Bratislava 12. augusta (TASR) - Spoločnosť Damovo, medzinárodný líder v poskytovaní informácií a korporátnych komunikačných služieb, sa v súčasnosti sústreďuje na zvyšovanie efektivity svojich nákladov.
Ako ďalej informuje spoločnosť, optimalizovala počet svojich svetových pobočiek aj zamestnancov, aby zostala prosperujúcim a konkurencieschopným lídrom na trhu.
V roku 2001 spoločnosť začínala v 19 krajinách s 2 700 zamestnancami. O rok neskôr pre ňu pracovalo 2 600 ľudí v 18 pobočkách. K decembru 2004 zamestnávala 2 200 ľudí v 15 krajinách a v súčasnosti 2 000 ľudí v 12 krajinách. Hlavné operácie firmy sa sústreďujú v Brazílii, Nemecku, Taliansku a Veľkej Británii. Ďalšie pobočky má v Belgicku, Česku, Írsku, Mexiku, Poľsku, na Slovensku, vo Švajčiarsku a Venezuele.
Počas predošlých rokov si spoločnosť udržala obrat na stabilnej úrovni takmer 1 miliardy EUR, v prepočte 38,4 miliardy SKK, ročne.
Spoločnosť Damovo bola založená v septembri 2001 po akvizícii operácií priameho predaja a služieb firmy Ericsson, ktorá zostáva jej minoritným akcionárom. Poskytuje vyspelé biznis riešenia pre oblasti mobilných a hlasových systémov, manažment podnikových vzťahov, spravovaných služieb, dátových a konvergentných sietí. Spolupracuje s 26 000 spoločnosťami na celom svete v oblasti štátnej správy, bankovníctva, verejných služieb a zdravotníctva.
(1 EUR = 38,409 SKK)