Spoločnosť Hartmann-Rico, a.s., má nového marketingového riaditeľa

Bratislava/Veverská Bítýška 28. júla (TASR) - Novým marketingovým riaditeľom českej spoločnosti Hartmann-Rico, a. s., je od 1. júla 2005 jej dovtedajší ...

Bratislava/Veverská Bítýška 28. júla (TASR) - Novým marketingovým riaditeľom českej spoločnosti Hartmann-Rico, a. s., je od 1. júla 2005 jej dovtedajší marketingový manažér Stanislav Jančík. Je zodpovedný za marketing spoločnosti v Českej republike i na Slovensku.

Jeho úlohou je zaistiť dosahovanie maximálneho zisku u všetkých skupín výrobkov Hartmann-Rico a zároveň do jeho kompetencie bude spadať aj imidžová kampaň, ktorú minulý rok Jančík z pozície brand manažéra viedol. Kampaň spoločnosti s názvom Modrý ovál sa už 2 roky venuje posilneniu vnímania zdravia - je zameraná na cieľovú skupinu žien vo veku 25 - 60 rokov a lekárov.

Hartmann-Rico je najväčším výrobcom zdravotníckych a hygienických potrieb v ČR. V roku 2004 spoločnosť dosiahla obrat 3,45 miliardy Kč, v prepočte 4,46 miliardy Sk, a zamestnávala takmer 1 700 zamestnancov. Na Slovensku jej výrobky distribuuje miestna organizačná zložka. TASR o tom informovala Irena Dvořáková zo spoločnosti Hartmann-Rico.

(1 CZK = 1,292 SKK)

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  2. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  3. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  4. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  5. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  6. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  7. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  8. Lety do exotiky už aj z Bratislavy
  9. Nonstop banka vo vrecku - aplikácia Mobil Banking
  10. Ako sme jazdili v socializme
  1. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  2. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho
  3. Už aj seniori presadajú do SUV
  4. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  5. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov
  6. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  7. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me
  8. Stavebný úrad neoprávnene predĺžil americkej ambasáde lehotu
  9. Grantová výzva na vykonávanie činností centier Europe Direct
  10. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 26 593
  2. Ako sme jazdili v socializme 3 166
  3. Lety do exotiky už aj z Bratislavy 1 787
  4. Daikin predĺžil záruku na klimatizácie so službou Stand By Me 1 571
  5. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami 1 477
  6. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 215
  7. TAURIS výrobky na gril potešia gurmánov aj maškrtníkov 1 211
  8. Ako sa developer prispôsobil nárokom kupujúceho 1 099
  9. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 069
  10. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 1 062

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Mária Terézia nechcela, aby sa Gemer vyľudnil. Pomohli čerešne

Nemajú nič, čo si nedopestujú. Život na lazoch je zložitý.

DOMOV

Tak to už nie, Béla, odkazuje Bugárovi Paška z SNS

Pašku hnevá, že ombudsmanka podporila Dúhový pochod.

DOMOV

Plavčan oznámil abdikáciu, z tlačovky opäť ušiel

Plavčan odstúpil z postu ministra deň po výzve Roberta Fica.

Neprehliadnite tiež

Podpora mladých pri hypotékach sa daňovým bonusom zjednoduší, tvrdí Kažimír

Podpora hypotekárneho bývania pre mladých by mala byť po novom pre ľudí jednoduchšia a menej administratívne náročná.

Úrad vlády nakúpil nové autá za 95-tisíc eur

Jedno z nich má slúžiť na zásobovanie hotela Bôrik.

Ak si kúpite kuracinu v Tescu, môže vás zastaviť esbéeskár

V niektorých predajniach dáva Tesco bezpečnostné prvky nielen na alkohol, ale aj na mäso.

Zmes z kontaminovaných vajec sa dostala aj do bratislavských hotelov

Viac informácií má poskytnúť ministerstvo pôdohospodárstva.