalitné fotoaparáty.

KOMENTÁRE

Pozrime sa na pád predsedu Danka z výslnia

Aj keby výložky z pyžamy neodpáral, určite im už bozkami lásku neprejavuje.

Neprehliadnite tiež

Premiéri krajín V4 sa stretnú k téme nekvalitných výrobkov vo Varšave

Fico v Trnave zdôraznil, že chcú reagovať na niečo, čo nemôžeme akceptovať, aby z nás robili občanov 2. kategórie.

UPC zvyšuje ceny internetu a televízie. Čo môžete robiť?

Káblová spoločnosť mení služby a ceny uprostred viazanosti, ľudia sa búria.

Briti budú múdri a ak budú ľudí potrebovať, pustia ich (rozhovor)

Analytik Next Finance Jiří Cihlář tvrdí, že Veľká Británia si po brexite bude zamestnancov z cudziny vyberať.

Medzi sto najatraktívnejších regiónov Únie patrí aj Bratislavský kraj

Konkurencieschopný región je taký, ktorý dokáže firmám aj obyvateľom ponúknuť atraktívne a udržateľné prostredie na život a prácu.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop