Michalovce 8. augusta (TASR) - Zlepšiť úroveň starostlivosti o svojich zákazníkov je cieľom vytvorenia nového kontaktného miesta (KM) Východoslovenskej energetiky (VSE), a. s, ktoré vzniklo v Michalovciach.
Novootvorené KM na Štefánikovej ulici nahradilo donedávna fungujúce na Námestí slobody. "Osobný kontakt je pre nás veľmi dôležitý. Sme radi, že po Rožňave aj obyvatelia Michaloviec a priľahlého regiónu budú môcť využívať nové kontaktné miesta zákazníkov," uviedla dnes pre TASR riaditeľka divízie Služby pre zákazníkov VSE Monika Švecová. Dodala, že tieto KM majú svojou dostupnosťou, vybavením a prístupom zamestnancov pripomínať miesta obchodných stretnutí, nie strohé úrady.
Do konca roka sa podľa Švecovej počíta s otvorením nového KM v Poprade, neskôr bude nasledovať Prešov, Košice a iné. Ich definitívne rozmiestnenie bude závisieť od záujmu zákazníkov.
"Aj v treťom roku po vstupe strategického partnera RWE Energy sa VSE snaží približovať štandardom koncernu, čo platí aj pre komunikáciu so zákazníkmi," doplnila Švecová. Poznamenala, že v januári zvýšila zákaznícky komfort telefonická Linka VSE. Momentálne sú k dispozícii dve vysunuté pracoviská a 14 kontaktných miest, ktoré v jednotlivých častiach východného Slovenska vybavia za rok okolo pol milióna zákazníckych požiadaviek.